Ik ga hem nu ook halen... Het lijkt dat rockstar er toch goed aan deed om deze game voor Xbox te halen.....
Ik heb echt heel veel last van slowdown. Ik de filmpjes alleen al, zie je alles heel wazig, omdat er slowdown is. En in het spel, vooral Vice City, is er ook de hele tijd slowdown. Als er zo'n auto langs rijd, zie je als het ware heel vaag 3 van die auto's achter/in elkaar, door de slowdown. voor de rest is ook de hele stad vrij wazig, zodra je aan het rijden bent. Ik heb het spel net al voor een andere GTA geruild, maar die heeft het ook. Dit hoort toch niet ofzo? Heeft iedereen dit? En heeft het nog nut om hem nog een keer te ruilen? Bedankt.
die wazigheid hoort in het spel, als je in options naarDISPLAY gaat moet je de TRAILS op uit zetten dan krijg je die speciaale effect niet en krijg je gewoon het strakke beeld. @chicago ik heb hem bij de FRS gehaald.
Ik heb em gehaald bij de Toys"R"Us vanmorgen, de Bart Smit had hem niet. Maar hij is zo vet. En ik heb gelukkig helemaal geen last van bugs.
tot nu toe nog geen Bugs gemerkt, maar heb hem ook maar 2 uurtjes gespeeld ofzo nog GTA 3 ben ik nu maar mee begonnen
Doet het prima, schrok eerst ook van die trails maar verder....ok! Nog geen bugs gemerkt, niet in GTA3 noch in Vice City. Behalve een klein beetje pop-up nergens last van (maar dat heeft iedereen, toch?) Het blijven super games he! Het lastigste is welke GTA ik nu ga spelen, maar da's meer een luxe probleem
Ik heb net de kou getrotseerd om naar de Bart Smit te fietsen en daar hadden ze hem gelukkig!! Nu snel spelen
Heb net iets leuks ontdekt bij gta3 als je op de weg loopt en een auto stopt vlakbij je steekt ie de middelvinger op lol
Eigenlijk heb ik noge een vraagje....wij weten allemaal dat de cameravoering beter had gekund (understatement) maar is het mogelijk om snel 180 graden te draaien?
ik heb tot nu aan toe 1 bug gehad maar die herhaald niet steeds 1 keer is ie vastgelopen.. maar voor de rest is het echt een top game, gta 3 speel ik niet zo veel nu alleen vice city