1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is best simpel, je moet er gewoon met een snelle auto heenrijden. Dan moet bijvoorbeeld met een machine geweer ze afknallen maar shotgun werkt ook goed. maar zorg natuurlijk ook voor een body armor enz. Doe het wel snel, want je hebt hier maar weinig tijd voordat lance dood is!!
     
  2. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    die ambulance missies gaan tot lvl 12.. maar het is zo ontzettend moeilijk om je ambulance heel te houden 12 lvls lang..

    en die missie, tja, koop een .357 (magnum) pak een snelle wagen.. rij naar die schroothoop maar snipe eerst die ventjes aan het begin van de schroothoop neer.. rij dan verder en zet em voor die auto die er al staat, haal dan lance, ren terug naar je auto en hoop dat je het haalt :p
     
  3. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kzit daar ook vast :'-(
     
  4. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    of...

    Pak een heli met een Uzi en body armor, land naast de hangar waar lance in zit, stap snel uit en kill iedereen. Pak lance, en ga in de vuilniswagen, en rijden maar. Dan haal je het makkelijk.. :cool:
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    is die vuilniswagen extra sterk dan?
     
  6. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar beuk je iedereen zo mee aan de kant.
     
  7. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat er een heli?
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    downtown vind je er wel een. op en flatgebouw
     
  9. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, maar het is wel typisch GTA stijl.. de draak steken met..... :D Dus niet zeuren ;)
     
  10. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik dacht dat true crime vet was, maar vicy city is echt da bomb! Had t nog nooit gespeeld vantevoren, maar ik vind het geweldig. Heb gisteren die pakketjes zitten zoeken, zit nu op zo'n 80 pakketjes, en nu heb ik een heli met machine geweer die op het water kan landen, super! Lekker rondvliegen met Eighties muziek :9 Ben trouwens al zo'n 4 helicopters tegengekomen maar ik moet nog 20 pakketjes voor die apache..
    Enige minpuntje aan het spel vind ik de rare camera bewegingen, niet als je in een voertuig zit maar als je loopt..


    Weet iemand of het mogelijk is om in een vliegtuig te vliegen? Heb dat namelijk gehoord maar kan er geen vinden in de hele stad... En waar ligt die boot wat je hebt gekregen?
     
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij was er op het vliegveld een dodo:confused:
     
  12. Zam_081

    Zam_081 Goat

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige (water) vliegtuig in Vice City ligt achter de filmstudio. Moet je ook nog een missie mee doen geloof ik.
     
  13. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Een dodo??? Wat is dat? Ik neem aan dat je niet die vogel bedoelt!

    Thanks, die ga ik eens zoeken!
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    een dodo is een vliegtuig
     
  15. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    In vice city kan dit niet!!! Ik moet van die engelse doed die biker gang leader killen, maar dat mag nog niet, ik moet eerst zijn missies afmaken en dan pas hem...
     
  16. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je die vandaan dan?
     
  17. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een watervliegtuig als je de film studios hebt gekocht, licht achter de studio in het water.
    De boot die jij bedoeld raak je weer kwijt, al koop je de scheepswerf krijg je twee snelle boten. Er schijnt ook een vliegtuig op het vliegveld te zijn die je kan besturen maar dat weet ik niet zeker.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik denk dat je inmiddels al weer verder bent, maar ik heb dit met het sniper geweer gedaan. Rustig op een hoekje staan tot ie naar buiten komt lopen, een nek schot en de missie is voltooid, verder ook geen last van vervelende achtervolgingen.
     
  19. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het ging over gta III, in vice city kan dat idd niet.
     
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wilde ik ff horen....

    Ik was ff bang dat het verderop of terug wel kon, vandaar...
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004

Deel Deze Pagina