1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus ffkes wat langer 8) maarja ik heb nog genoeg games te spelen duss :)
     
  2. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat er 50 vragen gaan of het verstandig is Gta: Double pack tre kopen als je ze alle 2 al op de PS2/PC hebben.
    Veel mensen lezen niet eerst effe het topic door, maar naaien alles maar nee.
    Bestwel irri
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Even voor de duidelijkheid. Wat wordt er nu eigenlijk precies met die Gore cheat bedoeld? Dat er dus armen en benen kunnen worden afgeschoten of dat je alleen maar meer overdadig bloed krijgt? Het is in GTA 3 dus wel gewoon in het spel mogelijk om met de snipergun iemands hoofd eraf te schieten zoals op dat plaatje dat je liet zien. En in GTA Vice City kun je iemands hoofd eraf hakken met een samoerai zwaard.
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb even gekeken en idd, de goremode doet het niet... Maar mij maakt dat niet zoveel uit eigenlijk.... :)

    Ik heb daarnet trouwens ook mn eerste vastloper gehad op de xbox :mad: In Vice City. Maar hij stond dan ook al een aardige tijd aan en mn broertje was als een gek codes aan het invoeren, alles wel 30 keer ofzo :{ Mafkees dat die is :+ Maargoed voorlopig laat ik hem er wel lekker niet meer op :p


    /edit:
    Bij jou wel?! :{ Bij mij zeker weten niet hoor - en in Vice City ook niet, handen benen hoofden en alles zijn er niet af te schieten of snijden bij mij :{
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, bij de pc versie standaard wel :)
     
  6. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem nog niet afhalen dus da's balen! Best vreemd; ik heb die GTA: DP nog niet betaald bij GCshop maar hij ligt wel op het postkantoor...

    Ach ja ik zit er niet mee! :p
     
  7. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gekocht, heb nog geen last van bugs gehad (klopt even af op de tafel).

    Moet alleen beetje wennen aan die andere geluiden, bij de PC versie van Vice City klonken sommige dingen wat anders...

    Voor de rest is het natuurlijk gewoon wel waar voor je geld, 2 geweldige games voor 65 euro :p.
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee armen en benen niet, maar met de snipergun kan ik wel gewoon de hoofden eraf schieten. Wat betreft het onthoofden met het samoerai zwaard in GTA Vice City, dat lukt niet altijd even gemakkelijk, maar het kan wel gewoon. Het is een kwestie van goed timen bij het slaan.

    Voor diegene die geinteresseerd zijn in het vinden van het samoerai zwaard zal ik de locatie even in een spoilertag zetten.

    Het zwaard ligt verstopt in een van de winkeltjes in de North Point Mall dat te vinden is in het noorden van Vice Point
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    ff een 2 vragen? Ik heb hem net toch maar gehaald.

    Als ik maar iets doe krijg ik gelijk een ster. Schiet ik z'n cop neer. Damn, kom ik gewoon niet meer weg. Helicopter er bij etc.....wat nu???

    Kom telkens aan 4 sterren en als ik een ster heb wil ik naar de volgende. Tegen die tijd heb ik er al weer één bij.


    btw. Die van mij heeft soms last van slowmotion. Bij het eruit trekken van iemand uit de auto. Als ik eenmaal rij is alles weer oke. Moet ik hem ruilen of niet?
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, het enige wat er gebeurt als ik met een sniper op de kop schiet, is dat dat gastje naar z'n kop grijpt, en neervalt :{
    Je hebt het nu toch wel over de Xbox versie ofniet?

    Ik heb het zwaardgebeuren nog niet uitgeprobeert, ik ga eerst GTA3 uitspelen voordat ik aan Vice begin :)
     
  11. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt sterren als je mensen overrijt terwijl een politie dat ziet of iemand neer slaat. Als je een politie (perongeluk) of expres doodrijd krijg je meestal 2 sterren.

    als je 1 ster hebt moet je gewoon eff een straatje inrijden waar niemand is dan kan je hem kwijt raken. Als je 2 sterrren hebt kan je ze niet kwijtraken (behalve als je die sterren pakt die midden in het spel liggen)
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tja, de politie is nu eenmaal streng in die games. In Vice City nog erger dan in GTA 3, maar je moet natuurlijk wel in de gaten houden of er politie in de buurt is als je iets crimineels van plan bent.

