1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ik heb m'n brightness van het spel dan ook op 5 staan :)
    Maar die trails hebben ook wel wat, 't maakt het gewoon een stuk sfeervoller :)
     
  2. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's cool dan ga ik ff kijken... En bedankt voor de beantwoorde vragen van jullie.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik heb bij GTA de trails altijd anstaan,maar jullie praten er zo positief over dat ik ook maar een keer de trails uitzet(wist helemaal niet dat dat kon:eek: )
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, overtuig mij!! kheb GTA3 nooit gespeeld, wel es gezien. Vice city heb ik uitgespeeld op de pc. maar overtuig me nu eens om dit pakket binnen te halen!:{
     
  5. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat vele van jullie het met me eens zijn als ik zeg dat de covers van de spellen erg lelijk zijn..

    weten jullie een leuk prog om je eigen DVD covers te maken..of een leuke site met covers van spellen?
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind ze wel mooi. Ook het doosje waar ze in zaten, het ziet er allemaal netjes verzorgd uit :)
     
  7. Xboxrepresent

    Xboxrepresent XBW Xpert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    www.cdcovers.cc is een supergoeie site
     
  8. Xboxrepresent

    Xboxrepresent XBW Xpert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben mensen met een phillips drive trouwens last van bugs gehad bij vice city?
     
  9. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelfs thompson (de oude) en totaaaaaal geen bugs aanwezig! wel wat popups van auto's maar ik erger me daar niet aan! gta double pack will rule over the world
    hehe
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb ook een Thompson drive en ook nergens last van, en dat (beetje) pop up heeft iedereen.
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat de covers wel mooi zijn hoor.

    Ik heb een phillips drive (ookal zei ik eerder deze thread dat ik thompson heb, was een dus niet zo ->foutje), en ik heb nog geen bugs gehad.
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Leukigheidje ontdekt :D
    Als je in een taxi zit, moet je X indrukken, dan moet je uit de taxi gaan, en in een andere (snelle) auto, zodra je in die andere auto zit (en de deur dus helemaal dicht zit), laat je X los. Et voilá! Nu kun je voor taxi spelen in een andere auto :p
    Maar let wel, je moet de X-knop de hele tijd vasthouden tijdens deze procedure :) Ik heb het trouwens alleen nog maar gecheckt in gTA3, maar in VC zal hij ook vast wel werken :)
     
  13. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan vraag ik me af, hoe kom je daar achter:confused: :cool: ?
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Internettuh! :cool: (:+)
     
  15. Xboxrepresent

    Xboxrepresent XBW Xpert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook een thomson en ik heb ook geen last van bugs maar ligt het wel aan de drive?
     
  16. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooooooooooo|:- . Ik dacht dat je gewoon de hele tijd dingen zat te proberen8) ;) .
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je dat verkeerd gedacht!
     
  18. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    zat net Vice City te spellen..had heel wat missies gedaan..ik denk bij me zelf nog 1 missie en dan ga ik ff saven..LOOP IE BIJ DIE MISSIE VAST!
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    W000t nee! :p Ik mag dan wel een übergamer zijn(vanzelfsprekend natuurlijk :cool:), en ik heb natuurlijk een uitstekend inzicht in deze zaken, maar dankzij internet hoef ik deze talenten niet te benutten :+
     
  20. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb eff een vraag: Ik wil die stripclub kope:p maar hoeveel geld heb je daar voor nodig? want steeds als ik daar kom en als ik hem wil kopen zegt ie dat dat niet kan; heb iets van $3000 en nog wat 100
     

Deel Deze Pagina