1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Pfff...wat een vragen... maar ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.

    1.Ja, of je vindt ze op straat
    2.Ik wel, het blijven twee verschillende games met een totaal verschillende sfeer
    3.Weet ik niet
    4. Sommige wapens verschillen, anderen komen overeen en elk spel heeft een paar unieke, maar vooral zijn het er heel veel.
    5.Het zijn allemaal andere zenders en andere tracks (Vice city: draait jaren 80 songs, GTA3 jaren hedendaagse songs)
    6.Kwestie van smaak maar ik vind het goed :p
    7.Niet op schrift, maar soms wordt het aangekondigd door de DJ
    8.heel lang, zeker als je het voor het eerst speelt, makkelijk 25-30 uur per game schat ik zo, en als je alles wilt halen (alle missies, sub-missies, minigames, hidden packages etc) nog veel langer.
    9.Vice City heeft in tegenstelling tot de PS2 en de PC nergens laadtijden, behalve aan het begin als hij het level moet inladen, dus ook niet bij het wisselen van wijken of het starten van filmpjes. GTA3 heeft het alleen bij het starten van sommige cutscenes, maar dat duurt maar een paar seconden.
    10.Saven op de hardeschijf en je kunt zelf bepalen wanneer en hoe vaak (maar niet tijdens een missie)
    11.Xbox versie (uiteraard :+ ), betere graphics: minder pop-up en een betere framerate + wat grafische gimmicks zoals auto-reflectie en de toevoeging van lipsync en geanimeerde handen. Ook snellere laden en meer savegames dankzij hardeschijf, en de mogelijkheid tot custom soundtracks.

    Ik hoop dat ik je zo genoeg geholpen heb, neem maar van mij aan.. dit spel is het waard om te kopen voor de Xbox _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nog even een vraag. Waarom kun je op veel plaatsen nog niet komen. Komen deze pas vrij vederop in het spel??

    Iemand beroven kan enkel door hem te doden? Of kun je ook iemand bedreigen en dat ze dan centjes geven?

    bv. Het vliegveld en nog meer plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    bij gta3 zijn 3 eilanden en die komen als je veel missies haalt allemaal vrij dit is bij vice city ook
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij was dat gewoon een groot kapmes hoor. Zoek het samoerai zwaard maar eens in Vice City en vergelijk het maar even. Ik dacht toch echt dat het er namelijk maar een was.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, dat klopt, hoe verder je komt hoe meer je unlockt.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt vast gelijk!! Ik al helemaal blij...LOL

    Kan je iemand ook bedreigen en dan geld krijgen of is het altijd ff killen?
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Gewone mensen moet je afmaken om hun geld te krijgen, maar winkeliers kun je weer wel bedreigen. Hou er wel rekening mee dat hoe langer je een winkelier bedreigt hoe meer geld je krijgt, maar ook hoe meer Wanted sterren je krijgt.

    Dat van die winkeliers geldt iig voor GTA Vice City. Voor GTA 3 weet ik het niet meer zeker omdat het echt lang geleden is dat ik die gespeeld heb.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb net vice city gespeeld, en ik kan die hoofden er gewoon afknallen met een sniper hoor, ook met een samurai zwaard lukt dat.
     
  9. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de eerste bug ontdekt bij gta 3: Normaal gesproken krijg je via de radio bericht als er een brug open is gegaan naar Staunton Island / Shoreside vale, maar die heb ik bij beide bruggen niet gehad. Wat toch een belangrijk detail is voor de mensen die dit spel nog nooit gespeeld hebben (ik had em al wel gespeeld, maar d8 meld het ff:)).
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zijn er mensen die echt GTA3 eerst spelen?? Ik ga altijd voor het beste duzzzz tjs, ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar een beetje lopen kloten en killen. Denk toch dat ik met Vice City begin. Wie weet kom ik dan wel niet meer toe aan GTA3.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook gedeeltelijk mijn fout, ik was er idd vergeten bij te zeggen dat je geen bericht krijgt dat ie aanstaat :) Maar hoe dan ook, die code schijnt helemaal niet te werken bij Xbox-GTA3. Je krijgt niet eens dat straaltje bloed..Zeker GTA versie voor kinderen van 12+ :{
    Het is iig vreemd :{ De rest van de codes zijn ook identiek aan die v/d PS2, en werken ook perfect. :)
    Hmm.. Misschien dat ik dat mailtje dan toch nog maar stuur om er iig opheldeing over te krijgen :)
     
  12. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de platen op de radio: in het boekje staan wel alle platen per radiozender.
     
  13. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broer speelt eerst gta3.
    En ik denk ook dat als je allebei nog niet gesppeld hebt, eerst gta 3 moet spelen, je zult gewoon zien dat gta 3 minder is dan vice city.
    En dat is gewoon irritant als begitn met vice, dan heb je daarna wwarschijnlijk geen zin meer in gta3.
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh, dan ligt het vast aan mij want ik speel GTA3 met net zoveel plezier als Vice city :confused:
     
  15. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel ook best wel over met welk van de 2 ik zal beginnen, aangezien ik gta3 op de pc al t/m stad 2 heb gespeeld en Vice City nog helemaal niet. Het zijn beide natuurlijk goede games en mooi dat ze in een pack zitten. Je moet zelf bepalen welke je wanneer wil spelen. Of wilden jullie er een welles, nietes, spelletje van maken?
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik zelf vind gta3 het leukste eiland hebben en dat is het eerste.. lekker duister enzo
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Neuh, we kunnen het ook met een snel spelletje kop/munt beslissen :)
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    eigenllijk zou ik eerst met 3 beginnen want anders kan hij tegenvallen want met vice city heb je meer dingen te doen zoals motors meer wapens vliegtuigen enzovoorts
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben eruit, ik begin met GTA3!! Kan altijd nog switchen. Af en toe de beest uithangen op een motor in Vice City.
     
  20. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Vice city liep bij mij vast. Shit xbox zat te piepen. Ik heb btw een Samsung drive. Ik vind het echt een slechte zaak van Rockstar dat ze die shit bugs niet eruit gehaald hebben.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004

Deel Deze Pagina