1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    $9000? Ik verdien er een stuk minder mee, moet ik dan nog meer auto's er heen brengen ofzo? Want ik heb nu 1 zo'n lijst met auto's gedaan.
     
  2. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet alle lijsten doen, dan levert het het maximale bedrag op
     
  3. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    en je kunt er ook streetraces doen.. die laatste race levert 30000 op
     
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor die lijst een stallion vinden maar ik heb geen idee hoe die eruit ziet?
     
  5. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    bak met twee uitlaten... beetje opel kadet model.... dat hele oude model dan.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er staat dat je eerst naar Newport moet rijden. En in die wijk rijden er Yardies rond, die kan je stelen. Het is ff zoeken maar dan heb je ook wat.
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan amar niet die tank jattuh, ze zeggen dat je dat meot doen wanneer ze donuts gaan halen maar dat snaop ik neit helemaal, iemand een wat duidelijkere uitleg, of iets anders??
     
  8. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    easy, je moet niet w88 totdat ze die donuts gaan kopen maar gewoon de kop van die soldaat de dat bestuurd erafknallen met een sluipschuttersgeweer (van afstandje), dan gaan die andere soldaten kijken wa er is gebeurt...en ren jij snel naar die tank toe en de rest is kinderspel





    en de veiligere manier is gewoon w88 tot ze langs die donut shot rijden en dat die bestuurder de tank verlaat
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ze gaan als ze op die grote weg rennen na een tijdje stoppen om donuts te halen dan moet je ingrijpen volgens de andere ik heb gewoon iedereen afgeknalt
     
  10. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.

    Ik heb gta vice city al op de pc en bijna uitgespeeld. Nu krijg je bij een abo op xbm gta: double pack erbij. Is dit nog de moeite waard voor mij?

    Ikzit nu op dat gedeelte waar je die flyers moet strooien (pc)
    En gta3 heb ik nooit echt gespeeld omdat ie niet draaide onder xp dus die game is nog wel nieuw voormij.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    GTa3 draaide wel onder XP, je moest alleen een kleine patch downloaden van een paar MB (2 of 3 dacht ik :)).
    Ikzelf zou het niet doen, gewoon wachten op de volgende (goede?) aanbieding. Als j vice city al hebt gespeelt, is het 't niet waard om alleen gta3 te halen, reken daarbijop dat het schieten een stuk handiger gaat op de PC dan op de consoles :)
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    de auto is bekleed met panterprint (geel met zwarte vlekjes). De toeter klinkt als een rubbereendje. Vooral de panterprint valt op.
     
  13. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al zo vaak bij mijn huis geweest maar iedere keer staat er geen Stretch :'-(
     
  14. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    die Yardie car heeft leuke vering 8)
     
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een duidelijker antwoord geven op mijn vraag? Ik zoek me kapot.....
     
  16. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    met die missie sir yes sir had ik gewoon me auto voor de tank geparkeerd en kwamen die soldaten uit die tank em weghalen, iedereen lult allemaal over donut shop dit en dat pff
     
  17. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    rij een beetje rond in die straten van little haiti en little havana, daar rijden ze vaak rond. jat elke vreemde auto daar en dan vind je em vast :p
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is toch die zwarte met vlammen op de neus?
     
  19. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    die packages tellen die mee voor het aantal procent dat je het hebt uitgespeeld.
    kheb nl. een weddenschap gedaan met een vriend om onter vlugst VC uit te spelen ( 100%)
    kheb nu 14 % |:- mijn vriend 19% ; dus ik d8 kga beetje packages zoeken om mijn procent omhoog te krijgen.
    maar voor hoeveel procent tellen die packages mee?
     
  20. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die tellen mee, net zoals shops overvallen, unique jumps vinden, alle missies doen, rampages enz.
     

Deel Deze Pagina