1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat dan?? binnenlopen en los gaan?
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    wat, met die winkel beroven: je moet een wapen pakken, en dan voor die winkelier gaan staan en krijg je geld en daarna gaat het alarm af en krijg je politie achter je aan.
     
  3. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 vragie , hoe levert de car shop zijn geld op dan??
     
  4. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon alle auto's naar die garage brengen..

    als je de eerste lijst complete dan krijg je een luxedo ofzoiets, 2e een sabre turbo, 3e een sandking en 4e een hotring racer..

    als je ze allemaal haalt kun je 9000 max verdienen en de auto's spawnen steeds weer terug
     
  5. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bezig voor de 2e lijst bij de garage maar ik moet de "Stretch" nog hebben, is een limousine. Probleem, ik heb al uren de stad afgezocht maar kreeg m nergens gevonden, reed ook nergens zo rond bij mij..weet iemand waar er eentje staat geparkeerd??

    Edit: Is voor Vice City
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  6. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    omg deze is zoooo makkelijk :p

    Bij het huis van JOU staat er een!
     
  7. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, eerst wel maar nu niet meer
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    die komt toch de hele tijd weer terug bij je huis net zoals de helicopter..
     
  9. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu op het 2de eiland: Staunton Island ( GTA 3 )
    Ik heb net de missies gedaan voor Asuka en Kenji, ook een paar voor de Yardies. Maar ik krijg daar geen missies meer. Ik krijg dus geen missies ùmeer van bendes, enkel van een zekere Ray ( een corupte politie-agent ). Ik moet dus op een plek met granaten gooien, achter die garage vlak bij je hide-out. Maar ik moet maar blijven grantaen gooien en dus blijven kopen. Kan iemand me misschien uitleggen wat je daar precies moet doen en hoe je het beste die granaten gooit, is er een bepaalde techniek voor met de triggers?
    Als ik die missie uit heb, krijg ik dan later nieuwe opdrachten van bendes? Want bij de Yakuza krijg ik geen odprachten meer. Bij de Yardies kreeg ik in begin wel opdrachten, maar nu zijn die dus ook pissed. De Columbian Cartel was al bij mijn aankomst pissed off. Is er geen manier om ze terug blij te maken? Zoals in GTA 1 en 2, gewoon wat van een rivalisrende bende gastjes gaan slachten...
    Ik weet niet of het al gevraagd was, ik vind het niet meer terug.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ What, bij mij is dat niet hoor. Bij mij staat er de ene keer een Sentinel en de andere keer een Stretch, heel vaag is dat

    @ Mr. Blond. Je moet proberen een granaat door dat open raam daar te gooien. Dan vliegt dat in brand en vlucht de man uit dat huis (hij komt met een auto uit de garage eronder). Dan moet je hem gewoon afmaken. Je kunt ook gewoon met een zware auto zoals de brandweerauto of de Baracks OL die garage blokkeren als hij wilt vluchten en er dan een granaat in gooien.
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kan je VC en III ook door elkaar spelen of is het beter eerst GTA3 uit te spelen?
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    het kan zijn dat je nadat je gta vice city speelt gta3 minder leuk vind omdat je daar minder dingen hebt. maar ik vind ze beide errug goed dus ik heb er geen last van
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Vinden jullie ook niet dat als je bij GTA3 de trails uitzet, de graphics een beetje 'flets' lijken?
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik vind gta3 met trails mooier eruit zien en vice city vind ik weer niet mooi met trails
     
  15. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn trails?
     
  16. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    soort blurry beeld die je aan en uit kunt zetten bij options
     
  17. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt
     
  18. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 84.000 $ : wat kan je daarmee kopen (gebouw: die geld opbrengt: liefst veel :p )
    en waar is dat gebouw?
     
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu dus een missie doen voor die ene kerel (lkkr duidelijk). Daarbij moet ik eerst een Yardie car stelen, maar die kan ik maar niet vinden, word ook niet aangegeven op de radar ofzo.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet sunshine auto's kopen, die verdient $9000,- per dag, en met het geld dat je hebt, moet het lukken. Hij ligt op weg naar de airport, op een gegeven moment komt je bij zo'n kruising, je kunt rechtdoor naar de airport, maar je moet dan linksaf gaan en dan kom je hem vanzelf tegen.
     

Deel Deze Pagina