1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij moest je ze daarna ook doden :)
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, ze moeten dood.
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een missie uit GTA3 of Vice City? Sounds like a cool mission to me :)
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    en zo leuk vond ik hem eigenlijk niet...
     
  6. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem wel leuk.. Straatje inrijden geld pakken auto in en dood rijden :)
     
  7. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt niet goed... Er staan er 2 dus die moet je tegelijk neerknallen... maar als je naar die 2de gaat loopt 8-ball al en knallen ze hem aan wal al af en als je eerst die pakt of om en om doet ook.... misschien moet ik eens kijken of ik er niet eerst net een auto op in moet rijden en die tanks laten ontploffen die op het schip staan..
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo moeilijk is het toch echt niet, ik had 'm in 1 keer..
     
  9. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook voor de rechtstreekse confrontatie aanval gaan :p .
     
  10. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie hem uitgespeeld dan? ik krijg het echt niet voor elkaar.. de rest was allemaal simpel...
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ík had wel genoeg tijd om allebei neer te schieten(als je ze in een schot allebie raakt) voordat 8-ball kwam.als je ze dood het moet je de mensen op de boot van links naar rechts neerschieten omdat 8-ball deze route loopt.bij mij stonden ze allemaal netjes in een rij .ik moet alleen met de thumbstick naar rechts bewegen en te schieten.

    btw als ik mij goed herinner krijg je voor deze missie best veel geld
    als ik me goed herinner 40000 dollar
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik heb gewoon de tonnetjes kapot geschoten en het lukte ook
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die missie waar jullie het over hebben waneer komt ie heb nu net die missie gedaan dat ik in dat steegje geld moest pakken en die gangs moest overijden
     
  14. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe zit dat eigenlijk met de gameplay.
    Je kan dus vrij rondlopen en missies aannemen. Als je zo'n missie faalt, wat dan? Kun je hem dan gewoon overnieuw doen? Verandert er dan verder niets voor je persoontje?
    En wat zijn nou eigenlijk die trials die je aan en uit kan zetten, waarbij je beeldkwaliteit veranderd?
    Alvast bedankt
     
  15. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een missie faalt kan je gewoon weer opnieuw doen, als je trails aan heb krijg je speciale effecten een beetje sfeer, en als je hem uit heb staan is alles gewoon strak in beeld.
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    je kan de missie alleen overspelen als je hebt gefaalt en je persoon veranderd niet echt alleen de conditie kan beter worden maar niet dat je beter kan schieten ofzo <-- kweet niet of je dit bedoelde
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    'Vrij rondlopen' is een beetje te simpel voor de mogelijkheden in deze game: Je kan er voor kiezen om zoveel mogelijk rotzooi te trappen en zolang mogelijk de politie te ontwijken, je kan zogenaamde villigante missies doen en zo de rol van taxichauffeur, ambulancepersoneel, politieofficier, pizzakoerier etc. overnemen en dan moet je daar opdrachten voor doen. Er zijn minigames zoals schansen en motorcross stuntbanen etc en natuurlijk kun je door de enorme stad vrij cruisen.

    Daarnaast kun je dus missies spelen en vaak mag je weten in wat voor volgorde je ze doet (missie abc, bac, cba etc. en daarnaa missie def, fed,efd... want er zit wel een verhaal in die missies.)
    Als je een missie niet haalt kun je gewoon verder, wel ben je(als je dood gaat of busted wordt) je wapens kwijt zijn + 100 Euro.

    en nog over die trails, dat is een soort slowmotion/blurachtig effect wat extra sfeer geeft maar je kunt het uitzetten voor normaal, strak beeld. :p
     
  18. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag gehaald, en alhoewel ik GTA 3 op de pc al meerdere malen heb uitgespeeld, is het mijn geld dubbel en dwars waard aleen voor vice city zou ik al €50 neertellen..

    Nu lekker op mijn kamertje beuken scheuren rennen, knallen :D:D
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    het probleem van de armoedige scholier. Ik heb nu 150 euro uit te geven. 50 voor Halo 2, 50 voor Live kit en 50 voor GTA pack.
    Dit is dus voor eerste halfjaar van 2004!
    Zeg het maar, goede verdeling of mis ik nou een ubertopper?
     
  20. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mist de topper "Sudeki" !

    Maar voor de rest is je geld wel goed besteed en zal GTA je zeer waarschijnlijk ook niet tegenvallen :)
     

Deel Deze Pagina