De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet voor bij de boten het geweer gebruiken dat je ook gebruikte tijdens missie met Lance in de heli, waarbij je al die gasten van t dak moest schieten. die is goed tegen de boten. Als de fransen aan boord komen moet je de uzi nemen, of de andere (computergestuurde mensen) het vuile werk laten opknappen. Als de heli's komen moet je met de bazooka die heli's uit de lucht schieten. Werkt prima;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net gedaan, het is heel simpel. Je moet er niet meteen op af, dat deed ik ook. Maar er staat een ventje met een bazooka denk want je wordt meteen opgeblazen. Je moet gewoon ff wachten tot ze wegrijden zodat ze niet meer kunnen schieten, en dan beuk je die auto van saltavore van de weg. Bij mij stapte hij uit, en toen schoot ik hem met een uzi dood. Ik had eerst met die uzi vanuit mijn auto op die auto geschoten. Toen ik het zo deed was ie erg simpel. Succes:) .
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  3. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ben nu bij een missie van Diaz (Vice City) en dan moet ik een of ander militair pakje afhalen bij zo'n soort legerpeleton :{ maar dan moet ik dus die tank in maar die zit op slot... er staat dan dat je op een of andere manier wat moet bedenken om er toch in te kunnen. Maar moet er dan ergens een sleutel liggen ofzo? want ik heb geen idee waar ik nou naar moet zoeken... :confused:

    Maar als ik gewoon met een auto voor dat peleton blijf staan of gewoon te voet blijven ze zeggen HALT en dan gaan ze gewoon schieten op een gegeven moment :mad: Iemand wat tips?
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze vraag is echt standaard geworden ondertussen8) . Je moet gewoon even wachten totdat ze langs een donutshop komen en de man in de tank uitstapt en jij zo in de tank kan stappen. Als je niet wil wachten kan je proberen alle militairen dood te rijden/schieten/schoppen/slaan/poepen. Als je dat doet kan je op een gegeven moment wel de deur van de tank open doen. Maar ik zou gewoon even wachten, ik zelf wist dat toen nog niet en heb al die militairen gedood. Maar dat is erg moeilijk en duurt ook nog eens erg lang. Succes:) .
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh dus dat met die
    donutshop
    ging dus over deze missie :+ Ja ik had er wel wat over gelezen maar ik realiseerde niet dat dat om deze ging :D Hé dankjewel :) Ik ga het straks wel even proberen :D
     
  6. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic: hoe doen jullie de spoilers???

    back to topic
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [ spoiler ] ...... [ /spoiler ]

    Maar dan zonder de spaties tussen Spoiler en [ ]
     
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    [ spoiler ] BLABLABlAbAL hier wat je verborgen wilt laten zien [ /spoiler ]



    ^ en dan zonder de spaties uiteraard :)
    Staat ook wel in de FAQ geloof ik
     
  9. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0

    Tnx allebei:)
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    GTA III

    Weet iemand hoe je de laatste missie van het eerste eiland kan maken. Zodat je dus na het 2de eiland kan.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Weet niet of ik je goed begrijp, maar om naar het tweede eiland te komen moet je de missies voor die ouwe gek, welke in het huis aan zee woont, allemaal volbrengen.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    oftewel al die missies van Salvator.
     
  13. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en de laatste is met die boot, dan krijg je The Last Reqeust en jullie weten wel wat die missie inhoud.
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk eens wat ik net zag toen ik om 23:59 uur vlakbij de Malibu vloog...

    [​IMG]

    En ik bedoel dan natuurlijk de "lichtcreatie" op het linker gebouw...

    klik hier voor een grotere foto
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2004
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja ik bedoel de missie met de boot hoe je die makkelijk kan volbrengen.
    Kmoest een beetje snel type.

    @ dutch basterd: W00t, is zeker vice city. Die heb ik nog geneens geprobeerd 8)
     
  16. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    OK Vice City en GTA3 fanatics,

    ik wil jullie er op wijzen (misschien overbodig) dat er in het Game help / Cheat forum ook over oplossingen wordt gesproken.

    Misschien handig voor de mensen met vragen om ook daar te kijken. Dit voorkomt dat gedoe met spoilers.

    Maar misschien is dit iets voor de moderators O-)
     
  17. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt mij dat je daar ook spoilers hebt, want ik zelf zou liever niet weten wat voor missies ik nog moet doen en hoe ik die moet gaan doen als ik het zelf wil proberen. Dus dan maakt het niet uit waar het staat. Maar je hebt wel gelijk. Er zijn speciale threads voor vragen.
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik moet nu een missie doen dat je de boot moet opblazen. Dit is als het goed is de laatste missie van eiland 1. Weet iemand hoe je dit moet doen. Het lukt me maar niet. Ik ben niet erg goed in snipen.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bijna de laatste missie.
    Nog niet helemaal. :)

    The Last Request is de laatste.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Weet je hoe je dat doet Grave? Hoe heb jij het gedaan?
     

Deel Deze Pagina