1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrrrrrrrrr, ik wordt hier helemaal ziek van. Ik wil gta! Ik heb hem bij een xboxmagazine abbonoment bestelt. Maar het duurt zo lang:'-( :'-( Tot 18 februari wachten ofzo:mad:

    Trouwens kan je ook in helikopters?
     
  2. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan in helikopters
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, er staan iets van intotaal denk ik tegen de 10 helikopters verspreid over de beide eilanden!!Ook kan je eveneens in boten varen/scheuren!!

    [EDIT]: DA_richard_- was me voor
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Thanx _O_
     
  5. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rick12
    Tja ik heb het zelfde probleem. Heb je de rekening al opgestuurd? Anders kan je natuurlijk blijven wachten.
    Nu maar hopen dattie wat eerder komt...
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    GTA III
    uberspoiler. Missie: omde nabij de 50.
    Ik zit nu bij die missie Exchange. de Yakuza mevrouw ('There is my handyman!') is gedood en Catalina werd 'vastgehouden' voor losgeld door de Columbianen. Die gangsters hebben voor de ruil al mijn wapens afgepakt! Wel lullig, vooral omdat het gaat om HEEL VEEL wapens+ammo. Vlak daarvoor had ik namelijk Ray gered en ook een hele set rockets gekregen... Zie ik die wapens nog terug, of kan ik anders beter een eerdere save doen, eerst Exchange halen en dan Ray redden?
     
  7. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

    ik kom nu niet verder..
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet telefoon missies doen, eentje is in airport, je meot de missies doen van je gebouwen/bedrijven die je moet kopen enzo, en dan krijg wel weer eens een foontjuh als goed is!!
     
  9. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, die phone missie zijn moeilijk
    ok, ik zal weer bezig
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel. Hij komt meegezonden bij de volgende xbox magazine, helaas. Maarja, hopen dat de dagen snel voorbijvliegen ;).
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik heb sunshine auto's gekocht hoor, maar waar kan ik de opdrachten vinden? Op dit moment kan ik alleen maar dat save-ioontje vinden. :{
     
  12. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga daar naar beneden, naar de garages. Ga benden rechts, dan zie je rechts van je een garage met daar naast een lijst met auto's. Breng die naar die garage toe en je verdient geld met sunshine auto's. Hoe meer lijsten je doet, hoe meer je gaat verdienen. Met een max. van $9000 geloof ik.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    :)
    Gevonden, danke :)

    Nog een vraag :)
    Mild spoiler ->

    Ik heb die (laatste) missie voor dat cafe v/d cubans (BIG Cojones :+) gedaan, waar je die drugsfabriek moest opblazen. zo gezegt zo gedaan. toen had ik nog ff de asassin missie gedaan, dat je zon gast moest vermoorden op het vliegveld. Ook gedaan. Alleen, nu kan ik niets meer doen. Ik krijg nergens meer jobs. Moet ik nu de Malibu kopen? Zo ja, krijg je dan weer jobs?
     
  14. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de Malibu koopt krijg je weer missies. Maar je krijgt ook missies bij andere dingen die je kan kopen zoals Kaufman Cabs, de drukkerij, de studio's, enz. Ik weet niet of je die ookal hebt gedaan.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Yup :)
    Dan ga ik zo ff mijn dagelijkse ronde maken, en van dat geld koop ik wel de malibu :)
    Danke :)
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    en je krijgt nog een telefoonmissie.
     
  17. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de double pack nu een paar dagen en hij is echt vet maar wat is er gebeurd met het eraf schieten van de ledennaten zo als het hoofd dat kon op de pc versie ik vindt het niet erg ofzo maar wel vreemd dat het nu eruit gehaald is.
     
  18. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    hoofd eraf schieten kan wel, probeer maar eens met een sniper!!
     
  19. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het geprobeerd maar zie toch echt het hoofd er niet afgaan misschien kan ik wel niet schieten.
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het moet wel kunnen met een sniper of met zo'n geweer met zoo'n wit sti[pje in het midden!
     

Deel Deze Pagina