    Bij 1 ster kun je je gewoon ergens verstoppen om er vanaf te komen. Bij 2 sterren kun je het beste een nieuwe outfit aantrekken en/of van die politiesterren icoons zoeken. En vanaf 3 sterren gaat het 't makkelijkst als je gebruik maakt van een Pay 'N Spray zaak waar je je auto kunt laten overspuiten of je moet goed weten waar alle politiesterren icoons te vinden zijn, maar dat is weer een stukje lastiger.

    Edit: DA_richard was me net voor, maar de mijne is ietsjes uitgebreider. :)
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hé maar pssst.. Gothic, had jij nu die code gebruikt voor extra gore of was dat al standaard bij jou(dat je de koppen eraf kon schieten)? En je hebt het nu toch wel over de Xbox versie toch?
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, ik had geen code gebruikt voor de dingen die ik beschreef. Die zaten gewoon standaard in het spel. En ja ik had het over de PS2 versie. :) Maar voor zover ik weet zijn de PS2 en de Xbox versie gewoon helemaal gelijk.

    Of zouden ze soms de Xbox versie hebben gecensureerd? Dat lijkt me toch wel heel sterk.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat leek mij ook sterk, maar als jij de waarheid spreekt, dan begint het daar toch wel erg op te lijken :{
    Ik zal van de week eens een mailtje naar de helpdesk van rockstar sturen, en kijken of ik daar wijzer van wordt :)
     
  16. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me er echt op zeg... Het leuke aan GTA, wat mij echt aanspreekt, is het feit dat je wapens moet verzamelen om missies makkelijker te maken. Het is gewoon vet om een heel wapenassortiment samen te stellen.

    Paar vragen:

    1. Wat als je een bepaalde gun hebt maar geen kogels, moet je die dan in de winkel kopen?
    2. Heb je nog wel zin om GTA3 te spelen nadat je GTA:VC hebt gespeeld. En dan heb ik het voornamelijk over de gameplay.
    3. Is dat samurai-zwaard maar op één plek in het level te vinden?
    4. Zijn de wapens van GTA3 en GTA:VC erg verschillend of zijn er alleen maar meer wapens toegevoegd?
    5. Zijn de radiozenders van GTA3 en GTA:VC erg verschillend of zijn er alleen maar zenders toegevoegd?
    6. Heeft GTA3 ook goede muziek op de radio?
    7. Is het te achterhalen welke plaat wordt gespeeld op de radio?
    8. Wat is de geschatte levensduur van deze games als je alles uitspeeld?
    9. Zijn laadtijden korter ten opzichte van de PS2?
    10. Wat voor een save-systeem wordt toegepast in deze game?
    11. PS2 versie en Xbox versie naast elkaar... Welke is beter?


    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    thnx 4 the snelle reactie. Dus als ik iemand neerschiet en er is geen copper in de buurt.......krijg ik geen ster???

    thnx
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    3. ik kan wel vertellen dat die (samourai zwaard) ligt bij een brug! je kunt niet verder over de brug want daar is een hek. Op de brug is ook een voetgangerspad. Daar ligt die!

    hopelijk heb je er wat aan.....ik kwam hem net toevallig tegen.
     
  19. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja.
    2. Dat is persoonlijk, maar ik denk van wel.
    3. Geloof het wel ja.
    4. Er zijn in VC. vooral meer wapens toegevoegd.
    5. Erg verschillend, heel andere radia stations met andere muziek.
    6. Jazeker wel.
    7. Ja, goed luisteren :p
    8. Kan wel meer dan 100 leuke uurtjes opleveren hoor, maar net hoe je speel style is.
    9. Veel korter.
    10. Gewoon saven op HD.
    11. Xbox versie ( mooiere graphics en custom soundtracks via HD.)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Laat dat mailtje maar. Ik zat achteraf gezien helemaal fout. |:- Ik dacht dus dat ik iemands hoofd eraf schoot, maar dat leek maar zo door de afstand en schaduweffecten op het moment dat ik schoot. Zonder die code die jij gaf schiet je ze dus alleen maar door het hoofd met een hele grote bloedstraal als gevolg, maar met code schiet je wel het hoofd eraf. De reden dat ik dacht dat die code niet werkte was omdat er geen berichtje in beeld verschijnt dat de code werkt. Ik heb het net nog even uitgeprobeert en de Gore code werkt dus wel (bij de PS2 versie). Alleen de armen en benen weer niet, maar misschien wel in GTA Vice City. Dat zul je dus zelf even moeten uitzoeken. Het hoofd afhakken met het zwaard moet overigens wel gewoon standaard in Vice City zitten.

    Sorry voor het misverstand.
     

Deel Deze Pagina