1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dé oplossing voor Copland want ik heb hem zonder moeite gedaan.
    Het spijt me dat ik niet weet hoe ik een spoiler moet maken ik vertel het gewoon:

    Ergens waar die garage is om die cops in te krijgen staat een hele mooie heli, namelijk de Sparrow. Zet die voor het winkelcentrum en het enige wat je moet doen is na de bom te planten in de heli stappen en naar Vercetti's Mansion gaan!


    Thx voor die oplossing van Messing With The Man. Ik heb hem nog niet gehaald maar het rare is dat ik zeker vier heli's uit de lucht heb gehaald met mijn bazooka en mijn balkje van verre van vol! Ik probeer volgende keer te schieten met mijn M4.


    PS: Ik gebruik geen cheats maar wel een plattegrond met alle Unique Stunt Bonusses, Hidden Packages, Rampages, Guns, Armor, Health, Cop-Evade Sterren enz. en dat is handig!
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je kunt op die savefile gewoon verder gaan, niet net zoals true crime, dat je een missie overnieuw te doen om rond te rijden daarna.

    edit, hoe kom jij eraan?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ff vraagje he.
    Ik heb GTA 3 2 jaartjes ofzo geleden op de PS2 gespeeld, en heb h'm nu ook op de Xbox maar meen ik dat nou maar of loopt die gozer zo traag. Of komt het omdat ik nu True Crime gewend ben? En ik dacht dat ie, als je lang rende hij op een gegeven moment langzamer ging.
     
  4. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat ie als je A ingedrukt houd snel effe en dan gaat ie weer langzamer rennen en later gaat ie weer sneller enzo..
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhhhh, ik ren alleen met de thumbstick. Dus je kan toch versnellen? Vond het al raar dat ie zo traag ging.
     
  6. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk omdat je TC hebt gespeeld want dan zou Rockstar veel dingen moeten veranderen aangezien je dan Bv. langzamer naar een bepaald punt komt.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL :D
    Ik heb net die missie waar je gast op de golfbaan moest vermoorden aangenomen, dus ik rijd die weg in waar de ingang v/d golfbaan is, rijd er opeens een golfkarretje naar mij toe, over de normalen weg!! :D
    Echt relaxed om met zo'n wagentje door Vice te cruisen :D
    Het ook onmogelijk, volgens mij, om met zo'n wagentje op de kop te komen! :D Dus je kunt stunten wat je wil :p

    :cool:
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 45% en jullie? (zonder cheats)
     
  9. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de vuurtoren in de buurt staat er in een bosje ook een golfkar

    ;)
     
  10. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    he, zo tof, kheb ook juist die golf-missie gedaan maar je moest je wapens laten liggen bij de ingang.
    kheb geprobeerd om met een caddy op de openbare weg te geraken maar dat lukt niet hoor, jij hebt veel geluk gehad :D
    ik vind de manier om met een helicopter te vliegen zo raar, je gaat lijk altijd naar boven en in de missie waar je dat appartementsgebouw moet opblazen heb ik toch wel een beetje miserie mee gehad.
    ik heb begonnen met GTA III maar nu speel ik alleen nog maar VC.
    GTA III is heel grijs vind ik; vergeleken met VC.
    in GTA III: als je voetgangers omver rijdt dan duurt het veel langer tegen dat je sterretjes krijgt dan met VC.
    anders nog geen bugs tegengekomen en ook nog nooit vastgelopen, wel eens een hapering bij het rijden met een motor (toen ik viel :D )
    al bij al vind ik em echt heel vet, en ik denk dat ik nog veel uurtjes plezier zal hebben.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    he Dodgie, dat klopt ja. Die dingen gaan echt niet snel kapot, is eigenlijk wel vet.

    edit, op de golfclub staan ook golfkarretje, die kun je pakken, en dan kun je er gewoon uit hoor. Je heb zo'n soort schans, je hoeft trouwens niet eens je wapens te verliezen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  12. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blokkeerde altijd de weg zodat die vent niet kon ontsnappen. Echt lachen sta je achter hem met een kettingzaag. Smile!
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha! Ik helemaal enthousiast van: Ik heb wat nieuws ontdekt :p Ik zal het zo meteen eens ff checken ;)
    Oh, nooit op gelet, ik ga altijd via dat bruggetje met een motor (PGT of cross) naar het golfterrein, en via de normale manier er weer uit :)
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    naast de ingang heb je zo'n schans, als je daar een auto ervoor zet, kan je met al je wapens erin.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb het net gecheckt :)
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    is eigenlijk wel handig als je het weet, en als je een sniper hebt, van ver af hoofd eraf en weer weg gaan.
     
  17. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een heel vage missie meot ej ruiten inshieten in de northmall en dat lukt me maar niet binnen de tijd
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon een zwaard pakken, zo snel mogelijk daarna toe, eigenlijk niks om de politie geven.
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zien op hoevele proncent ej bent
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    bij je stats.
     

Deel Deze Pagina