Dat geld ook voor de motoren. Als je bijv. die PGV(ofzo) tegenkomt, zie je voor een bepaalde tijd alleen maar van die motoren, en misschien 1 zo'n sanchez of freeway :{ Geld ook voor taxi's :{
ik moet zeggen dat ik daar niet echt last van heb, soms een beetje. Maar bij mij rijden er vaak andere rond hoor.
hey ik heb een ander probleem ik heb net het andere eiland geunlockt (de 2de) en ik ben nu bij zo'n missie dan moet je zo'n snelle speedboot jatten maaar daar zijn allemaal van die gastjes die je neer knallen en ik weet ook niet waar die hendel zit.. Hoe moet je die missie doen?? knallen jullie ze gewoon allemaal neer of hoeft dat niet?!?
binnen het gebouw waar je langs loopt zit de hendel en je moet gewoon een shotgun halen en iedereen afmaken..
Dan rij je naar het verkeerde vierkantje. Er waren dacht ik 3 auto's/vierkantjes waar je naar toe moet en die moet je dan 1 voor 1 naar die garage rijden waar jij het over hebt.
bij de shipyard...als je de poster erbij pakt heb je op de achterkant de map...dan vindt je de shipyard helemaal onderin van het 2e eiland.
Heb ook weer effe jullie hulp nodig ik zit nu in GTA 3 met een missie van Joey moet ik met ene paar man een bank beroven maar dan kan je ze pas thuis bregen als je gene wanted meer hebt hoe doe je dat?
Weet iemand hoe ik aan een map kan komen waar alle pakketjes opstaan?? Bij Vice City moet ik nog maar 1 of 2 missies doen en daarna wil ik alle pakketjes gaan zoeken.
In het Xboxmagazine Codeboek staat zo'n kaart voor Vice City (meerdere kaarten zelfs). Die heb ik gekocht, hartstikke handig.
Ok, als je dus wegrijdt met die auto moet je gelijk doorrijden in die steeg, daar is zo'n powerup zodat het wanted level omlaag gaat. Nu kan je het beste gewoon nog een paar van die powerups zoeken, weten zelf ff niet zo snel eentje uit me hoofd maar rij gewoon een keer door de stad en let op elke powerup die je tegen komt. En als je dan die missie doet ga je gewoon elke powerup langs die je hebt gevonden totdat het wanted level verdwenen is
of gewoon ff een paint-job halen (vlak bij luigi zit zo'n garage waar dat kan) Kost je wel 1000 dollar, maar de missie levert volgens mij toch wel meer op.... Ik ook meteen ff een vraagje : klopt het dat ik geld verdien als ik buiten m'n missie om door chinatown scheur en ff wat triads afmaak ?? Dat zou namelijk een leuke manier zijn om rijk te worden (triads vragen er gewoon om). Wanneer kan je btw naar het 2e eiland ?? Ik heb nu op het eerste eiland alle missies van Tony en Luigi gedaan, en bij Sala-nogwat heb ik net de visfabriek van de triads opgeblazen...
ff een vraagje ,Bij vice city wat bedoelen ze met "stores knocked off" . Het staat waar alle statistieken staan? ik heb geen idee wat ze er mee bedoelen......
met die triads, dat moet je maar gewoon even kijken, en je kan naar de 2de eiland als je die missies van salvator heb gedaan. Maar meer vertel ik niet, dat is niet leuk voor jou en de rest.