1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij een missie in 3 dat je een lading auto's moet nakken en naar Portland Harbor moet brengen.
    Ik weet alleen niet waar ik die lijst kan vinden met die namen, kan iemand me helpen?
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb er nog maar 20 van ofzo. Ik ruil :)
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden dat schieten op de rechter analoge-stick moeten doen. Veel beter!
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, net zoals counter strike en Halo.
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Yardie Lobo bedoelt... 2 persoons sportwagen. Vrij bolle vormen. Is eigenlijk een cabrio maar heeft dat doek er over heen en hij lijkt echt heel veel op de Esperanto maar dan met een betere motor. Dat is alles wat ik kan zeggen.
     
  6. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel weten hoe je die deur opent namelijk eerst het slot er af slaan met een melee-wapen zoals een hamer ofzo.
     
  7. gerjan

    gerjan Guest

    tja, maar dat mikken door met linker trigger te klikken mikt wel makkenlijk;) alleen hadden ze die schietschijven om de ventjes heen iets mooier mogen maken
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    die kan je vinden bij een telefoon die afgaat vlakbij de haven op portland dus niet in de haven maar vlakbij dee missies van joey van de mafia :)
    en heb net gta3 uitgespeeld !!!:) ga nu nog de submissies doen en al de packages zoeken heb er al 43 zonder walkthrough!!!
    ben nog maar 40% klaar met het spel..
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ben er net achter gekomen dat ik mn kogel vrije wagen heb verspeeld bij de laatste missie!!:mad:
     
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Rijd naar het aangegeven punt en zorg dat je 2 sterren hebt.
    2. Zorg voor 2 politieagenten die je volgen in de aangegeven garage.
    3. Neem nu een politieauto door, als je uit de garage loopt, rechts en nog eens rechts om het hoekje te gaan en achter dat tuinhekje staat er een.
    4. Rijd naar het aangegeven winkelcentrum en plant de bom.
    5. Maak dat je wegkomt met 5 sterren achter je aan.

    Dit was mij niet gelukt zonder dit:
    Als je uit de garage links gaat en dan dat tuintje in moet je even zoeken maar dan vind je een Sparrow-heli. Zet deze voor het winkelcentrum en gebruik hem als getaway-car (klinkt stom, ik weet het :D ). Nu moet het een fluitje van een cent zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  11. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle missies gehaald, alle propertys 0wn ik, heb bijna 1 milljoen dollar, 51 hidden packages en heb alle vigilante missies gehaald en zit pas op 64%!! weet iemand hoe ik 100% krijg?
     
  12. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    waar zit eigenlijk de Vercetti Mansion (dat huis met de heli plek)
     
  14. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch waar Diaz zit of niet, die missies moest je in het begin doen. Dat wordt jouw toekomstige huis.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    als ik jouw goed begrijp.dus als ik alle diaz missies gespeeld heb wordt dat mijn huis.ik ben nu bij de missie met de boot race.hoeveel missies moet ik hierna nog spelen?
     
  16. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zoveel ik had hem ook vrij vlug... de laatste missie bij hem is dat je samen met lance zijn huis gaat overnemen door het te "bestormen" moet je diaz dood gaan knallen
     
  17. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    euh jongens, nu hebben jullie een beeeetje de fun verpest? het zou een te gekke verrassing moeten zijn maarja..
     
  18. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschuw dan even, want als je bezig bent en je weet dat nog niet dan is dan inderdaad heel irritant en jammer.
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je hulp hij lukt me bijna had de heli te dicht bij de cops neer gezet en die slome Lance!!!
     
  20. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook even hulp nodig bij een missie van GTA 3.

    Ik ben net verraden door de Mafia, en ben net gearriveerd op Staunton Island. Yakuza heeft werk voor mij, en mijn eerste job is Salvatore af te maken.

    Ik ben ruim op tijd bij het Red Light District, maar vanaf daar gaat het mis. Ik wacht rustig tot Luigi buiten is (ik sta in een zijstraatje). Als ik dan tegen hem aanrijd, rijden ze plankgas weg en wordt ik door zo'n 4 Mafia auto's tegengehouden.

    Hoe moet ik dit aanpakken? Heb het nu 5x geprobeert, maar het lukt me gewoon niet.
     

Deel Deze Pagina