Pfff...wat een vragen... maar ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.
1.Ja, of je vindt ze op straat
2.Ik wel, het blijven twee verschillende games met een totaal verschillende sfeer
3.Weet ik niet
4. Sommige wapens verschillen, anderen komen overeen en elk spel heeft een paar unieke, maar vooral zijn het er heel veel.
5.Het zijn allemaal andere zenders en andere tracks (Vice city: draait jaren 80 songs, GTA3 jaren hedendaagse songs)
6.Kwestie van smaak maar ik vind het goed
7.Niet op schrift, maar soms wordt het aangekondigd door de DJ
8.heel lang, zeker als je het voor het eerst speelt, makkelijk 25-30 uur per game schat ik zo, en als je alles wilt halen (alle missies, sub-missies, minigames, hidden packages etc) nog veel langer.
9.Vice City heeft in tegenstelling tot de PS2 en de PC nergens laadtijden, behalve aan het begin als hij het level moet inladen, dus ook niet bij het wisselen van wijken of het starten van filmpjes. GTA3 heeft het alleen bij het starten van sommige cutscenes, maar dat duurt maar een paar seconden.
10.Saven op de hardeschijf en je kunt zelf bepalen wanneer en hoe vaak (maar niet tijdens een missie)
11.Xbox versie (uiteraard ), betere graphics: minder pop-up en een betere framerate + wat grafische gimmicks zoals auto-reflectie en de toevoeging van lipsync en geanimeerde handen. Ook snellere laden en meer savegames dankzij hardeschijf, en de mogelijkheid tot custom soundtracks.
Ik hoop dat ik je zo genoeg geholpen heb, neem maar van mij aan.. dit spel is het waard om te kopen voor de Xbox
Laatst bewerkt: 3 jan 2004