1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb ze allebei op de pc, en ik denk dat ze mij niks meer te bieden hebben, zlef niet op de xbox...

    Ik koop wel andere toppers!
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Half jaar geleden zou ik razend enthousiast geweest zijn door gta voor de xbox, een must-buy, maar ondertussen heb ik het wel gehad met de pc-versie, en het spel op de ps2 bij vriend, niettemin blijft ie erg goed. Toch kijk ik liever uit naar True Crime: Streets of LA of naar de nieuwe gta4( of hoe noemt de nieuwe) als die binnen redelijke tijd en op de xbox uitkomt. Gta op de xbox, beter laat dan nooit dat is zeker. Toch had ik me (en waarschijnlijk vele andere) veel gemakkelijker laten overtuigen als ie vroeger was verschenen.
     
  3. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zeker nog geen echte ingame screens beschikbaar..

    want wat ik gezien heb als zogenaamde Screens zijn natuurlijk ammenooitgeen echte ingame screens..
     
  4. Violator

    Violator Guest

    Hij komt 100% hier in huis :)
    dit spel MOET je gewoon hebben :+
     
  5. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn wel ingame screenshots :p
     
  6. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    geloof je het zelf?

    ingame screens noem ik screens waarbij je het "poppetje" bestuurd.., MM3 screens "ingame" waren allemaal ook zo nep als wat..
     
  7. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ff off-topic:

    WTF Caphex! 134 games voor de xbox8)
     
  8. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ingame screenshots zijn screenshots waar je het spel ZELF in ziet en niet een fmv filmpje of zoiets. Deze screenshots zijn van het spel zelf genomen en dus ingame. En die MM3 ingame screenshots waren van een devkit en die kan hogere resoluties aan waardoor het mooier lijkt.

    En idd.. 134 GAMES??? Zeker warez want ik verklaar je voor gek als je voor de meeste bout games 60 euro gaat neerleggen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zou ie daar toch aan komen.. :{
     
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws

    ey dit las ik net op Insidegamer over GTA:

    vooral dit is goed nieuws: De volgende Grand Theft Auto zal tijdelijk PlayStation 2 exclusief zijn

    we krijgen dus nu GTA Double Pack, en op de xbx2 verschijnt dan ook GTA4, weliswaar later dan op de ps3 maar toch :D


    bron: http://main.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14958
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Das wel mooi, ik hoop wel dat ie wel sneller na de Playstation release komt als Vice City nu :p
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    eghmmm...waar lees jy dat GTA4 op de XBox 2 komt dan?
    Ik vindt het helemaal geen goed nieuws dat de volgende GTA weer PS2 exclusive is...
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, het is toch beter dat hij (ook al is het na een tijdje) toch naar de Xbox komt ipv dat hij PS3 exlusive blijft...
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    als je nog niet wist dat hij ps2 exc. is het minder nieuws, wist je het echter aql, dan is het mooi nieuws .
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    ja ik vermoedde al dat de volgende GTA ook weer eerst op PS2 zou uitkomen enzo, maar vindt het eerlijk gezegd gewoon jammer dat ze niet meteen de hele nieuwe game voor de xbox gaan ontwerpen, zodat ze meer gebruik kunnen maken van de extra power :)
    Dus ik snap opzich wel het positieva aan dit nieuws, alhoewel ik er niet echt verbaasd over ben en ik gewoon liever gehad had dat ie meteen voor de xbox gemaakt werd :)
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik snap neit waar iedereen nou zo blij is. Ik heb bijde spellen allang uitgespeeld. Je kon het al lang spelen op de PS2.
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    nou niet dus als je geen PS2 of een goeie PC hebt, waaronder ik :+
     
  18. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ja JIJ wel.. maar veel mensen NIET.. omg denk ff na volgende keer :+
     
  19. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    en omdat je het misschien al op de ps 2 hebt gespeeld, wil je het ook op Xbox spelen, ik heb vice city wel erg veel gespeeld bij vrienden, maar thuis op mn xbox is toch veel leuker
     
  20. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Waneer komt ie eigenlijk uit?
     

Deel Deze Pagina