De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat wil je gaan zeggen als ze vragen waarom je hem ruilt?

    "Ik wist niet welke ik eerst zou moeten spelen."?
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben al helemaal niet z'n 3th person fan, toch door een paar reviews, dacht ik: KOPEN.

    Nu deze thread een beetje doorlees......tja ....al die bugs???

    Ik denk dat ik het toch maar even af wacht.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    heb 'm ook!

    en hij is geweldig!!! 8)

    had 'm vanmorgen meteen bij de Dixons in Eindhoven gehaald...echt topspel!
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm vanmiddag om 3 uur gehaalt bij intertoys, en heb daarna non-stop gespeelt tot op dit moment toe! 8)
    Wat ik heb gemerkt is dat als je bij GTA3 de Trails uitzet, het spel er een STUK lichter(in de manier van helderheid) op wordt! Maar dit kan weer worden gecompenseerd door de brightness op 6 te zetten :)
    Maar wat ik wel ff kwijt wil is dat ik het jammer vind dat je geen halo-controls hebt, ik vind de auto-aim een beetje knullig, of beter gezegt onhandig :'-( Maar daartegenover is het wel grappig dat de NPC's helemaal geschrokken hun handen in de lucht steken, en niet durven te bewegen :D
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    auto-aim vind ik best kut (mag ik dat woord hier zeggen :confused: ) omdat als je een stuk of 5 gangmembers tegelijk dood moet schieten gaat het niet snel genoeg.als je iemand dood heb blijft de auto-aim nog altijd op hem
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    dan kun je van target wisselen met het d-pad, wat ook weer onhandig gaat, omdat je dan moeilijk tegelijk kunt bewegen, en je dus spreekwoordelijk gezegt, een sitting duck bent :{
     
  7. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    bugs or not?

    heeft er eigenlijk iemand al problemen ondervonden met de PAL-versie van gta?:9
    ik ga er mij morgen achter! Zo kan ik de vakantie toch nog wijs afsluiten_O_
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb er helemaal geen last van, van helemaal niks.
     
  9. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb beide delen een hele tijd gespeeld en ik ben nog geen 1 bug tegen gekomen gelukkig, hoop dat het zo blijft.
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat waren de NTSC-bugs eigenlijk?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch zijn er mensen ook vrij negatief, oa de besturing, aim etc.

    Ik heb ooit tomb raider 15 min gespeeld en had het gelijk helemaal gehad. Dit door de 3th pers. gedoe. Toch trekt deze game me wel.

    Speelt het spel meer in de auto af?? Is de controle (3th) vergelijkbaar met tomb raider?

    Ik twijfel nog behoorlijk.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    als je in het hotel schiet, dat je 2 sterren krijgt, mensen praten niet meer tegen je, het beeld gaat raar doen, en daarna loopt hij vast.

    je kunt zelf kiezen of je in een auto rijd of niet. en ik heb tomb raider nooit gespeeld dus dat weet ik niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Thank you :)

    Het enige negatiefe wat ik ervan kan vermelden is de lock-on, maar dit is ook geen probleem als je maar 2 gastjes moet afmaken ;)
     
  14. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    wel, ik hoop dat aan mijn game dat ik morgen koop ook niets scheelt want ik heb van sommigen al gehoord dat het spel gewoon flipt wanneer je over een muurtje springt enz...
    :confused:
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In Vice City is zo'n missie waar je een paar explosieve tonnen moet neerschieten terwijl er héél veel demonstrerende arbeiders bij staan. Dat is zwaar irritant als je net die ton wilt neerschieten terwijl al die arbeiders je aanvallen en je steeds op hen richt. Maar dit is de enigste keer dat ik tot nu toe dat ik me aan het aim-systeem erger.
     
  16. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is bij mij nou 2 keer keihard vast gelopen.. heel erg naar, vooral omdat de tweede keer het net was toen ik wou gaan saven..
    Ik had vandaag op mn werk de hele dag Vice City aan staan, en die is toen 3 keer vastgelopen en 4 keer uit het niets (spel heeft geen demo, dus Tommy staat d'r maar een beetje) disc errors.
    Dit gebeurd waarschijnlijk alleen bij de mensen met een Thompson Xbox drive.. (eerste lading Boxes) Ik heb er een en op mn werk staat dr ook een.

    Klinkt mischien gek, maar dit spel is zo vet dat ik d'r een nieuwe Xbox (samsung drive) voor ga halen. :D
    niks mis met de controls, erg goed uitgewerkt en de oplossingen voor dubbele controls (schieten en rijden tegelijk) zijn uitstekend opgelost.
    Dit is echt de beste koop die je kan doen op de Xbox twee games voor de prijs van een! zelfs de box is echt vet.

    Het nare alleen wel weer is dat de fans van de eerste orde, te maken hebben met gruwelijke kut vastlopers. (of mensen die hem heel erg stoffig gekocht hebben :D)

    Trouwens, voor degene die het autotargeting systeem nep vinden:
    ALs het gebruikt kan je op de D-pad links en rechts gebruiken om van target te verwisselen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  17. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een groep mannetjes neer moet schieten, schiet ik eerst 1 ventje dood en dan laat ik ff de Ltrigger los en dan weer snel indrukken dan schakelt ie ook naar een ander ventje zo werkt het ook.

    @AJK de besturing is niet zoals tombraider, als je loopt druk je gewoon de stick omhoog om naar boven te lopen naar omlaag om naar beneden te lopen enz. tja en je kan zelf kiezen of je vaak de auto pakt of door de stad gaat lopen of rennen.
     
  18. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een thompson drive en er is nog helemaal niks mee gebeurd :confused:
     
  19. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb ook xbox vanaf het eerste uur, en tot nu toch nog geen vastlopers of hangs of bugs ..

    ik speel GTA 3 nu, niks mis mee, en me broer speelt Vice City , en volgens hem ook niks mis tot nu toe.. hebben al 4/5 missies gedaan en rondgereden en alles.

    tot nu toe schoon :)
     
  20. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    beter toch :D
     

Deel Deze Pagina