1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Thanks! Straks eens proberen....

    Voor degene die het nog niet wisten: steel eens een auto van de haïtans (of hoe je het ook schrijft) en gebruik dat de d-pad :9
    Ik bedoel trouwens die rode cadillacs...
     
  2. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste missie is echt moeilijk
    kan iemand ff uitlegge wat ik moet doen?


    ff voor de duidelijkheid:
    tis de missie Lance Vance the Backstabber
    ik weetnie hoe je spoilervakje moet doen
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het over Vice City of GTA 3?
     
  4. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt een voodoo en dat truukje doe je met de rechtse analoog ;0

    kon het niet laten O-)
     
  5. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Huh volgens mij bedoel jij een andere, ik heb het over die rode cadillacs, die lowriders wat je met behulp van de D-pad (links:9) kan laten jumpen.....
     
  6. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gta 3 zit ik nu op het 2e eiland maar toen ik die S net had heb ik alleen nog maar zijn opdrachten gedaan en dacht de rest doe ik later, nu zijn ze allemaal niet meer avaible.

    Elp
     
  7. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al verer, had een vrachtwagen gepakt die er stond en heb ze allemaal dood gereden
     
  8. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu met vice city op het 2de eiland en dan met die missie dat je eerst naar malibu club toe moet en dan word je verteld door zo'n gast dat je naar lance toe moet ofso maar je moet dan wel opschieten want die gast ligt op sterven.. best wel k*t missie maar kan ik dan straks allemaal dingen kopen (gebouwen zoals striptent, filmstudio, malibu club??) hoeveel missie's moet ik ong. nog?
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nog veel missies en je kunt bijna van alles gaan kopen ik denk nu nog 2 missies en je kunt het
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nadat je kolonel cortez heb geholpen de fransen te killen moet je de weg vrij voor hem maken. Ik ga danin een bootje en beuk de boten weg maar dat wil amper, doe ik iets fout?
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    W00t vandaag gekocht samen met PGR 2. Alleen nog maar GTA gedaan. Eerst GTA 3 dan Vice city *)
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat zegt meer over jouw dan over PGR2 denk ik, want persoonlijk vind ik PGR 2 net iets beter, maar GTA Double Pack volgt op punten.....
     
  13. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over dat tweede eiland bij GTA 3, ik moet voor die sportleraar ( ? ) iemand bevrijden die gegijzeld word door colombianen...
    Ik meot een colombian gangcar jatten maar hoe zien die eruit? en die mmoet staan in fort sauton ofzo maar dat kan ik niet meer vinden...
     
  14. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de game wil kopen kan je net zo goed een abonoment nemen op het xbox magazine want dan ben je even duur uit
     
  15. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevin

    De Colombian gang cars, zijn grote blauwe trucks. Fort Sauton is hun buurt, kun je gemakkelijk vinden op je bijgeleverde map.

    De wagens vallen erg op, zijn namelijk een stuk groter dan de overige wagens..(met uitzondering van bussen, vrachtwagens, ect.)
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Xmaster, ik bleef gewoon op Cortez' boot en pakte een zwaar geweer (zo'n eentje waarmee je in 1st person kan richten) en schoot alle boten kapot die er lagen. Dat werkt wel.
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Okee, thanx, t'is gelukt.... :p
     
  18. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik ben nu bij die Love fist missie waar je die limousine niet mag opblazen.

    Moet je daar ergens naar toe rijden of moet je gewoon rond blijven rijden?? Ik krijg het niet geregeld, die bom ontploft altijd bij mij!

    Ik heb het trouwens over Vice City!
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Die missie is eigenlijk best gemakkelijk. Je moet gewoon gecontroleerd gas geven tijdens het rijden. Als je te langzaam gaat stijgt het metertje en moet je dus meer gas geven. Aangezien je dit zo'n twee minuten moet volhouden kun je het beste de weg volgen richting die lange dubbele weg. Vandaar uit rij je richting het zuiden en het is een makkie. Je moet alleen wel nergens tegenaan botsen.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Precies. Bedoelde er ook niks mee... Ga hem denk ik ook maar ruilen op het forum.
     

Deel Deze Pagina