De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermoord je hen toch eerst.. |:- Pak je een busje of een vrachtwagen en blijf je maar over ze heen karren... ff je koppie gebruiken ;)
     
  2. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zie het wel aan dit oud spel vol met beestjes ga ik mijn geld niet uitgeven. JONGENS DIT IS TOCH MOSTERD NA DE SOEP!!.
    Wel kan ik nog begrijpen dat er mensen zijn die het spel nog niet kennen en het kopen maar al die andere hebben geld teveel denk ik.
     
  3. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de maaltijd bedoel je denk ik? :D
     
  4. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je binnen het hek gaat staan die open gaat als je drie mensen hebt neergeschoten dan vallen ze je niet aan en richt je ook niet op ze. (was bij mij iig zo)
     
  5. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Soep met mosterd is ook lekker.8)
     
  6. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het dolgraag hebben maar wanneer het spel volloopt met bugs :confused: ik kan me daar dood aan ergeren hoor
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook zo'n oude drive en telkens ik m'n spellen lang laat aanstaan en ik keer terug lopen ze vaak vast.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft GTA3 ( Vice City ) voor de Xbox net als de PS2 versie ook DTS ondersteunig !!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft wel 5.1 ondersteuning, maar DTS volgens mij niet.

    Maar is 5.1 niet beter dan DTS? :{
     
  10. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er iemand die weet hoe ik de politie van me kan af schudden?
    Kan dat alleen om van die politie sterren te zoeken? Als ik namelijk 2 of 3 politie sterren heb krijg ik de politie maar niet van me af. Ik kreeg de politie namelijk niet van me af met de getaway missie.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Xbox is weer genaait.. :{

    In GTA3 op de PC kon je met de sniper bijv benen, armen & hoofden erafschieten (I love that :D), maar vandaag (04:00 uur) speelde ik ook met een sniper, en er was niks geen gore! :mad: Toen heb ik die code voor meer gore uitgeprobeert(waarbij je geen bericht krijgt dat ie het doet), en dat mocht dan ook geen flikker baten :{:mad:

    Gadverdamme, ik wordt hier erg pissig van:mad: Waarom de fok halen ze de gore uit het spel, GTA stond erom bekent! En het maakte het ook nog eens grappig om te spelen :mad:

    Ik kan het verkeerd hebben, dat ik misschien de verkeerde code (ong. 20 keer) heb ingevoerd :{ Mocht dta het geval zijn, laat ik het meteen weten.
    Of ligt het gewoon aan mijn versie van GTA3?
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    kan niet nee, dat komt heel weinig voor, als je een ster hebt kan dat wel, maar met meerdere is bijna onmogelijk. Op de pc was het zo, dat als ik 2/3 sterren had, ik of een ander pakje moest aandoen, of sterren zoeken. Of je moet echt super lang op een plek blijven waar ze niet kunnen komen of zien. En ik heb ook een thomson drive, en ik heb nergens last van, ook niet die bug van dat muurtje.

    Edit. weet ook niet waarom ze dat eruit hebben gehaald, ik heb het nog niet opgemerkt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    eej jongens, ik wil deze game ook gaan kopen maar is het een beetje tof ik heb hem namelijk ook al op pc.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, ik heb vice city ook op de pc, en ik vind het nou gewoon veel beter, het kan ook zijn omdat mijn pc niet zo goed is:+
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is zeker gaaf!

    Maar wat ik beetje irritant vind, en dat had de Ps2 versie niet volgens mij, is dat je op een "ijsbaan" rijd. De auto's glijden superveel, en je kunt niet fatsoenlijk een bocht om.
    Meerdere mensen dit probleem?
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    waar is een ijsbaan?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    nej hij bedoelt dat het rijden moeilijk gaat dat zij auto heel snel weg slipt :D
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, daar heb ik niet zoveel last van hoor.
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is heel simpel. Je moet gewoon op zoek gaan naar een Pay 'N Spray zaak. Je auto erin rijden en over laten spuiten en je bent van die sterren af.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, maar dat kost wel 1000 dollars, en als je dat nou niet hebt.
     

Deel Deze Pagina