Hij is bij mij nou 2 keer keihard vast gelopen.. heel erg naar, vooral omdat de tweede keer het net was toen ik wou gaan saven..
Ik had vandaag op mn werk de hele dag Vice City aan staan, en die is toen 3 keer vastgelopen en 4 keer uit het niets (spel heeft geen demo, dus Tommy staat d'r maar een beetje) disc errors.
Dit gebeurd waarschijnlijk alleen bij de mensen met een Thompson Xbox drive.. (eerste lading Boxes) Ik heb er een en op mn werk staat dr ook een.
Klinkt mischien gek, maar dit spel is zo vet dat ik d'r een nieuwe Xbox (samsung drive) voor ga halen.
niks mis met de controls, erg goed uitgewerkt en de oplossingen voor dubbele controls (schieten en rijden tegelijk) zijn uitstekend opgelost.
Dit is echt de beste koop die je kan doen op de Xbox twee games voor de prijs van een! zelfs de box is echt vet.
Het nare alleen wel weer is dat de fans van de eerste orde, te maken hebben met gruwelijke kut vastlopers. (of mensen die hem heel erg stoffig gekocht hebben )
Trouwens, voor degene die het autotargeting systeem nep vinden:
ALs het gebruikt kan je op de D-pad links en rechts gebruiken om van target te verwisselen.
Laatst bewerkt: 3 jan 2004