1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem een shotgun mee, en knal ze 1 voor 1 af. Zo moet het lukken, als ze dood zijn kan je weggaan met Lance. C'est simple:cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  2. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die missie heb ik dus in een keer gehaald :D mijn broer had er ook moeite mee, maar je moet gewoon naar binnen rammen en die gun pakken waarmee je met de linker trigger automatisch richt... dan ren je gewoon naar die loods knal je die lui af die dara staan loop naar lance, dan krijg je een verhaaltje (kun je mooi ff rusten) en dan loop je terug beetej opletten op luitjes die beginnen te knallen en op lance letten want hij wil nog wel eens de toerist uithangen en omzich heen gaan staan tureluren...

    succes
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    in het begin moet je heel snel tegen die auto rijden, dan zijn die ventjes erachter dood, dan moet je gewoon rustig rijden in een auto, of rustig lopen, als je een ventje ziet, gelijk schieten, die gasten die lance voor dat gebouw bewaken moet je van een afstandje knalen, maakt niks uit met welke gun, als je hem hebt gered, pak je de vuilniswagen, dan komen die comets, maar die zijn snel kapot, in ieder geval, bij mij, en dan gewoon rustig rijden naar de plaats van bestemming.

    heb het even in spoilertag gezet, is wat leuker voor de rest
     
  4. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag ziet iedereen nou ook van die lelijke grone vakjes als iemand wat post, zoals de post heirboven van blackspider......zo'n groot groen vlak :confused:
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je met de muisknop doen, zoals je iets kunt kopieren, zoiets, moet je daar ook doen, dan kun je het zien.
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zijn spoilervakjes, zodat het verhaal niet verklapt wordt voor mensen die het spel nog willen spelen zonder te weten hoe het verhaal gaat. (zoals ik) Simpel selecteren doet de tekst verschijnen.

    Als jezelf gaat spoilen, of je quote een spoiler, zet er dan de spoiler code omheen zonder *

    [SPOILER*] het verhaal gaat zo blablabla einde. [/SPOILER*]
    En dan zet je hier info over auto's, GFX, bugs etc.
     
  7. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet kijken rnaar een groepje ronde olie vaten ( daar lijken ze op ) als je op eht schip richt staan ze vooraan en achter op het schip ze vallen vanzelf op
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, misschien is het handig om je vragen in het GTA3 of GTA:VC topic in het help/cheats gedeelte te plaatsen.
    En dan hier lekker verder lullen over de gameervaring. Dan hoef je niet te zitten kutten met die spoilers etc.
     
  9. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Geweldige games. Met name Vice City is, in vergelijking met de PS2 versie, er enorm op vooruit gegaan. De fraphics met trails aan zijn echt opgepoetst. Vaag is dat GTA 3 er met trails on slechter uitziet, terwijl VC er beter uitziet. Naja, met trails on bij VC is alles veel zonniger en daar hou ik wel van :)
     
  10. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet je trails aan of uit???
     
  11. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Druk op start, dan (bij Vice City) helemaal naar rechts het buisbeeld selecteren en daar staat de optiemogelijkheid "trails". Niet zo moeilijk hoor ;)
     
  12. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is dat, als je in een auto/motor stapt dat die meteen mijn eigen soundtrack afspeelt?

    Anders moet ik de hele tijd door drukken is niet echt fijn.
     
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hé bedankt :) de eerste keren had ik die dingen simpelweg niet gezien :+ Nu is hij eindelijk gelukt en zit ik op Stauntan Island :D
     
  14. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    nee volgens mij kan dit niet, maar als je hem op je eigen soundtrack zet begint ie telkens met nummer 1, kun je ze niet in random order laten beginnen?
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Waarom is een spel van circa 2 jaar oud, beter dan de games welke heden ten dagen uit komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij in tijden niet zo vermaakt heb met een spel voor de Xbox.

    En dan te bedenken dat ik VC nog steeds niet uit het plastic heb gehaald, GTA III en VC zijn zelfs geen eens via Live te spelen (eerlijk gezegd...mis heel dat Live niet, met dat gezeik van andere gamers via de headset, begin me steeds meer te irriteren aan mensen die niet normaal kunnen doen)...ik hoop dat menig developer de gameplay deze spelen kan overtreffen, maar tot nu toe...True Crime...pack your bags!
     
  16. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd, krijg als het goed is vanmiddag me loonn binnen.
    Snel naar Volendam fietsen en het spel halen, eerst effe VC chekken op bugs lijkt me verstandig.
     
  17. Acai

    Acai ««°Ã$¯©ØLÐ_ª§¯!©€°»»

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    begonnen met gta3 maar die had ik al is op de pc gezien... moet zeggen dat als gta3 je al bevalt dat vc helemaal top is! Zie het meer als gta3 maar dan geoptimaliseerd. Snap ook niet echt waarom iedereen trails uitzet, ok hij wordt iets scherper maar je mist zeker veel van de sfeer...
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jongens ik ben geen GTA held, en heb de dubbelpack sinds gister binnen. Maar wat ik me dus afvraag, hoe sluit ik het spel het beste af? Bij elk ander spel ga ik altijd terug naar het aller eerste menu voor ik de cd la open of me box uitzet... Maar volgens mij kan je deze gewoon elk willekeurig moment uitrossen (wel saven natuurlijk). Want ik heb tevergeefs gezocht naar een [quit] of [esc] of iets dergelijks... Hoort dit zo?
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jahd at hoort volgens mij wel zo.
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga de game ook vanmiddag halen. Alleen wat raden jullie mij aan? Eerst te beginnen met GTA3 of meteen beginnen met Vice city?

    Even voor de duidelijkheid, ik ben dus nog zo'n zeldzame gamer die deze spellen nog niet aangeraakt heeft (hoogstens ff 10 minuten gespeeld bij E-plaza). Vicy city is beter hoor ik, maar mis ik iets als ik met vice city begin zonder eerst deeltje 3 te spelen?
     

Deel Deze Pagina