De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja heb ik ook gehoord die chatterbox vind ik ook wel leuk
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik kan hem wel besturen hoor...

    edit, ik had het net gedaan, is inderdaad wel leuk. Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?

    En ik heb net een zwembad in de vorm van een vrouw zonder hoofd, armen en benen, dat vind je op starfish island. Moet je wel een helicopter hebben en het ligt vlakbij die missie dat je
    die gasten van little havanan, van cafe robina moet vermoorden
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  3. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was om 23:59.. weinig zonnig dus :+...

    Ik kan die VCN Chopper ook gewoon besturen.. hoe kom je erbij dat dat niet kan??? Gewoon met een heli ernaast landen en klaar is kees. Het mooie is dat de VCN Heli een stuk sneller en beter te besturen is als een gewone Maverick
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij de 2e missie op het 2e eiland van GTA 3 moet ik maffia gasten vermoorden alleen dan kan ik een groepje gasten niet vinden toewel ik er gewoon overhen rij gebeurt er niks en ze staan er ook niet ik ben de naam van de missie effe kwijt
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet nou echt niet wat ik moet doen, Trails aan of uit, aan is echt zo sfeervol, vooral bij ocean view als het avond is, echt super, maar ik vind dat je het een beetje wazig is. Maar met trails uit zie je alles heel duidelijk maar is het minder sfeervol.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja vind ik ook alleen als je snel in het rond rent dan is het mij te ps2... gta3 met trails aan ziet er lang niet zo wazig uit
     
  7. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei het verkeerd, ik bedoelde dat die VCN heel moeilijk te besturen was :p

    en ik kwam erachter door een beetje te joyriden/vliegen
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hier ben ik net langs heen. Je Tegen het gebouw aankijken en dan na boven. Ze staan daar in de flat. Neem een sniper voor j eraan begint en de geweeren die de mannetjes laten vallen moet je pakken.


    Ik ben in GTA 3 net wat verder en moet een auto kapot maken maar als je die 1 keer raakt krijg je vier sterretjes politie achter je aan. weet iemand hoe dit makkelijk gaat. Wat voor auto gebruikte jullie?
     
  9. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees ff wat duidelijker ;) Is het toevallig die missie dat je een verrader moet afmaken ? Hij loopt net weg bij het cassino en stapt dan in z'n auto. Raak je em 1x dan heb je meteen 3 of 4 sterren.

    Als het die missie is : Ik ben op een lang, recht stuk weg voor em uit gereden een een goed-getimede granaat gegooid. Toen rende ie weg van z'n brandende auto, heeft m'n uzi de rest gedaan. Ik had als auto een banshee. De granaat gooide ik in de buurt van het cassino (op die grote weg die er achterlangs rijd)

    ---------------------------------------------------

    Zelf heb ik nu alle missies van Kenji, Asuka en die corrupte agent die je bij de wc's kan vinden gedaan, ga nu verder met de missies van Donald Love.

    Vond het btw wel jammer dat ik daarstraks in de missie waarbij je die een-armige man moet helpen niet in z'n tank kan stappen. Hij heeft er wel leuke wapens liggen }:]
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  10. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn trails ?
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat is waar. Makkelijk is het niet. maar wel leuk dat je het hebt ontdekt.

    @hunter: trails zijn een soort vage gloed achter mensen aan, alles word sfeervoller, ziet er mooier uit, maar je ziet alleen alles een beetje wazig.
     
  12. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, dat vond ik altijd al beetje vreemd bij GTA, die waas achter de mensen. Kan ik gewoon bij instellingen veranderen ?? Kijken wat ik beter vind...

    Grtz
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, is de laatste(als je op start drukt, dus helemaal naar rechts)
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kvind het met trails aan schokkerig lijken.
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Trials aan of uit, mij maakt het neit zoveel uit, maar ff een vraagje, heeft er iemand nog goede tips voor de missie van die bikersclub.....dat je ghaos meot veroorzaken,!Ik heb nu al tegen de 15x aan geprobeerd en hij lukt maar niet...
     
  16. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor die missie kan je het beste een tank pakken of gewoon vanuit een auto iedereen neerschieten...
     
  17. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gewoon een tank pakken dan ?? Ik zit welliswaar nog in GTA3, maar "gewoon" een tank pakken is lastig...
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    W00t het word beter en beter.

    Wat hebben jullie in jullie garage's? Ik heb een infernus en een politie auto. Die politie auto kicked ass.
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een limo, een politie busje, pcj 600, pizza boy, de voodoo(die auto waarmee je de wielen kan laten stuiteren), infernus, cheetah, een tank en nog wel meer
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Vooral tanks en FBI Ranchers. Een touring car, een Voodoo, leger vrachtwagen en Cuban hermes staan ook nog in een garage gestouwd...

    Die Politieauto is zonde, die staan op vaste plaatsen net als de Love Fist in Vice...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004

Deel Deze Pagina