1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, wat een luxe probleem hebben jullie zeg. Ik wacht op m'n bij gamecom.nl gepre-ordered GTA. Wie nog meer, want in m'n orderstatus staat nog steeds "Het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Bestelling wordt in behandeling genomen." Er staat niet eens op de pagina dat ze hem binnen hebben terwijl ze hem 2 januari binnen zouden krijgen. Had gehoopt dat ik hem vandaag zou krijgen, helaas. :'-(
     
  2. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ze betrouwbaar zijn bij gcshop, bestel ik daar niet meer. Ze zijn super traag, bestel liever bij play.com.
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal dinsdag wel pas voor je worden dan, want als er nog niet staat dat ze hem verzonden hebben, dan is dat ook niet zo. Ze verzenden hem dan hoop ik maandag voor je en dan heb je hem met een gelukje dinsdag. Wees niet getreurd je bent niet de enige die hem pas dinsdag zal krijgen, ik ook namelijk. Ik had hem bij play.com besteld en het duurt nou eenmaal effe voordat hij vanuit Engeland hier is natuurlijk :p . Al was die van mij waarschijnlijk wel goedkoper, ik heb er 43 euro inc. verzendkosten voor betaald, niet slecht dacht ik zo voor 2 spellen van dit caliber. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  4. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen wel op vakantie zijn. Nou maar hopen dat ik hem maandag of dinsdag krijg, want ik heb er zin in.

    GTA wordt mijn game v/h jaar. _O_

    [Off-Topic] Bij play.com heb ik ESPN NHL besteld krijg ik de verkeerde binnen, dus daar wacht ik ook al 2 weken op.
     
  5. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    En het jaar is pas net begonnen :p , dus je noemd bij deze GTA beter dan Fable, Halo2, Sudeki, TFLO, Ninja Gaiden, etc. :p grappig.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    die spellen die je net noemde zijn nog niet uit dus hoe weet je dat die beter zijn :)
     
  7. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ben bezig met GTA 3 en heb hem al voor 9% uitgespeeld..
    Maar iko heb niet zoveel vrienden in Chinatown maar ik heb daar zover ikw eet ook geen opdrachtgever zitten.. Krijg ik die nog of rij ik naar de verkeerde opdractgever?
    Of moet ik eerst die straat race van de diablo's winnen?
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    er is daar geen je hebt gewoon ruzie met hun
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit bij iemand ook gebeurd?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die missie van de Diablos via de telefoon en die daarna volgen zijn extra missies. De missies voor het verhaal beginnen met die Italiaanse familie, die hebben in totaal 4 opdrachtgevers. Als je die hebt voltooid wijst het verhaal zich zelf wel uit. Maar in Chinatown zul je nooit werk vinden.
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ook hoor, nogmaals, beide games hebben een unieke sfeer.
     
  12. bionicman

    bionicman Shagohod

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem ook bij gamecom besteld, in dit topic zeggen ze dat hun leverancier tot maandag gesloten is en dat ze alles op maandag versturen. Dus we kunnen hem op dinsdag verwachten, duurt wel wat langer, maar ik denk dat het het wachten wel waard is :9
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  13. alibi

    alibi Guest

    Ik (javdalen) heb dit net ook gehad bij de Xbox van Alibi. Heb thuis nog nergens last van gehad, maar ben net bij hem aan het spelen, en na een half uurtje ofzo begint het beeld heel raar te doen (hebben dezelfde DVD drive, maar weten ff niet welke). Het leek net of er een paar lagen miste........alle gebouwen hadden totaal géén detail meer (ggen deuren of ramen), er stonden geen lage muurtjes, bomen of palen meer. Toen ging ik uit mijn auto stappen....bleef hij paar seconden hangen.......................toen saven................20 seconden stilstaand beeld, en toen ging hij weer gewoon verder met al het detail als gewoon................heel vaag..............zijn nu inmiddels 2 uur verder, en geen problemen meer gehad............

    Maar verder..................wat een super games zijn dit zeg!!!! Zo ontzettend verslavend!!!!!!!!!! Heb hem gisteren gehaald, en heb sinds dien bijna niets anders gedaan (net nieuwe eiland in GTA3 vrij gespeeld)
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gister gekocht, ik dacht daar ook last van te hebben, heb Vice City gespeeld en nu ben ik et kwijt. Of het nou aan mijn geest ofzo ligt... :confused: Maar iig, zou ik ff VC proberen, als die dat daar ook doet is het fout!
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    wanneer gaat de brug van gta 3 naar het 2de eiland open? Na welke missie
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Blackspider. Die gaat open als je voor Salvatore een auto moet opikken bij Luigi's en moet laten slopen, omdat er iemand in is vermoord.
    Last Requests heet ie, die komt na Bomb Da Base, act II
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  17. alibi

    alibi Guest

    je moet sowieso alle opdrachten net zolang door gaan totdat je alle opdrachten heb gedaan voor zowel Tony als Salvatore leone. de laatste paar zijn een paar grote explosies en een last favor (ofzo, ik weet niet meer precies de titel)
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    maar ik heb nou die missies dat ik voor joey, een paar vrienden naar een bank moet brengen, tony heb ik nog niks van gedaan. En met die diablo ofzo, eerste missies is dat je een streetrace doet, daarna andere, en dan kun je nog een keer die streetrace doen, hoort dit. En met vice city, met sunshine auto's, waarom kan ik nooit de auto's vinden, als ik ze nodig heb:mad:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    de diabolo missies hoef je niet te doen het zijn maar submissies(al is het nartuurlijk wel leuker om ze te doen)de tony en joey missies moet je ook niet allemaal doen alleen de missies van salvatore zijn verplicht om verder te komen
     
  20. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo ontzettende zin in deze game, maar ik krijg hem pas dik in februari:'-( .
     

Deel Deze Pagina