1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp die ik heb gekregen, met de missie dat ik Salvatore moest doden. Het is inmiddels gelukt, met een Sniper :).
     
  2. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf in de auto waar je zit en schiet uit het raam. Mol je eerst die eerste gasten die uit dat zijweggetje komen en daarna je hoofdmissie.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Toch makkelijker om op het hoekje met je sniper te staan, die gasten vanuit het steegje (zijweggetje) lekker laten staan, blijft over het nekschot voor de " bigboss "
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    doe niet zo moeilijk koop een sniper rifle en ga dan tegenover luigi's club op het flat gebouw staan en knal hem neer...
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, zo heb ik het ook gedaan.
    Gewoon op dat dak tegenover gaan staan. Een half uur na het tijdstip wat aangegeven staat komen die lijfwachten naar buiten. Die gaan daar staan. Daarna komt Salvatore naar buiten. 1 sniperschot....dood...Mission Passed.
     
  6. 100%Jean

    100%Jean Guest

    @ Niek: Je moet 80 van die hidden packages hebben voor die waterheli met machinegun. Als je er 100 hebt krijg je zelfs een apache!
    Klik hier om te zien waar ze allemaal liggen, je bent er wel ff mee bezig!

    @ Stitchy: Bedankt! Ik ga eens kijken hoeveel dat kost ik heb iets meer dan 100000 dus ik kom nog wat te kort ben ik bang....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2004
  7. Lionhard

    Lionhard Guest

    Fout...

    die krijg je pas als je de missie hebt gedaan dat je sonny moet killen... dan staat hij gewoon bji de leger basis...

    dit had ik btw al eens een keer gepost...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2004
  8. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0

    als je het al gepost had doe het dan de 2e keer goed..

    als je 100 packages hebt en keep your friends close haalt dan staat hij op zon helipad vlakbij de plek waar je missies van cortez kon doen
     
  9. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je in een vliegtuig?
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee hoor, als je 100 packages hebt, staat hij op die helipad bij cortez, en als je keep your friends close hebt gehaald, komt hij bij de legerbasis.

    edit: hoe bedoel je: "hoe kan ik in een vliegtuig"? ik denk gewoon door op Y te drukken, of bedoel je dat niet
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  11. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat lukt dus niet om de y in te drukken en je kan er neit in komen
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    bij gta 3 of vice city. Ik weet niet of je die grote vliegtuigen bedoelt, maar daar kun je niet in.
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    in Cice city maar in de handleiding staat van wel
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    staat er misschien wel, maar die grote vliegtuigen op het vliegveld kun je niet in.
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ff een vraagje (zal vast al wel ergens staan maar om alle 1300 post's door te gaan lezen....ben ik te lui voor :cool: )

    Je kan bij GTA3 toch ook drive-by schieten ?? Staat namelijk wel bij Vice City maar niet bij GTA3 in de handleiding, maar voor zover ik me de ps2versie kan herinneren kon je daar gewoon drive-by schieten...

    Verder echt goed dit spel 8) Sommige kwaliteit is zo goed dat het na 2 jaar nog gewoon echt goed is _O_
     
  16. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja kan ook, maar volgens mij alleen met een uzi, en in VC kan je met meerdere wapens vanuit de auto schieten.
     
  17. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    damn heb nog geen uzi 8) (9mm pistolen liggen voor het oprapen, uzi's ben ik op straat nog niet tegengekomen en de wapendealer heeft ze niet op voorraad. Kwam daarstraks wel een shotgun tegen _O_ )

    Spel heeft ook echt droge humor (bijvoorbeeld helemaal in het begin met die missie dat je een autobom moet plaatsen in de auto van een gangster die aan het eten is in een restaurant. Zie je terwijl die gast over de parkeerplaats naar z'n auto loopt voorin je beeld een reclamebord met "Marco's Restaurant : Eat untill you Explode".....waarna die autobom dus afgaat }:] )
    Allemaal van dat soort droge grappen in dat spel, ze zijn wel stoer :+
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat had ik ook opgemerkt, ik vond hem echt goed.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet nu een missie doen van Yakuza dat ik met een politieboot achter een journalist aan moet gaan. Maar hij gaat veel sneller dan mij, dus ik kan 'm nooit inhalen. Maar ik moet 'm wel kapot maken, want er staat een DAMAGE meter in beeld.

    Hoe kan ik dit doen? :{
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon de hele tijd doorschieten en op sommige stukken afsnijden zo lukte mij het.
     

Deel Deze Pagina