1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Kheb deze games ook nog nooit gespeeld... En ik ben nu begonnen met GTA3... Even Vice City bekeken... misschien is die wel stoerder, maar ze zijn allebei leuk om te spelen.. vind ik
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik jou was zou ik met GTA 3 beginnen, in de 'verhaallijn' komt die namelijk eerst. Maar als je met Vice City begint is het niet zo dat je iets mist. Wat dat betreft zijn ze goed te spelen als twee helemaal losstaande spellen. Vice City vind ik wel beter, maar dat is dan ook het tweede deel. Dus dan is het logisch dat er dingen verbeterd zijn, maar veel vershil zit er nou ook weer niet tussen.
     
  3. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA3 is ook gewoon een hartstikke gaaf spel dus ik zou zeggen: "Speel eerst die uit, dan heb je daarna OOK nog eens VICE CITY!" Nou wat wil een gamer nog meer?... hehehe...
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog maar voor de prijs van 1 spel!!!! Dit zijn echt 2 supergames!! Het is dat ik bijna jarig ben, ja ik moet wat voor mijn verjaardag vragen:p Anders had ik hem nu al in huis. Wilt nieuw xboxmagazine binnenkrijgen!!
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    nou kweet niet hoor. ik heb gta3 op de pc dus uitgespeeld maar toen ik daarna vice city ging spelen vond ik er eigenlijk niks meer aan.
     
  6. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Vice city is gewoon de dikker en betere uitvoering van gta3. Het kan zijn dat je als je vice heb uitgespeeld geen zin meer heb in gta3. Maar dat geld natuurlijk niet voor de hardcore gamers onder ons :cool:
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Daarom speel ik ook eerst Gta 3 uit,ik bewaar het toetje voor het laatst (Vice City) :cool:
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, en ik ben er een van:cool:
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de zwarte knop tijdens customsoundtracks ingedrukt houd, en dan met de d-pad van links naar rechts (of andersom) gaat, kan je kiezen van nummers. Dat is de volgorde hoe ze op de harddisk staan. Zo maak je dus je eigen volgorde.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  10. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Met GTAIII lukt me dat niet. Vice city heb ik nog niet aangeraakt.
     
  11. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA is zeker een vet spel maar nu kom ik niet meer verder!

    Missies die ik nu kan spelen (maar nog even niet lukken) zijn:
    Check Out And Check In (Airport)
    Cop Land (Vercetti's Mansion)
    Messing With The Man (Bikers)

    Heeft iemand een paar tips voor me om deze missies te halen want rijden gaat echt zwaar k*t met een lekke band...

    Thx
     
  12. Lionhard

    Lionhard Guest

    check out check in.... waar ga je dan fout? ik heb die missie gister gedaan en ik ging er gewoon in 1xdoorheen...
    messing with the man is TE moeilijk en kan ik ook niet...
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    met messing with the man moet je dan zoveel mogelijk schade maken?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, en als het gelukt is, hou je je sterren, dus zitten er nogsteeds politie achter je aan.
     
  15. Lionhard

    Lionhard Guest

    ja maar dat is gewoon een kwestie van R,R,B,Black,Up,Down,Up,Down,Up,Down....

    maar ik vind het echt een TE moeilijke missie... maar ik blijf proberen :p
     
  16. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met gta 3 net aangekomen op dat wteede eiland en ik moet die gozer van lugi's vermoorden.. is me een keer gelukt maar toen was ik vergeten te saven en nu lukt het niet meer Argg!!!
    Straks eens kijken of hij granaten lekker vind ;)
     
  17. Lionhard

    Lionhard Guest

    bedankt voor de mededeling..

    :confused:
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij "Messing with the Man" heb ik gewoon heel veel auto's neergeschoten en een helicopter neergehaald. En maar blijven schieten op voertuigen. Ik weet eigenlijk niet of je wel je sterren behoud zoals blackspider zegt, maar als dat wel zo is. Als je de straat waar dat bikercafé ligt volgt is er links een trap naar boven. Daar is een oud krot, die kan je kopen voor 1000$ en je daar saven. Dat is wel handig als je die missie doet en niet te ver van het café weg gaat.


    Als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, kan je dan nog gewoon doorspelen op die savefile?
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Messing with the man is mij erg snel gelukt. Ik heb het zo gedaan: Met een helikopter op dat Bikerscafe gaan staan, en vanaf daar op alles en iedereen shieten. Als er dan een politiehelikopter komt daar de hele tijd op schieten, toen die stuk was, was mijn balkje vol. En terug om te saven is dan ook niet moeilijk, want dan neem je de helikopter terug. Moet je natuurlijk wel een helikopter hebben, maar bij mij stond ie toen als op het dak van m'n huis.

    Check out at the Check vond ik ook vet moeilijk. Het is maar twee politie, dus dat is makkelijk te doen. Maar er komen van die auto's met schietende ventjes, en die zijn gevaarlijk. Als je die kan ontwijken (dus niet langs die parkeerplaats rijden waar ze uitkomen) is het een eitje. Er is 1 weg om weg van het vliegveld te komen, als je onder dat bord door gaat waar op staat waar wat is (dat staat op het punt dat je het vliegveldgebied op rijd) moet je na de bocht de eerste links gaan. Dan op dat terrein links aanhouden. Dan kom je in een smal gedeelte met rechts grote reclameborden, er is er 1 omgevallen, daar kun je dan tussen de borden door en kom je in de wijk terecht bij het Cubaanse café. Zo heb je die 'schietende auto's' :cool: ontweken en hoef je alleen maar uit handen van de politie te blijven (2 sterren), en dan is een makkie.

    Met Cop Land ben ik zoo lang bezig geweest. Eigenlijk is er geen goede manier, gewoon blijven proberen. Wel zou ik m'n auto parkeren bij de deur naast datgene wat opgeblazen werd (weet niet meer precies wat het was) gaan staan. Naast die ingang ligt een lager gelegen parkeerplaats of iets. Daar ligt een politiester. Dus als je die pakt heb je tenminste al iets minder politie. Maar volgens mij is het mij uiteindelijk gelukt zonder die ster te pakken. Want voordat je die ster hebt is je auto al weer bijna naar z’n grootje.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, ik heb gisteren de "laatste" missie gehaald, vrij pittige overigens, en ik kan lekker nog enkele submissies gaan halen.
     

Deel Deze Pagina