De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil dit spel kopen? maar is et geld waard, want ik heb hem al op de PC en word et spel nog goedkoper of waar kan je em et goedkoopst krijgen?
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je hem op de PC hebt zou ik het niet doen!!
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    In Vice city kun je de koppen er nog wel af schieten, in GTA3 hebben ze het eruit gehaalt :{
    Stelletje klojo's dat 't zijn :{
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    3e eiland van GTA3 steld ook nog niet veel voor, en heb pas 40 van de 73 missies (d8 al verder te zitten)....Maar we houden vol en spelen eerst GTA3 uit voor te beginnen aan Vice City :)

    Wat ik nog wel ff kwijt wilde :

    Wat is die Dodo een grote fout van Rockstar....geef dat ding vleugels !!! |:- Geen wonder dat ie Dodo heet, vliegtuig zonder vleugels is ten dode opgeschreven...(of misschien toch omdat ie niet kan vliegen ? :+ )
     
  5. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hep em al besteld :D

    kon et niet laten :cool:
     
  6. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het nog wel de moeite is hoor. De missie ken je wel, dat is wel minder natuurlijk, maarja GTA blijft altijd vet. En het is ook gewoon vet om te hebben*).
     
  7. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan wel vliegen, dat is nou juist de grap van de vliegtuig, de taktiek zoeken om te vliegen.. sommige mensen kunnen eindeloos met dat ding vliegen.
     
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindeloos, he dat is wel vet. Ben nog niet op het derde eiland maar zodra ik er ben ga ik het zeker proberen, lachen8) .
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    GTA 3 ben ik beu! Ik gebruik het nu alleen voor joy rijden. Mischien ga ik nog codes zoeken.
    Heb toch al alle eilanden.
     
  10. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is frustrerend, geloof mij 8) Ga liever door naar Vice City waar ze al wel het fenomeen "vleugels" hebben uitgevonden...
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het wel ergens gelezen hoe het moest, maar dan pak ik liever Vice city om te vliegen.
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Vliegen kan je zeker pas als je op het 2de eiland ben met VC?
     
  13. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je Diaz' Mansion hebt overgenomen kan het ja.
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Xenox ik heb Diax Mansion nog niet eens en ik kan al wel vliegen! ik heb gewoon eff met een boot van de haven (1 ste eilend) helemaal naar de andere kant gevaren naar die grote crossbaan enzo en toen ging ik met de auto eff naar die garage (je weet wel die kan je kopen en daar kan je dan save/auto's in bewaren e.d.) je kan daar ook naar boven bij die garage en daar staat een heli
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    iemand die me hiermee kan helpen?
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    dan is het denk ik mission failed
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry Elite, maar ik heb ook een probleem daar:

    Ook net als Elite, ik zit vast bij The Exchange. Nu al mijn vééééééle wapens gestolen zijn, lukt het me echt niet. Ik overleef het nooit. Heeft iemand tips? Hoe krijg ik op het einde dan die helicopter neer als ik geen rockter launcher heb (niet dat ik ooit zo ver ben gekomen)? Zelfs toen ik met een Securicar kwam werd die binnen no-time kapot gemaakt....
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    En er staat ook wel een politie heli op det dak van het noordelijke politiebureau, je kunt er via een steegje achterom met een trap komen :)
    en Xenox; Zet het dan in een spoiler.. :{
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat er ook niet zo'n sparrow ergens achterhuizen in de buurt van de juwelier, daar voor moet je dan allemaal checkpoints halen, maa rhoef je neit te doen, of komt die er pas later te staan??njah iig bij huizen, achter waar ook een politie ster, beetje moeilijk uit te leggen, tegen over een pay and spray in de buurt van het winkelcentrum, zeg maar!!
     
  20. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu een missie (2e eiland) doen waarbij ik 8 kraampies moet mollen, deze liggen verspreid over de 3 eilanden. Maar ik red het gewoon niet, iemand tips?
     

Deel Deze Pagina