Je moet of gta 3 of vice city hebben, pak een kar, rij naar zo'n hoerachtig type toe en ga toeteren. Als ze ingestapt is rijdt je naar een afgelegen plek en dan krijg je er levens bij na een tijdje.
Wat is een thompson drive? Mischien is het al gevraagd maar ik bespaar me het doorkijkwerk. Alvast bedankt
Ik dacht ergens tussen page 50 en 60 ..... Maar bespaar je de moeite want het maakt niets uit wat voor drive je hebt voor xbox games -echt een broodje aap verhaal- Ik heb een Thompson en bij mij draait ie prima maar je hebt ook mensen waarbij hij minder draait.... dat heeft niets met de drive te maken volgens mij.
Kan je in GTA 3 trouwens ook in heli's vliegen? Ik heb er wel een zien staan, maar ik kon er niet in.
Mysterio, bedankt voor de plaatjes. Ik heb dus een Samsung-drive (klinkt spannend). Die Samsung-drive hebben ze geloof ik veel in Duitsland want daar hebben ze mijn Xbox ook gerepareerd. MORGEN KRIJG IK GTA : DP, kan niet wachten.
oke, bedankt blackspider. En in het vliegtuig kan je wel toch? ( in de pc versie d8 ik van wel, want dat scheen zo lastig te sturen) Heeft daar al iemand in gevlogen, op de xbox?
In GTA3 heb ik nog nooit gevlogen, niet in een helikopter of vliegtuig. Wel in het vliegtuig gereden, maar die rijdt kut. In GTA:VC kan je wel met een vliegtuig vliegen, die staat in het water bij de filmstudio.
Hey mensen... Ik speel nu in GTA3 een missie van Salvatore waar ik iemand in een taxi moet volgen... OOk al blijf ik op geruime afstand, telkens gaat de missie FAILED omdat ie me doorheeft... OOk kan ik geen andere wegen nemen ofzo, want die taxi is niet weergegeven op de kaart... WEet iemand misschien hoe ik deze missie haal? En dan nog een vraagje... Wanneer worden de poorten geopend naar de andere stadsdelen??? Alvast bedankt...
Met achtervolgingen probeer ik uit te vinden waar het slachtoffer naar toe rijdt. De 1e paar keer mislukt dit en zal ie me doorhebben, daarna ken ik de route en kan op éen redelijk grote afstand achter hem blijven rijden. De poort naar het volgende deel gaat open tijdens een missie. Om niet te veel te spoilen; Spoiler Je moet iemand aan de overkant van de rivier afzetten met een boot. Daar kun je dan de missies vervolgen