1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom worden er in een topic twee spellen besproken.
    Als halo 2 uitkomt lullen we toch ook niet verder in het halo topic.
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zoals al eerder werd opgemerkt werd deze thread toch al gezien als de grote GTA Doublepack thread waar iedereen terecht kon voor opmerkingen en vragen over beide games. Dus waarom nu nog eens twee aparte threads gaan openen? En voor specifieke vragen over bepaalde missies e.d. kun je ook terecht in het Cheats subforum.
     
  3. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een double pack.. Halo 2 word geen doublepack
    Sim-pel
     
  4. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Peepz; op hoeveel procent komt het tweede eiland vry? en op hoeveel de tweede? kzit nu op 14 ofzo en heb het op het eerste eiland nou eigenlyk wel gezien...!

    Groetjes...
     
  5. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna geloof ik.. welke missie ben je?
    Die missie dat je al voor die grote baas werkt? dan moet je maar 3 missie's ofzo...
     
  6. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben nu by die missie op die boot.. dat je met 8-ball en een sniper aan de gang moet...
     
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    In vice city kom ik niet verder moet ik lance in een missie bevrijden maar ze verdediggen ze goed binnen een paar sec ben ik dood. wat moet ik doen ik wil het graag zonder cheats uitspelen.
     
  8. Futura

    Futura Out for Justice

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Savegame

    Ik zit met een probleempje jongens. Ik was bij VC bij de missies van Phil (kan je spelen als je de misses van The Malibu gespeeld hebt, aardig eindje op weg in het spel), en die had ik gisteravond net afgerond. Dus ik alles netjes saven, ik wil vanmiddag weer een missietje meepikken, start het spel ineens een heel andere savegame op (een savegame van 4 dagen terug, die ik alweer 10x had overwritten). Ik snap er echt de ballen van, en ik krijg mijn oude save maar niet terug. En ik heb ook niet echt veel zin om weer helemaal opnieuw alles te gaan doen (nee ik verkoop hem nog niet ;) ).

    Heeft iemand dit ook al meegemaakt? Zo ja, wat heb je er tegen gedaan?
     
  9. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook vast gezeten...
    Je moet even op je radar kijken als je 8ball afzet, dan zie je zo'n roze stip staan daar rij/loop je heen dan kan je met een trap naar boven en dan kom je uit op het dak van een loods ofzo je loopt het dak op en weer naar beneden naar het laagste punt ( het is een punt dak ) dan pak je eerst die gasten die aan wal staan dan ga je naar boven en pak je die gasten die aan eht einde van die loopbrug staan.. dan schiet je snel op die tonnetjes en soms gaat er dan ook 1 dood... iedereen verstopt zich en je hebt ruim genoeg de tijd om iedereen te killen je moet wel van links naar rechts werken
    EDIT: Op verzoek even spoilers toegevoegt
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    werk A.U.B voortaan met Spoiler Tags
    ik heb het spel namenlijk nog niet maar volg wel gedeeltelijk deze topic, sorry voor het modderig gedrag (heb het nog in me;)) maar ik stoor me er gruwelijk aan..
    niet naar jouw persoonlijk hoor...

    kun je trouwens ook je eigen besturing instellen? dus voor
    A - dit
    B - dat
    X - zus
    Y - Zo..
    etc??
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja bij die missie ben ik nu ook. Gisteravond eventjes snel 1 keer gedaan, maar het was al 0:00 dus ik ging maar 's naar bed :+.
    Maar ik zal 'm dalijk 's proberen, want ik zat wel op het dak, maar niet zoals jij zei op het laagste punt van het dak gaan zitten.
    Ik zal het dadelijk 's proberen, want ik heb het op het 1ste eiland (Portland) wel gezien! ;)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    2 vragen:

    1. Wat krijg je behalve geld .... vvor een rampage? Unlock je zo meer dingen? zo ja wat dan bv.

    2. Waarvoor dienen die pillen die je tegenkomt. Als ik er 1 neem zie ik niet echt wat er veranderd?

    Alvast bedankt!
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    1. volgens mij onlock je als je ze allemaal heb, krijg je meer procent, volgens mij niet meer.

    2. je loopt tragger, en dan is alles dus trager.
     
  14. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij vice city he klopt het dan dat je alle eilanden al hebt als je pas op 14% bent, want ik zit die map ff te bekijken die in het hoesje zit en daar staan al die eilanden op twee grote met twee kleintejs in het midden, en die eilanden kan ik ook gewoon allemaal naartoe.....Raar dat je ze dan al zo snel krijgt :confused:
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, twee groten en drie kleine. En maakt het eigenlijk iets uit?
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Die pillen werken als een soort van bullet time, alles gaat langzamer maar jij kan wel sneller reageren. Als je wil vechten werken de pillen wel fijn imo.
     
  17. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry helemaal gelijk.. had de post ook verkeerd gelezen dacht dat hij hulp vroeg.. zal het even aanpassen je hebt gelijk
     
  18. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz ik vraag wél even om hulp hierbij... :+


    Ik zit hier dus ook vast, ik heb het al 2 x geprobeerd, maar toen werd 8ball steeds gekilled... ik begrijp wel wat je bedoelt (ongeveer) maar ik snap niet helemaal over welke tonnetjes je het hebt (?) Ik zag wel een paar tonnetjes staan aan de kant (bedoel je die) of staan er ook tonnetjes op de boot zelf? Want toen de missie was afgelopen was ik ook even de boot opgelopen en daar zag ik helemaal geen tonnetjes staan :{
    Kan iemand me dus even verder helpen :p
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    (Heeft trouwens iemand die de game bij play.com heeft besteld, en waarvan het exemplaar op 31dec. of later is verstuurd hem al binnen? Alvast bedankt!) (Excuses voor de offtopic)
     
  20. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Reageert er nog iemand op mijn vraag?
     

Deel Deze Pagina