Ik wil dit spel kopen? maar is et geld waard, want ik heb hem al op de PC en word et spel nog goedkoper of waar kan je em et goedkoopst krijgen?
In Vice city kun je de koppen er nog wel af schieten, in GTA3 hebben ze het eruit gehaalt :{ Stelletje klojo's dat 't zijn :{
3e eiland van GTA3 steld ook nog niet veel voor, en heb pas 40 van de 73 missies (d8 al verder te zitten)....Maar we houden vol en spelen eerst GTA3 uit voor te beginnen aan Vice City Wat ik nog wel ff kwijt wilde : Wat is die Dodo een grote fout van Rockstar....geef dat ding vleugels !!! Geen wonder dat ie Dodo heet, vliegtuig zonder vleugels is ten dode opgeschreven...(of misschien toch omdat ie niet kan vliegen ? )
Ik denk dat het nog wel de moeite is hoor. De missie ken je wel, dat is wel minder natuurlijk, maarja GTA blijft altijd vet. En het is ook gewoon vet om te hebben*).
Hij kan wel vliegen, dat is nou juist de grap van de vliegtuig, de taktiek zoeken om te vliegen.. sommige mensen kunnen eindeloos met dat ding vliegen.
Eindeloos, he dat is wel vet. Ben nog niet op het derde eiland maar zodra ik er ben ga ik het zeker proberen, lachen .
GTA 3 ben ik beu! Ik gebruik het nu alleen voor joy rijden. Mischien ga ik nog codes zoeken. Heb toch al alle eilanden.
Het is frustrerend, geloof mij Ga liever door naar Vice City waar ze al wel het fenomeen "vleugels" hebben uitgevonden...
hey Xenox ik heb Diax Mansion nog niet eens en ik kan al wel vliegen! ik heb gewoon eff met een boot van de haven (1 ste eilend) helemaal naar de andere kant gevaren naar die grote crossbaan enzo en toen ging ik met de auto eff naar die garage (je weet wel die kan je kopen en daar kan je dan save/auto's in bewaren e.d.) je kan daar ook naar boven bij die garage en daar staat een heli
Sorry Elite, maar ik heb ook een probleem daar: Spoiler Ook net als Elite, ik zit vast bij The Exchange. Nu al mijn vééééééle wapens gestolen zijn, lukt het me echt niet. Ik overleef het nooit. Heeft iemand tips? Hoe krijg ik op het einde dan die helicopter neer als ik geen rockter launcher heb (niet dat ik ooit zo ver ben gekomen)? Zelfs toen ik met een Securicar kwam werd die binnen no-time kapot gemaakt....
En er staat ook wel een politie heli op det dak van het noordelijke politiebureau, je kunt er via een steegje achterom met een trap komen en Xenox; Zet het dan in een spoiler.. :{
Staat er ook niet zo'n sparrow ergens achterhuizen in de buurt van de juwelier, daar voor moet je dan allemaal checkpoints halen, maa rhoef je neit te doen, of komt die er pas later te staan??njah iig bij huizen, achter waar ook een politie ster, beetje moeilijk uit te leggen, tegen over een pay and spray in de buurt van het winkelcentrum, zeg maar!!
Moet nu een missie (2e eiland) doen waarbij ik 8 kraampies moet mollen, deze liggen verspreid over de 3 eilanden. Maar ik red het gewoon niet, iemand tips?