1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de stick naar achteren drukken.
     
  2. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij moet je het rechter pookje klikken.
     
  3. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem vanmiddag ook gehaald en al de hele middag ziten spelen 8) Die bugs van dat muurtje en slowmotion heb ik helemaal geen last van :confused: ( ik heb een samsung-drive, misschien dat het daar aan ligt :confused: ) en verder ook niet echt noemenswaardige bugs kunnen vinden hoor... :) B
    Ik heb hem bij de Dixons gehaald trouwens, kostte daar 59,95 :)

    Nu speel ik vooral Vice City want GTA3 heb ik al op de PC gespeeld :)
    Nou, nu ga ik maar weer verder spelen maar eerst even mn broertje ervan wegslaan want die is nu ook aardig verslaafd aan het raken :+
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een thompson drive en ik heb nergens last van, die hotelbug, dat mensen niet meer tegen je praten, heb ik ook niet, over dat muurtje ook niet. Echt helemaal toppie. Ik heb het trouwens bij intertoys gehaald, voor 59,95. Maar wat ik wel jammer vind is dat je niet zelf kan mikken, of kan dat wel?
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Met die Samsung drive kon je toch ook gekopierde cd's draaien? als ik dat geweten had voor ik mijn xbox had gekocht....|:-

    Ik ga ook maar eens naar de Dixons, maar dan wel met zo'n kortingsbon van XBM...:cool:
     
  6. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien welke drive je hebt?

    Elp
     
  7. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige wapens kan je wel zelf mikken zoals de m16 en bazooka en de sniper rifles natuurlijk.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    door die drive: volgens mij was het als het een u-vorm had een thompsen, een soort o-voor een phillips. Zal wel even een plaatje zoeken.

    edit: ik heb het gevonden:
    [​IMG]

    2de edit: bedankt BOND. Weet ik weer genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  9. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé mensen, ik ben eigenlijk benieuwd of jullie Trails On of Off hebben staan. ik zit een beetje te twijfelen of ik het aan of uit zal zetten. Met is het wel veel sfeervoller, vooral in Vice City, maar het is ook weer zo vaag.

    ik heb trouwens een Thomson drive, en ik heb geen bugs gehad tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  10. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem off staan

    edit: ik heb een philips drive
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een thomson drive en ook nog geen bugs. Die politie in Vice City is zo vet, ze beuken je echt hard gewoon. En op een gegeven moment gaan ze ook met van die matten gooien waardoor je banden lek gaan, erg vet!
     
  12. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een vraagje voor de mensen die hem hebben:

    is het de moeite waard om GTA: Double Pack te kopen als je GTA3 en Vice City op de pc al hebt uitgespeeld??
     
  13. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah... 't is het wel waard denk ik hij is echt vet, graphics zijn ook veel beter dan op de pc. maargoed das mijn mening
     
  14. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het niet. De levels en missies zijn precies hetzelfde, en als je dat allemaal al hebt uitgespeeld lijkt het me niet echt leuk. Maar aan de andere kant, rondcrossen en de stad terroriseren blijft lachen. Maar als je dat al zo vaak hebt gedaan gaat het snel weer vervelen, IK denk het dus niet.
     
  15. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb GTA Doublepack vandaag gekocht maar ik denk dat ik hem zal ruilen voor Need for speed: Underground.
    Ik zie wel, het is een leuke game maar ik zit de hele tijd maar te twijfelen....
     
  16. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat kan maarja nou heb je wel 2 games voor de prijs van 1 :D
     
  17. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is waar, maar ik heb nog tot morgen om er over na te denken. Hij is wel leuk hoor, maar nu heb je 2 games en weet ik niet waaraan ik moet beginnen, een luxe probleem....
     
  18. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eerst gta3 spelen en daarna vice city(het mooiste voor het laatst bewaren):D
     
  19. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dat zal ik dan doen!
    Je hebt eigenlijk wel gelijk, dom dat ik dar niet aan gedacht had.....
     
  20. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    En Vice City is ook een vervolg op GTA 3. Dus eigenlijk is het dus wel logisch dat je begint met GTA 3. En een spel terug brengen omdat je niet weet met welke je moet beginnen:eek: :cool: , hoe kom je erop8) .
     

Deel Deze Pagina