Messing with the man is mij erg snel gelukt. Ik heb het zo gedaan: Met een helikopter op dat Bikerscafe gaan staan, en vanaf daar op alles en iedereen shieten. Als er dan een politiehelikopter komt daar de hele tijd op schieten, toen die stuk was, was mijn balkje vol. En terug om te saven is dan ook niet moeilijk, want dan neem je de helikopter terug. Moet je natuurlijk wel een helikopter hebben, maar bij mij stond ie toen als op het dak van m'n huis.
Check out at the Check vond ik ook vet moeilijk. Het is maar twee politie, dus dat is makkelijk te doen. Maar er komen van die auto's met schietende ventjes, en die zijn gevaarlijk. Als je die kan ontwijken (dus niet langs die parkeerplaats rijden waar ze uitkomen) is het een eitje. Er is 1 weg om weg van het vliegveld te komen, als je onder dat bord door gaat waar op staat waar wat is (dat staat op het punt dat je het vliegveldgebied op rijd) moet je na de bocht de eerste links gaan. Dan op dat terrein links aanhouden. Dan kom je in een smal gedeelte met rechts grote reclameborden, er is er 1 omgevallen, daar kun je dan tussen de borden door en kom je in de wijk terecht bij het Cubaanse café. Zo heb je die 'schietende auto's'
ontweken en hoef je alleen maar uit handen van de politie te blijven (2 sterren), en dan is een makkie.
Met Cop Land ben ik zoo lang bezig geweest. Eigenlijk is er geen goede manier, gewoon blijven proberen. Wel zou ik m'n auto parkeren bij de deur naast datgene wat opgeblazen werd (weet niet meer precies wat het was) gaan staan. Naast die ingang ligt een lager gelegen parkeerplaats of iets. Daar ligt een politiester. Dus als je die pakt heb je tenminste al iets minder politie. Maar volgens mij is het mij uiteindelijk gelukt zonder die ster te pakken. Want voordat je die ster hebt is je auto al weer bijna naar z’n grootje.