1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb soms met Vicem city van die vastlopers wil die de hele tijd niet opstarten of ej krijgt een groen beeld erg irri
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Een ander spel misschien halen, of had je hem van gamerelease, ik heb nergens last van.
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mar heeft iemand anders die Gore-code al uitgeprobeert met succes?
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zorgen dat je het wel hebt. ;)

    Oke een beetje flauw, maar je maakt het voor jezelf een heel stuk makkelijker als je er eerst voor zorgt dat je genoeg wapens en geld verzamelt. Geld verdienen is hardstikke makkelijk. Je kunt mensen beroven, de verborgen pakketjes zoeken, taxi missies doen, brandweer missies doen, politie missies doen, ambulance missie doen enzovoorts. Dit lijkt misschien niet veel op te leveren in het begin, maar hoe langer je die missies achter elkaar kunt blijven doen hoe meer het gaat opleveren. Wapens liggen echt overal verborgen en het zoeken ernaar levert je dus niet alleen die wapens op, maar je leert gelijk de omgeving kennen.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ken heel vice city, dus dat is geen probleem. En ik heb wel genoeg geld hoor, maar ik vind het zonde om het uit te geven, dus zoek ik wat sterren, en dan ben ik klaar. Het goede is, dat ik precies weet waar de sterren liggen8).
     
  6. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een stiptent gekocht, kan ik weer geld mee verdienen:9
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet gewoon alles kopen, veel beter:9
     
  8. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ben ik ook van plan heb eerst maar die pole position gekocht en daarna ga ik die andere gebouwen halen.:D
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeg Gothicrulez, heb jij GTA3 ook op de PS2? Zo ja, zou je misschien eens willen kijken of de Gore-cheat daar wel werkt?
    (ik heb trouwens ontdekt dat de Gore-mode op de PC automatisch al aan staat :| )

    Margoed, dit is de code voor de PS2:
    Increased gore (houd in ->je kunt koppen, armen & benen erafschieten met sniper bijv.)
    While playing a game, press Square, L1, Circle, Down, L1, R1, Triangle, Right, L1, X.

    Op de Xbox schijnt de code identiek te zijn :) (behalve dat ie het niet doet :{) Bah :{
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zal straks even voor je kijken of hij het bij mij wel doet, ok? :)

    Trouwens, op deze site
    staat dat de cheats voor de Xbox gelijk zijn aan die van de PS2 en dat dat dus zo is:

    Code Conversion
    You can convert the cheat codes from the PS2 game for use with the Xbox game with this legend:
    X = A
    SQUARE = X
    CIRCLE = B
    TRIANGLE = Y
    L1 = Left Trigger
    L2 = WHITE
    R1 = Right Trigger
    R2 = BLACK
    The D-Pad directions are the same.


    Dit zou het dus op de PS2 moeten zijn? Op de xbox zou het dan dit worden:

    X, Left Trigger, B, Down, Left Trigger, Right Trigger, Y, Right, Left Trigger, A << Is het deze die jij geprobeerd hebt? Ik zal straks even bij mij kijken of hij het mij mij ook niet doet.....
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou, beide spellen nu een uurtje of 6 gespeeld denk ik....
    Nog steeds geen echte bugs ontdekt en het spel speelt heerlijk he? De vrolijke, surrealischtische sfeer van Vice city en de kille, realistische sfeer van Liberty city...geweldig. :)
    Het mikken vind ik nog steeds kut, nou ja, auto aim went wel maar het 1st person schieten met sniper rifle of assault rife heeft een veel te hoge sensitivity.... :mad: maar dat kun je nergens instellen. Oh ja, en het verhaal blijft meesterlijk, als ik mij niet vergis heeft de Xbox versie lipsync en de PS2 versie niet. Toch?

    En hoe zit het met pop-up bij jullie? Ik vind het meevallen, als je erop let merk je het maar anders niet.
    Goed werk van Rockstar..... *)

    Voor de mensen die twijfelen.... koop hem... ook op de Xbox is het een van de beste titels die er is _O_ en ik vind het trouwens geinig dat je 'echte' plattegronden in het DVD hoesje van beide steden vindt.
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem op de PS2 ja en ik heb het net even voor je gecontroleerd, maar bij mij werkt die code niet. Ik kan er in ieder geval geen armen of benen mee afschieten met de snipergun.

    Even voor de mensen die de game ook nog voor de volle 100% willen uitspelen. Op het moment dat je een cheatcode gebruikt en je game saved dan kun je die 100% score dus al niet meer halen. Hou hier dus hier rekening mee.
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    was dit ook al op de pc?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kon je met de Sniper ook niet extra inzoomen?
    Hij doet alleen 1x zoom met de Linker Trigger.

    Ik dacht dat je nog veel verder kon inzoomen, weet iemand dit?
     
  15. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het GTA double Pack ook net aangeschaft.
    maar GTA 3 lijkt wel langzamer te zijn dan Vice city. ( auto`s gaan veel sneller,rennen sneller enz)

    heb ik nou net een verkeerde versie van GTA 3?
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is bij mij ook.
     
  17. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:

    als je ze allebij al op de pc hebt is het dan verstandig om hem te kopen op de Xbox?? Heeft het spel op de box nog enige toegevoegde waarde?

    Gr.
     
  18. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    nee..

    ik heb allebei de games op de PS2,maar ik kon mezelf niet onhouden om ze te kopen op de xbox vanwege costum Soundtrack en betere Graphics

    @blackspider dan zou het wel zo horen.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De missies van de PC versie (en ook van de PS2 versie) zijn identiek gelijk aan de Xbox versie.
    Dus als je het spel op de PC hebt uitgespeeld voegt het niet veel meer toe op de Xbox (afgezien van de wat strakkere graphics).

    Het ligt verder aan jezelf, wil je het spel eindelijk op je Xbox spelen, dan moet je 'm kopen.
    Maar als je ze allebei al op de PC hebt en niet meer vaak speelt is het niet een noodzaak om 'm te kopen.

    Maar dat is mijn mening ;).

    /edit: voor mij was het een noodzaak want ik heb 'm niet op de PC en GTA is masterlijk! _O_
     
  20. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi dan koop ik hem niet........Als je dan alleen maar een beetje betere graphics hebt is het de moeite niet voor mij.

    Bedankt!
     

Deel Deze Pagina