1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Eeen vraagje, als je in GTA3 de " trails " uitzet, dan vinden veel gamers dat het beeld beter wordt, zit er in VC ook een trails optie of iets wat daar op lijkt, zodat het beeld beter wordt en maakt het werkelijk veel uit met de optie aan of uit?
     
  2. Lionhard

    Lionhard Guest

    uit!! dat is beter
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Uit is dus beter,maar zit er in VC nou ook zo'n trails optie en vinden de meeste het met trails uit het beeld beter worden.
    Waarom is er voor gekozen om een slechter beeld weer te geven met trails aan, want je zou toch zeggen dat je tracht een spel zo goed mogelijk op het beeldscherm te brengen.
     
  4. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij vice city kan je met de sniper wel de kop eraf schieten standaard bij gta 3 niet.

    @Nol ja in VC zit ook die trail optie, ze hebben die trail erin gezet omdat je dan een speciale effect in het spel krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    wanneer krijg je dan die salvatore?
     
  6. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat zwaard...die is gratis op te pikken in de North Point Mall...

    Als ik het me goed herriner op de 1ste verdieping.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    salvatore krijg jec als je een paar joey en tony missies voltooid hebt(maar niet alle)
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Tim1285: bedankt

    En dat zwaard, die kun je ook op starfish eiland halen.
    als je dat huis van diaz hebt, dan is dat één of twee huizen verder in een garage, want in north point mall, waar dat zwaard ligt, dat moet je opblazen, dus dan kun je het niet meer pakken
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, thanks voor de info. Stom dat ik zelf niet op hun forum heb gekeken. Er is dus weinig nut om hem te pre-orderen als je hem op andere sites/winkels sneller hebt. Wachten en hopen op dinsdag.
     
  10. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    he guys ik zit ernstig te twijfelen of ik deze game wel moet halen heb namelijk GTA 3 op de PC uitgespeeld... en ja vice city heb ik nog nooit egspeeld :$ (ja ik schaam me heus wel hoor... :p)

    Maar kan iemand mij een paar plus en minpunten geven of gewoon een ijzersterke reden om dit pack aan te schaffen..
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ik heb het pack gisteren gezien bij Bart Smit (ga het daar echt NIET kopen.) en ga het deze week bestellen bij gcshop een keer.. kweet nog niet wanneer maar waarschijnlijk vandaag nog :)..

    lijkt me een erg vette game die ik nog nooit (1 x bij vrienden PS2) gespeelt heb (sorry, heb gewoon geen PS2/ ''super'' PC / vrienden die het spel hebben)
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Natuurlijk kun je het zonder trails spelen, zowel vice city als GTA3, maar Rockstar heeft de optie ingebouwd omdat het met trails aan sfervoller lijkt. daar valt wel ietsvoor te zeggen maar persoonlijk heb ik het uitstaan.
     
  13. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees het topic eens door, daar staan genoeg posts die jou vraag beantwoord
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Hier is de reden, Vice City is -IMO- 60 euro waard, zo'n goede game is het, en GTA3 moet JIJ dan maar als extraatje beschouwen :)
     
  15. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij replay besteld , heeft iemand die hem ook bij replay heeft besteld besteld hem al binnen??
     
  16. 34^y_R75

    34^y_R75 Since the 70's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    daar moet je toch een credit card voor hebben toch?
     
  18. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt idd. een cc nodig als je via play.com wilt bestellen.
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je bij GTA3 de trails uitzet, wordt het beeld een stuk lichter nietwaar? Ik speel soms ook wel met trails aan, is wat sfeervoller in GTA3 :cool:
     
  20. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met trails uit wordt het beeld iets lichter, maar dat kan je met brightness geloof ik weer aanpassen.
     

Deel Deze Pagina