1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij's besteld, zou met ongeveer een weekje binnen moeten zijn.
    Vriendin ook weer tevreden. ;)
     
  2. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    www.cdcovers.nl is naar mijn mening beter moet je wel ff lid worden kost nix
     
  3. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je heel snel naar die bar van luigi rijdt met een taxi en net achter die andere gaat staan stapt ie in jouw taxi en is het veel makkelijker :)
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Je moet voldoende afstand houden op het moment dat je h'm een bocht om ziet gaan geef je wat gas bij en zorg dat je weer zicht hebt op de taxi. Kijk wel uit met verkeerslichten waarvoor de taxi stopt. Mocht je iets te dichtbij komen snel achteruit, dan loopt de meter weer terug. Hij rijdt in ieder geval naar de haven in Portland.

    Heb ik zelf ook nog een vraagje op mijn buzzer ontvang ik het bericht dat ik bepaalde type auto's naar een bepaald punt moet brengen, geloof ook naar de haven. Weet iemand wat voor auto's dit zijn en waar in de haven je ze moet afleveren.
     
  5. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    In de haven staat een gebouw, als je binnen de poort rijdt...moet je de 2 links in rijden...en dan de volgende rechts....

    Je ziet daar een gebouw met een lijstje ernaast....die auto's moet je daar bezorgen.....elke keer wordt er een afgevinkt...todat je ze allemaal hebt....en dan krijg je een bonus...plus de keuze uit al die auto's die je bezorgt hebt....
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Heej RoBu toppie, weet ik eindelijk waar ik moet zijn.

    Zijn er nog meer van dat soort missies en nu ik toch bezig ben, ik kan die "turismo" race maar niet winnen, iemand een suggestie?

    Is de race waarbij je als eerdte alle checkpionts moet behalen, je krijgt deze missie via de telefoon op een pleintje.
     
  7. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon paar keer proberen en een beetje een snelle bak hebben, had hem op de pc ook vrij snel.. good luck mate
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Op de PC lukte het mij ook al niet, op een gegevenmoment heb ik de missie maar links laten liggen, maar ik oefen nog maar een beetje moet toch een keer lukken.

    Moet wel zeggen dat ik het echt top vind om dit spel op de Xbox te spellen op PC was het natuurlijk ook al gaaf, maar op de box krijgt het spel toch wat extra’s. Het is gewoon tof om door die stad heen te scheuren op een 82 cm scherm, met de trails uit is het beeld tegen het perfecte aan. Het viel mij ook op dat voertuigen die je half gesloopt achterlaat en “ruilt”voor een ander, langer blijven staan dan in de PC versie. Al met al heb ik er zeker geen spijt van dat ik h’m op de Xbox ook heb aangeschaft.
     
  9. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    houdt die van spellen waarin je naar de hoeren kunt gaan? :eek:
    ;) ;)
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    blijkbaar
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    maar je kunt de missie nog niet volledig doen omdat er ook een dodo op staat en die kun je pas in het derde deel van de stad vinden
     
  12. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze heb ik gehaalt met de brandweerwagen. En maar beuken....}:]
     
  13. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag, ik zit nog op het eerste eiland in GTA 3 en ik moet nu voor die oude baas ( die baas van de maffia geloof ik ) een boot opblazen samen emt 8-ball... Ik pik 8-ball op en hij geeft me een sniper rifle we gaan samen naar de haven en ik moet een goed punt vinden om te schieten en bij het eerste schot zou hij gaan lopen..

    Maar die boot is behoorlijk goed beveiligt en 8-ball word telkens vermoord.. wat is de beste manier?
     
  14. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een klassieker, waar veel mensen bij vast zitten. Op de PS2 (ik ben nog niet bij die missie in de xbox versie) moet je op het dak gaan van het gebouw dat rechts van je ligt, is zo'n trap tegenover de boot, vanaf daar kan je ze makkelijk allemaal vermoorden. En probeer eerst de gozers bij de loopplank te vermoorden en dan de gasten die makkelijk 8ball kunnen raken.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik moet nu een missie van Tony doen. Dan moet ik geld ophalen en dan komen in dat steegje allemaal mensen van de Triads naar me toe. Maar die slaan me steeds dood :{, heb al zo'n Bodyshield gepakt maar ze slaan me steeds dood! Zelfs als ik met een uzi schiet.
    Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Want mij lukt het na 20x nog niet! :mad:
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    gewoon met je auto erin rijden, en dan je auto naast het geldkoffertje neerzetten, en zodra je het geld hebt gepakt meteen weer in je auto gaan en die Triads overrijden :)
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    gewoon met je auto erin rijden, en dan je auto naast het geldkoffertje neerzetten, en zodra je het geld hebt gepakt meteen weer in je auto gaan en die Triads overrijden :)
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, zo had ik het ook gedaan
     
  19. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, vergeet ook het gemak van zo'n pilletje niet !!!. Vaak als je een moeilijk missie hebt is er ook wel zo'n pil in de buurt.
    Is echt heel makkelijk als je een hoop ventjes moet afknallen.

    En ook is het zaak om te weten waar de politiebribes (voor je sterren) liggen.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal het 's snel uit gaan proberen :)
    Kijken of het werkt!
    Want heb het al echt heel vaak geprobeerd maar lukt me maar steeds niet :'-(!

    En het is idd wel slim om meteen in de auto te stappen en weg te rijden!
    Of moeten ze ook dood?
     

Deel Deze Pagina