Pfff, wat een luxe probleem hebben jullie zeg. Ik wacht op m'n bij gamecom.nl gepre-ordered GTA. Wie nog meer, want in m'n orderstatus staat nog steeds "Het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Bestelling wordt in behandeling genomen." Er staat niet eens op de pagina dat ze hem binnen hebben terwijl ze hem 2 januari binnen zouden krijgen. Had gehoopt dat ik hem vandaag zou krijgen, helaas.
Hoewel ze betrouwbaar zijn bij gcshop, bestel ik daar niet meer. Ze zijn super traag, bestel liever bij play.com.
Zal dinsdag wel pas voor je worden dan, want als er nog niet staat dat ze hem verzonden hebben, dan is dat ook niet zo. Ze verzenden hem dan hoop ik maandag voor je en dan heb je hem met een gelukje dinsdag. Wees niet getreurd je bent niet de enige die hem pas dinsdag zal krijgen, ik ook namelijk. Ik had hem bij play.com besteld en het duurt nou eenmaal effe voordat hij vanuit Engeland hier is natuurlijk . Al was die van mij waarschijnlijk wel goedkoper, ik heb er 43 euro inc. verzendkosten voor betaald, niet slecht dacht ik zo voor 2 spellen van dit caliber.
Ze zullen wel op vakantie zijn. Nou maar hopen dat ik hem maandag of dinsdag krijg, want ik heb er zin in. GTA wordt mijn game v/h jaar. [Off-Topic] Bij play.com heb ik ESPN NHL besteld krijg ik de verkeerde binnen, dus daar wacht ik ook al 2 weken op.
En het jaar is pas net begonnen , dus je noemd bij deze GTA beter dan Fable, Halo2, Sudeki, TFLO, Ninja Gaiden, etc. grappig.
Vraagje, ben bezig met GTA 3 en heb hem al voor 9% uitgespeeld.. Maar iko heb niet zoveel vrienden in Chinatown maar ik heb daar zover ikw eet ook geen opdrachtgever zitten.. Krijg ik die nog of rij ik naar de verkeerde opdractgever? Of moet ik eerst die straat race van de diablo's winnen?
Die missie van de Diablos via de telefoon en die daarna volgen zijn extra missies. De missies voor het verhaal beginnen met die Italiaanse familie, die hebben in totaal 4 opdrachtgevers. Als je die hebt voltooid wijst het verhaal zich zelf wel uit. Maar in Chinatown zul je nooit werk vinden.
Ik heb hem ook bij gamecom besteld, in dit topic zeggen ze dat hun leverancier tot maandag gesloten is en dat ze alles op maandag versturen. Dus we kunnen hem op dinsdag verwachten, duurt wel wat langer, maar ik denk dat het het wachten wel waard is
Ik (javdalen) heb dit net ook gehad bij de Xbox van Alibi. Heb thuis nog nergens last van gehad, maar ben net bij hem aan het spelen, en na een half uurtje ofzo begint het beeld heel raar te doen (hebben dezelfde DVD drive, maar weten ff niet welke). Het leek net of er een paar lagen miste........alle gebouwen hadden totaal géén detail meer (ggen deuren of ramen), er stonden geen lage muurtjes, bomen of palen meer. Toen ging ik uit mijn auto stappen....bleef hij paar seconden hangen.......................toen saven................20 seconden stilstaand beeld, en toen ging hij weer gewoon verder met al het detail als gewoon................heel vaag..............zijn nu inmiddels 2 uur verder, en geen problemen meer gehad............ Maar verder..................wat een super games zijn dit zeg!!!! Zo ontzettend verslavend!!!!!!!!!! Heb hem gisteren gehaald, en heb sinds dien bijna niets anders gedaan (net nieuwe eiland in GTA3 vrij gespeeld)
Ik heb em gister gekocht, ik dacht daar ook last van te hebben, heb Vice City gespeeld en nu ben ik et kwijt. Of het nou aan mijn geest ofzo ligt... Maar iig, zou ik ff VC proberen, als die dat daar ook doet is het fout!
@ Blackspider. Die gaat open als je voor Salvatore een auto moet opikken bij Luigi's en moet laten slopen, omdat er iemand in is vermoord. Last Requests heet ie, die komt na Bomb Da Base, act II
je moet sowieso alle opdrachten net zolang door gaan totdat je alle opdrachten heb gedaan voor zowel Tony als Salvatore leone. de laatste paar zijn een paar grote explosies en een last favor (ofzo, ik weet niet meer precies de titel)
maar ik heb nou die missies dat ik voor joey, een paar vrienden naar een bank moet brengen, tony heb ik nog niks van gedaan. En met die diablo ofzo, eerste missies is dat je een streetrace doet, daarna andere, en dan kun je nog een keer die streetrace doen, hoort dit. En met vice city, met sunshine auto's, waarom kan ik nooit de auto's vinden, als ik ze nodig heb
de diabolo missies hoef je niet te doen het zijn maar submissies(al is het nartuurlijk wel leuker om ze te doen)de tony en joey missies moet je ook niet allemaal doen alleen de missies van salvatore zijn verplicht om verder te komen