1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    met sniper ergens op een gebouw staan
     
  2. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze dan gewoon doodschieten, voordat ze de auto instappen?
     
  3. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, want je kunt ze niet door het autoraam doodschieten (wat tevens bij gta vc wel kan)
     
  4. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en banden lek schieten :p
     
  5. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu vast in VC: ik moet me verkleden in iets haitie of zoiets en dan moet ik naar een funeral gaan en ze moeten me opmerken en dan moek ze doodrijden en 1 achtervolgen maar dien dak moet achtervolgen smijt altijd bompakketjes en ik ontplof altijd: iemand een idee om zelf pakketjes te smijten voor em of kan je da nie?

    een vraagje: hoeveel plaatsen zijn er waar je kunt saven: ik heb er nu twee: ocean view ( |:- ) en washington street ( bij dat gebouw dat je hebt moeten ontploffen).
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu zeker al 20 keer geprobeerd een missie te halen maar lukt niet...

    Missie: Je moet een tank zien te veroveren van een wagen. Deze is helemaal omsingeld door Leger beveiliging. Als je hem hebt moet je hem afleveren bij Cortez.

    Wie kan mij helpen want het lukt me maar steeds niet...!
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn verschillebnde huizen waar je kan saven. Je meot die huizen kopen. Je kan ze kopen door middel genoeg geld te hebben en naar een huis gaan met een groen huisje ervoor, en in gaan staan en naarboven te drukken als je dat gedaaan hebt, kan je het daar opslaan!
     
  8. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij bij de cheats topic van gta vice city daar vind je het antwoord wel.
     
  9. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon wachten, op een gegeven moment komen ze bij een donutshop en gaat degene in de tank donuts halen. Dan kan jij in de tank stappen.
     
  10. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan niet zelf bompakketjes smijten nee. Maar je moet die dingen gewoon ontwijken en die auto helemaal kapotbeuken. Gewoon een tikkie geven zodat die auto spint en dan kan je op hem in beuken. Of proberen er naast te komen en dan vanuit je auto schieten, gewoon er voor zorgen dat ie in de fik vliegt.
     
  11. The Boy Wonder

    The Boy Wonder Live.....

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee... een vraagje: ik heb sinds vandaag de double pack op de xbox. Heb net 2 uur gespeeld en een paar missies gedaan, de laatste was die irritante waar je met een helicopter bommen moet plaatsen, maar ik vind het spel helemaal niet zo geweldig.. ligt dit aan mij of moet het leuke van het spel nog komen? Ik vind de camerawerk erg stuntelig en de controls vind ik ook niet super.

    Nogmaals, ligt dit aan mij of moet het leuke gewoon nog komen?
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    weet je hoe ik dat had gedaan, achter die pizzarestaurant lopen en als je dan erachter bent zie je die baas dood schieten en weg gaan.

    nou, in het begin vond ik het al super, maar dat komt omdat ik ook een super gta fan ben.
     
  13. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je vanuit je auto schieten?
    hoe dat?
     
  14. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan alleen als je een uzi hebt en dan druk je op je rechter dumpstick.
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het rechter pookje indrukken en naar links of rects richten!
     
  16. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by SplinterX
    Ik heb nu zeker al 20 keer geprobeerd een missie te halen maar lukt niet...

    Missie: Je moet een tank zien te veroveren van een wagen. Deze is helemaal omsingeld door Leger beveiliging. Als je hem hebt moet je hem afleveren bij Cortez.

    Wie kan mij helpen want het lukt me maar steeds niet...!
    --------------------------------------------------------------------------------
    Weet je wat je moet doen, pak een motor, sta voor de tank met je motor, zodat de tank niet kan wegrijden, stap snel uit, stap in de tank en rijd er de garage in. Heb je zo gedaan:p
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    In de PC-versie kon je de deur van de tank niet open trekken :{
    Dus moest je eerst die gasten in de tank vermoorden, daarna ging de deur pas open.
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit een ongelooflijk vet spel.
    ik heb hem eindelijk, en hij is fantastisch.

    ik had een vice city wel een bug, een stuk van de radar zag ik niet.
    ook het achteruit kijken vind ik lastig, maar voor de rest...
     
  19. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Kon in de PS2 versie ook niet, maar ik had dus zo'n joekel van een hamer gekocht. In de PS2 versie stopt de hele stoet voor een tijdje om een donut te kopen :D Dus kon ik mooi met die hamer de deur eruit slaan, waardoor ik in kon stappen. Op de Xbox versie is dit wel erg simpel gedaan.
     
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt bij die missie alle tijd. Gewoon een Pay n Spray inrijden, moet je wel eerst ff een "gewone" auto scoren (of je garage...). Dus niet altijd meteen op dat roze ding afrijden, maar gewoon ff rustig een nieuw lakje halen...
     

Deel Deze Pagina