Tja, ik heb ze allebei op de pc, en ik denk dat ze mij niks meer te bieden hebben, zlef niet op de xbox... Ik koop wel andere toppers!
Half jaar geleden zou ik razend enthousiast geweest zijn door gta voor de xbox, een must-buy, maar ondertussen heb ik het wel gehad met de pc-versie, en het spel op de ps2 bij vriend, niettemin blijft ie erg goed. Toch kijk ik liever uit naar True Crime: Streets of LA of naar de nieuwe gta4( of hoe noemt de nieuwe) als die binnen redelijke tijd en op de xbox uitkomt. Gta op de xbox, beter laat dan nooit dat is zeker. Toch had ik me (en waarschijnlijk vele andere) veel gemakkelijker laten overtuigen als ie vroeger was verschenen.
Er zijn zeker nog geen echte ingame screens beschikbaar.. want wat ik gezien heb als zogenaamde Screens zijn natuurlijk ammenooitgeen echte ingame screens..
geloof je het zelf? ingame screens noem ik screens waarbij je het "poppetje" bestuurd.., MM3 screens "ingame" waren allemaal ook zo nep als wat..
ingame screenshots zijn screenshots waar je het spel ZELF in ziet en niet een fmv filmpje of zoiets. Deze screenshots zijn van het spel zelf genomen en dus ingame. En die MM3 ingame screenshots waren van een devkit en die kan hogere resoluties aan waardoor het mooier lijkt. En idd.. 134 GAMES??? Zeker warez want ik verklaar je voor gek als je voor de meeste bout games 60 euro gaat neerleggen
goed nieuws ey dit las ik net op Insidegamer over GTA: vooral dit is goed nieuws: De volgende Grand Theft Auto zal tijdelijk PlayStation 2 exclusief zijn we krijgen dus nu GTA Double Pack, en op de xbx2 verschijnt dan ook GTA4, weliswaar later dan op de ps3 maar toch bron: http://main.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14958
eghmmm...waar lees jy dat GTA4 op de XBox 2 komt dan? Ik vindt het helemaal geen goed nieuws dat de volgende GTA weer PS2 exclusive is...
Nou, het is toch beter dat hij (ook al is het na een tijdje) toch naar de Xbox komt ipv dat hij PS3 exlusive blijft...
als je nog niet wist dat hij ps2 exc. is het minder nieuws, wist je het echter aql, dan is het mooi nieuws .
ja ik vermoedde al dat de volgende GTA ook weer eerst op PS2 zou uitkomen enzo, maar vindt het eerlijk gezegd gewoon jammer dat ze niet meteen de hele nieuwe game voor de xbox gaan ontwerpen, zodat ze meer gebruik kunnen maken van de extra power Dus ik snap opzich wel het positieva aan dit nieuws, alhoewel ik er niet echt verbaasd over ben en ik gewoon liever gehad had dat ie meteen voor de xbox gemaakt werd
Ik snap neit waar iedereen nou zo blij is. Ik heb bijde spellen allang uitgespeeld. Je kon het al lang spelen op de PS2.
en omdat je het misschien al op de ps 2 hebt gespeeld, wil je het ook op Xbox spelen, ik heb vice city wel erg veel gespeeld bij vrienden, maar thuis op mn xbox is toch veel leuker