1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
     
  2. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar staat dat dan bij stats?
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    druk op start, dan naar stats, dan wacht je even, en dan staat het als het goed is als eerste.
     
  4. Acai

    Acai ««°Ã$¯©ØLÐ_ª§¯!©€°»»

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    anders met thumbstick naar boven duwen om terug te gaan hoef je niet te wachten :)
     
  5. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    oef ik ben nog maar op 14 procent
     
  6. Acai

    Acai ««°Ã$¯©ØLÐ_ª§¯!©€°»»

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ook :)
     
  7. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Godever.. vette missie met die payphone (dat je een deel mensen moet liquideren met de sniper) Allemaal kameo's naar andere helden in soort gelijke games (Mark Hammond en Frank Carter van The Getaway, Nick Kong van True Cime :D ) Maar tering de tits.. op de een of andere manier lukt het me maar niet. Of ik spring zelf in het water :{, of de cops grijpene me. Erg irri dat je sterren in deze missie krijgt, of ik kill mezelf, of op de een of andere reden schoot i niet raak en dan mag je achtervolgen.. arghh.. wat een klotezooi :D
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ben bij een missie waarbij ik van Diaz een boot moet varen en een race doen tegen andere speedboats wie het eerst bij een jacht is.
    Het probleem is, ik vind de boot praktisch onbestuurbaar, net als de helikopter trouwens maar dat is een ander verhaal.
     
  9. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij stuurt alleen als je gas geeft. Als je daar rekening mee houdt gaat het al een stuk beter.
     
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je toch beter een SMG kunt pakken en dan de ruiten kapot schieten. Beetje heen en weer bewegen en je hebt meteen vijf in één.
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Grappig, dat van die namen, dat wist ik niet. Dat zal dan wel een Xbox Only feature zijn omdat het orginele GTA Vice city op de PS2 nog voor The Getaway en True Crime uit kwam.
     
  12. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat die missie waar je 9 minuten voor krijgt?
     
  13. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat nu zo'n wijf in de The Pole Position Club voor me dansen. Als je zo lang daar zit tot je in totaal 600 ballen hebt uitgegeven kun je geregeld 4000,- afhalen. Handig trucje als je begint.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar hebben jullie die trials (onder brightness) aan of uit staan. Ik heb het uitgezet, want het beeld is echt wazig anders...
     
  15. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het aanstaan. Past beter bij de sfeer van het spel vind ik.
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar het beeld wordt zo wazig en vooral me mist valt er bijna nix te zien..
     
  17. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is makkelijk, je moet het natuurlijk wel ff doorhebben :p

    Pak de wapens die die gozer heeft neergelegd, en pak een snelle auto. Ga nu eerst die gozer op het billboard killen, simpel. Race dan richting die andere maar voordat je weer als een retard voor die gozer gaat dansen moet je je ff bedenken dat je een sniper rifle hebt, waar zijn sniper rifles voor? JUIST! Doelen raken vanaf lange afstand, dus als je op de kaart naar die stip kijkt zie je dat daar links een steeg loopt (zo'n steeg die evenredig loopt met de boulevard langs het strand), rij die steeg vanaf de andere kant in en stop wanneer je de gebouwen ziet waar die gozer in die geldwagen zit. Stap uit, loopt stukje naarvoren en zoom in op het hoofd van die gast, schiet!. Ok volgende, twee gozers in een pickup. Weer hetzelfde id, rij naar de pizzaria toe en als het goed is kan je vanaf daar de bestuurder zien zitten, schiet hem neer en die andere gozer stapt vanzelf uit, die kan je nu ook neerknallen. Voor de rest is het niet zo moeilijk, als iemand in een auto zit gewoon klem rijden, snel uitstappen en met de shotgun op die auto schieten heb je hem zo kapot :D
     
  18. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel soms irritant is, is dat de zon in je beeld schijnt als je rijd met de auto maar dat is ook wel heel erg realistisch :)
    Als je rijd over een brandbluspaal (z"n geel paaltje) dan spettert er water uit en is heel je camera in druppels dat is ook erg leuk.
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nou met een zwaard had ik het zo gedaan, krijg je ook minder politie achter je aan. En met dat beeld en zo'n brandbluspaaltje, ik vind dat ook heel erg realistisch.
     
  20. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu zelf op 57 of 58% en kom maar niet meer verder...ik las hier net al iets over geld ophalen bij de Pole Position Club maar daar kan ik helemaal niks ophalen...wel bij de print works, kaufman cabs, sunshine autos, vercetti estate, malibu en de film studio. Ik heb alle 15 de gebouwen gekocht. De laatste missies die ik heb gedaan waren voor Phil en ik kan bij hem nu flink wat zwaar geschut halen.

    Ben nu maar uit frustratie begonnen aan GTA 3...VC bekijk ik op een later tijdstip weer.

    Heeft iemand trouwens al een Hunter Helikopter gespot op de militaire basis in VC??? Ik vlieg daar regelmatig overheen maar zie daar nooit een helikopter staan terwijl ik ergens anders op internet daar iets over had gelezen.
     

Deel Deze Pagina