Nou ik heb hem vanmiddag ook gehaald en al de hele middag ziten spelen Die bugs van dat muurtje en slowmotion heb ik helemaal geen last van ( ik heb een samsung-drive, misschien dat het daar aan ligt ) en verder ook niet echt noemenswaardige bugs kunnen vinden hoor... B Ik heb hem bij de Dixons gehaald trouwens, kostte daar 59,95 Nu speel ik vooral Vice City want GTA3 heb ik al op de PC gespeeld Nou, nu ga ik maar weer verder spelen maar eerst even mn broertje ervan wegslaan want die is nu ook aardig verslaafd aan het raken
ik heb een thompson drive en ik heb nergens last van, die hotelbug, dat mensen niet meer tegen je praten, heb ik ook niet, over dat muurtje ook niet. Echt helemaal toppie. Ik heb het trouwens bij intertoys gehaald, voor 59,95. Maar wat ik wel jammer vind is dat je niet zelf kan mikken, of kan dat wel?
Met die Samsung drive kon je toch ook gekopierde cd's draaien? als ik dat geweten had voor ik mijn xbox had gekocht.... Ik ga ook maar eens naar de Dixons, maar dan wel met zo'n kortingsbon van XBM...
door die drive: volgens mij was het als het een u-vorm had een thompsen, een soort o-voor een phillips. Zal wel even een plaatje zoeken. edit: ik heb het gevonden: 2de edit: bedankt BOND. Weet ik weer genoeg.
Hé mensen, ik ben eigenlijk benieuwd of jullie Trails On of Off hebben staan. ik zit een beetje te twijfelen of ik het aan of uit zal zetten. Met is het wel veel sfeervoller, vooral in Vice City, maar het is ook weer zo vaag. ik heb trouwens een Thomson drive, en ik heb geen bugs gehad tot nu toe.
Ik heb een thomson drive en ook nog geen bugs. Die politie in Vice City is zo vet, ze beuken je echt hard gewoon. En op een gegeven moment gaan ze ook met van die matten gooien waardoor je banden lek gaan, erg vet!
ff een vraagje voor de mensen die hem hebben: is het de moeite waard om GTA: Double Pack te kopen als je GTA3 en Vice City op de pc al hebt uitgespeeld??
Mwah... 't is het wel waard denk ik hij is echt vet, graphics zijn ook veel beter dan op de pc. maargoed das mijn mening
Ik denk het niet. De levels en missies zijn precies hetzelfde, en als je dat allemaal al hebt uitgespeeld lijkt het me niet echt leuk. Maar aan de andere kant, rondcrossen en de stad terroriseren blijft lachen. Maar als je dat al zo vaak hebt gedaan gaat het snel weer vervelen, IK denk het dus niet.
Ik heb GTA Doublepack vandaag gekocht maar ik denk dat ik hem zal ruilen voor Need for speed: Underground. Ik zie wel, het is een leuke game maar ik zit de hele tijd maar te twijfelen....
Ja, dat is waar, maar ik heb nog tot morgen om er over na te denken. Hij is wel leuk hoor, maar nu heb je 2 games en weet ik niet waaraan ik moet beginnen, een luxe probleem....
En Vice City is ook een vervolg op GTA 3. Dus eigenlijk is het dus wel logisch dat je begint met GTA 3. En een spel terug brengen omdat je niet weet met welke je moet beginnen , hoe kom je erop .