1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste dag dat ik em had is Vice City één keer vastgelopen (met zo'n zoemend geluid). Tweede dag is GTA 3 een keer vastgelopen.

    Sindsdien niet echt ergens meer last van gehad :)
     
  2. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets ook bij mij, (gta 3 nog niet gespeeld) 1e dag een vreemd beeld, daarna geen last meer
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist de pole position club gekocht, maar wat ken ik ermee? Behalve saven en naar een low-pixel dame kijken :confused:
     
  4. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    molotovs er in gooien zodat je sterren krijgt *)
    ik weet het ook niet, ik heb hem ook, maar kom er nooit
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat de V bij je eigen huis is(nadat je diaz hebt vermoord), maar dat wist je denk ik al...ik heb hem er nu ook staan nadat ik copland heb gehaald maar zie nergens zon ros rondje!!
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    copland, is dat de missie die ik omschreef?
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je naar het kamertje links achterin gaat en daar 600$ spendeert dan gaat je club geld verdienen en kan je er 4000$ ophalen!!
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG.. Dus ik heb zojuist 30.000 ballen naar de klote geholpen |:-
    OMG, en ik heb ook geen goed inkomen meer, gezien ik op dit moment alleen nog maar jobs krijg van die cuban |:-

    :mad:
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Aha! Nou komen we er :9
    Dat duurt trouwens wel pokkelang, verdient de pole niet automatisch geld?
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, je meot dat eerst doen!!Dan kan je club geld verdienen en kan je dus geld op halen!!Ik weet neit of je sunshine auto's al hebt, maar ik raad je aan om die te kopen wanneer je 50.000$ hebt, moet je daar even die 4 of 5 klijsten aan auto's brengen en kan je per x 9000$ ophalen!!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    :9
    Dan staat mijn volgende aankoop ook weer vast! :D
    Maar nog even over de pole position, Als ik eerst zelf $600 heb 'gegeven', verdient de pole daarna wel automatisch, of moet je zelf steeds geld geven?
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan verdient hij wel automatisch ja en hoef je dus NIET elke die 600 te spenderen!en dus kan je daaraf en toe heen gaan en kan je dus 4000$ ophalen!!

    Owjah..voor elke lijst die je daar mee volbrengt, het mooiste is als een pro dan krijg je iets meer geld ofzo als je een lijst volbrengt, dan krijg je elke lijst een mooi auto in de showroom!!
    Als pro = dat ie dus niet aan alle kanten kapot is is enzo, dus nog redelijk normaal uit ziet, mag wel wat deuken maar niet te veel!!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Superb :9
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik moet R op het 2de eiland na het 3de eiland brengen. De brug is vol met CIA agentjes. Hoe kan ik er makkelijk langs komen. Welke auto moet ik gebruiken?
     
  16. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahrg irritante missie : met je boot pakketjes oppikken die uit een vliegtuig worden gedropt....die boten sturen voor geen reet en als je er te lang over doet is de politie er alweer bij |:-
    Beetje oefenen met varen dan, wat is eigenlijk de beste boot ?? Ik had die politieboot maar gepakt...

    Wil nou eindelijk wel eens naar 3e eiland 8)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had een Infernus gebruikt, maar dat maakt eigenlijk niets uit. Je moet gewoon via de ondergrondse tunnel rijden naar Shorshide Vale en hem daar afleveren op het vliegveld. In die tunnel word je totaal niet aangevallen dus dat is een stuk makkelijker. De tunnel ligt in de buurt van Fort Staunton en het ziekenhuis op het 2e eiland.
    Voordat je de verkeerde kant opgaat: je moet in de tunnel de eerste afslag links en de 2e afslag ook links.
     
  18. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie praten van een garage en je moet dan auto"s zoeken voor die garage, maar waar is die garage en wanneer kun je dat doen?
    kheb nu 22% complete.
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Die missie heb ik echt net gedaan, ging perfect, wil ik saven loopt ie vast:mad: . Ik heb het ook gedaan met politieboot, als je wil sturen moet je gas geven. Ik vond het echt makkelijk. Was ruim op tijd. Ben achter het vliegtuigje gaan varen en pakte de pakketjes. Daarna op land gegaan waar ik een yakuza stinger heb gepakt en terug ben gereden. Politie ontwijken is inmiddels (na VC te hebben uitgespeeld en nu weer GTA aan het spelen) een makkie geworden.
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is sunshine auto's, die kan je krijgen/kopen wanneer je op 2e eiland zit en de 1e missie van vercetti house hebt gehaald, is voor degene die neit weten dat je alle ramen kapot moet maken in winkel centrum!!Dat bedrijfje kan je dan kopen en vervolgens moet je daar als opdrachten lijsten met auto's naar toe brengen!!
     

Deel Deze Pagina