De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Google-> Stallions
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet dan die admiral pakken, weg rijden, tot ongeveer die muur, om draaien en hij staat er als het goed is.
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoe kan ik die misie waar ik met een watervliegtuig flyers moet uitstrooien spelen?
     
  4. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je de filmstudio kopen op het middelste eiland helemaal bovenin
     
  5. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeez ik ben nog bezig met GTA 3 hoor, t gaat hier volgens mij alleen nog maar over vice city 8) Als ik eerst vice city speel is GTA3 alleen niet boeiend meer, dus speel eerst netjes GTA3 (zonder codes) uit O-) Zit nu op het 2e eiland bij een missie waar ik een corrupte agent moet afmaken (hij rijd weg van het cassino en ik moet em afmaken, alleen als je em alleen maar beukt heb je meteen 4 politiesterren, dus moet em proberen in 1x op te blazen met een handgranaat.....alleen stopt ie nergens voor (rijd door rood, ontwijkt botsingen en blokkades etc) Dan maar een stukje voor em uit rijden, granaatje gooien en dan als een gek naar de Pay 'n Spray voor ik dood ben :)
     
  6. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben begonnen met VC, die heb ik uitgespeeld en ben nu met GTA3 begonnen. En ik vind het nog wel vet hoor, ik vind die spiegelingen van de lichtval op die auto's in GTA3 echt vet mooi, mooier dan in VC. Alleen zit ik nog helemaal in de VC sfeer en voel ik me nog niet echt thuis in GTA38) :cool: . Maar dat zal nog wel komen.
     
  7. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind GTA3 veel beter dan GTA:VC... puur omdat de voertuigen me meer aanstaan en het tijdstip waarop het verhaal zich afspeelt ... Ook ken ik de eilanden van GTA3 iets beter uit mn hoofd :)
     
  8. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    tip speel eerst een andere missie, zodat je een rocket launcher hebt: 1 schot: missie geslaagd, geen politie meer achter je aan:)
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een leuk dingetje ontdekt, voor als je met vice city een auto verzamelaar wil worden moet je deze auto hebben.

    met de missie: Martha's mug shot, moet je de bestuurder van die scretch uit de auto knallen en dan er snel in gaan zitten, het maakt niks uit of de missie failt is, die doe je dan maar overnieuw, als je erin zit mag je niet uitstappen, je moet gewoon naar een garage rijden, auto erin, uitstappen. En dan heb je een mooie gouden scretch.
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje, klikt misschien een beetje dom, maar ik kan geen dingen kopen waarmee je geld verdiend terwijl ik wel geld genoeg heb??Moet je daar dan eerst alle missies voor halen, zo ja, hoe krijg je die missies??Iemand die het duidelijk voor me kan uitleg??graag!!
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nou kijk, je kan pas dingen kopen als je de goede missie hebt gehaald. Volgens mij is dat copland. Je kunt het zien als jouw huis, verceti estate, geld verdient. Pas dan kan je dingen kopen.
     
  12. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op het tweede eiland van GTA 3, de missie's voor de yakuza's zijn voltooid en ik moet nu voor die man die in dat park op de wc's zit missie's uitvoeren, ik moet naar 1 of andere wapenhandelaar die vrij afgelegen zit omdat yardie's hem een bezoekje wouden brengen en de boel kapot wouden knallen...
    Je komt aan en hij zegt dat je wapens mag pakken ik pak een paar machine geweren achetr hem amar als die gasten dan komen knallen ze die eigenaar toch af.. wat kan ik het beste doen?
     
  13. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    dekking zoeken en knallen. Of je moet de vrachtwagen snel naar voren rijden tegen de container. Vervolgens achterin de vrachtwagen springen via de dak van vrachtwagen de containers op en daar de bazoeka pakken.
     
  14. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    blackspider kun je me dat autoverzamelaar spoilertje of wat dan ook ff pm-en? thx u
     
  15. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevin15

    Ik heb zelf dekking gezocht, en gebruik gemaakt van mijn Sniper Rifle. Zodat je de Yardies al neer kan schieten, voordat ze bij onze 1 armige vriend zijn aangekomen :).
     
  16. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al op iets van 33% en heb er inmiddels al bijna 14 uur meegedaan en dat is inclusief rondrijden enz.

    Hoelang duurt het ong. om het hele spel uit te spel, dus incl. bonus missies en gebouwen die je koop?
     
  17. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    @ blackspider: Je kan gebouwen kopen wanneer je shakedown hebt gespeeld. Dus die missie dat je de mensen bang moet maken.
     
  18. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Vanaf wanneer kun je eigenlijk gaan meedoen aan die destruction derbies in die grote arena? Ik rijd er regelmatig langs maar er is nooit wat te doen.....
     
  19. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    thx, zal dat eens uitproberen wanneer ik VC weer in mijn bezit heb, heb die nu uitgeleend aan een goeie vriend van mij.
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Die races kun je alleen doen tussen 8 uur 's avonds en middernacht. Iedere dag is er weer een andere race. Welke van de drie races het is wordt aangegeven op borden bij het stadion.
     

Deel Deze Pagina