ik zit nu vast in VC: ik moet me verkleden in iets haitie of zoiets en dan moet ik naar een funeral gaan en ze moeten me opmerken en dan moek ze doodrijden en 1 achtervolgen maar dien dak moet achtervolgen smijt altijd bompakketjes en ik ontplof altijd: iemand een idee om zelf pakketjes te smijten voor em of kan je da nie? een vraagje: hoeveel plaatsen zijn er waar je kunt saven: ik heb er nu twee: ocean view ( ) en washington street ( bij dat gebouw dat je hebt moeten ontploffen).
Ik heb nu zeker al 20 keer geprobeerd een missie te halen maar lukt niet... Missie: Je moet een tank zien te veroveren van een wagen. Deze is helemaal omsingeld door Leger beveiliging. Als je hem hebt moet je hem afleveren bij Cortez. Wie kan mij helpen want het lukt me maar steeds niet...!
Er zijn verschillebnde huizen waar je kan saven. Je meot die huizen kopen. Je kan ze kopen door middel genoeg geld te hebben en naar een huis gaan met een groen huisje ervoor, en in gaan staan en naarboven te drukken als je dat gedaaan hebt, kan je het daar opslaan!
Gewoon wachten, op een gegeven moment komen ze bij een donutshop en gaat degene in de tank donuts halen. Dan kan jij in de tank stappen.
Je kan niet zelf bompakketjes smijten nee. Maar je moet die dingen gewoon ontwijken en die auto helemaal kapotbeuken. Gewoon een tikkie geven zodat die auto spint en dan kan je op hem in beuken. Of proberen er naast te komen en dan vanuit je auto schieten, gewoon er voor zorgen dat ie in de fik vliegt.
Okee... een vraagje: ik heb sinds vandaag de double pack op de xbox. Heb net 2 uur gespeeld en een paar missies gedaan, de laatste was die irritante waar je met een helicopter bommen moet plaatsen, maar ik vind het spel helemaal niet zo geweldig.. ligt dit aan mij of moet het leuke van het spel nog komen? Ik vind de camerawerk erg stuntelig en de controls vind ik ook niet super. Nogmaals, ligt dit aan mij of moet het leuke gewoon nog komen?
weet je hoe ik dat had gedaan, achter die pizzarestaurant lopen en als je dan erachter bent zie je die baas dood schieten en weg gaan. nou, in het begin vond ik het al super, maar dat komt omdat ik ook een super gta fan ben.
Originally posted by SplinterX Ik heb nu zeker al 20 keer geprobeerd een missie te halen maar lukt niet... Missie: Je moet een tank zien te veroveren van een wagen. Deze is helemaal omsingeld door Leger beveiliging. Als je hem hebt moet je hem afleveren bij Cortez. Wie kan mij helpen want het lukt me maar steeds niet...! -------------------------------------------------------------------------------- Weet je wat je moet doen, pak een motor, sta voor de tank met je motor, zodat de tank niet kan wegrijden, stap snel uit, stap in de tank en rijd er de garage in. Heb je zo gedaan
In de PC-versie kon je de deur van de tank niet open trekken :{ Dus moest je eerst die gasten in de tank vermoorden, daarna ging de deur pas open.
wat is dit een ongelooflijk vet spel. ik heb hem eindelijk, en hij is fantastisch. ik had een vice city wel een bug, een stuk van de radar zag ik niet. ook het achteruit kijken vind ik lastig, maar voor de rest...
Kon in de PS2 versie ook niet, maar ik had dus zo'n joekel van een hamer gekocht. In de PS2 versie stopt de hele stoet voor een tijdje om een donut te kopen Dus kon ik mooi met die hamer de deur eruit slaan, waardoor ik in kon stappen. Op de Xbox versie is dit wel erg simpel gedaan.
Je hebt bij die missie alle tijd. Gewoon een Pay n Spray inrijden, moet je wel eerst ff een "gewone" auto scoren (of je garage...). Dus niet altijd meteen op dat roze ding afrijden, maar gewoon ff rustig een nieuw lakje halen...