1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite en The matrix:

    neem zo'n cubaanse cartel auto en ram die 2 autos die bij de poort staan en rij de 2 cubanen over.
    pak dan 1 van die 2 auto's daar en rij verder de dam naarbeneden. vóórdat je bij de volgende 2 auto's komt ligt er rechts in de hoek op een stukje groen een sniper.
    pak die en schiet de cubanen die je kan zien dood. rijd verder en stop steeds net zo dat jij wel de cubanen kan zien maar zij jouw niet. als die helicopter de lucht in gaat en zo'n leger auto aan komt beuken moet je ff rechts zo'n trappetje omhoog gaan zodat die auto zichzelf kapot gaat. loop steeds verder en ga de achterste trap op daar ligt ergens een rocket launcher waarmee je de helicopter kapot moet schieten. let op! je hebt maar 3 kansen. dus schiet aleen als de helicopeter erg dichtbij is.

    jeej ik kan een spoilervakje 8)
     
  2. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    snelle auto nemen en leren rijden zonder botsen.....ook moet je geluk hebben dat je medeweggebruikers niet ineens zwenken, en als je een nieuwe auto nodig hebt moeten die ook voorbij rijden (dat ging bij mij paar keer niet helemaal goed)
     
  3. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een goeie site waar je al die hidden package op kan vinden??? die site op pag. 88 werkt niet meer en dat was echt een goeie, of werkt ie bij jullie wel ?? ik krijg steeds zo'n search engine op m'n scherm KLIK
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  4. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je bij ign kijken daar hebben ze een word bestand
     
  5. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar met map??
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Tjek :)
    Edit: De link heeft kuren :+ Ga anders maar na de openingssite, en dan naar VC maps :)
    http://www.deonixhosting.com/~gtagang/News_nl.php

    Vinden jullie trouwens ook niet dat GTA3 echt kutkleuren heeft? :mad:
    Totaal anders dan op de screenshots :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit al dagen vast bij messing with the man hoe kan ik dit proberen en hoe kom ik zonder cheats ana een tank
     
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    @christvs
    Met een helikopter op het dak van dat cafe gaan staan. En vanaf daar op alles en iedereen schieten, als er een politiehelikopter komt gewoon daar op schieten, dan gaat het balkje als het goed is erg snel vol. Succes.
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    thnx
    dat van die sniper wist ik niet, ik maar snipen met dat M16 geweer. Zal het zo es zoeken. Had het net bijna gehaald, ik had iedereeen dood, stond naast M aria, waar moet ik heen. Zag net de rocketlauncher *0:00 Too slow!*
     
  10. guuskeh

    guuskeh New Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    poeh 108 thread alweer.. cool spel :p
     
  11. T-NC

    T-NC Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gta 3 heeft echt die zombere kleuren eigenlijk is ALLES grijs moet je maar een x opletten
     
  12. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Messing with the man lukt me nog steeds neit probeer eht steeds weer ga ik oipo het dak van het cafe staan schiet met bazooka of rocket launcher het lukt me steeds net niet
     
  13. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gedaan met zo'n machinegeweer waarmee je zelf kan richten (ben ff de naam kwijt). Zo zou het moeten lukken, zo is het mij ook in 1 keer gelukt. Anders weet ik het ook niet.
     
  14. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    IK gebruik altijd een bazooka maar soms komen ze ook niet genoeg
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik dus ook dat er gewoon geen auto's rijden of mensen lopen, gewoon geen verkeer, heb hem ook duz nog steeds niet gehaald!
     
  16. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als je iedereen hebt neergeknald komt er toch wel politie aan?
     
  17. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf had gewoon eerst 2 sterren gehaald en ben vervolgens in het gras tussen Skumole Shack en de zee gaan staan. Vervolgens heb ik bijna alle 36 raketten die ik had verspild aan de auto's, busjes, helicopters en agenten die op me afkwamen. Bij de eerste poging op deze manier haalde ik het met gemak maar blies mezelf op bij het laatste schot. Tweede poging haalde ik het net qua tijd en health, maar gelukkig was die helicopter dichtbij.

    Het is gewoon effe doorzetten, maar de beide missies van Mitch Baker en Lovefist die erop volgen zijn een stuk makkelijker en veel plezieriger :)
     
  18. weirdo

    weirdo Malle keeskoppen...

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    das nog een makkelijke missie...pakt u zo nen Angel motor en doen drive-by's bij alle auto's, ff schieten en als ze uitstappen naar de volgende auto dat doen...
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dus ook het vreemde soms duurt het wel meer als 20 seconde voordat er weer politie of andere voorbijgangers zijn!
     
  20. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zostrax het huis afgepakt van die Diaz maar nu moet ik chaos veroorzaken ofso?? hoe doe ik dat?


    en kan ik dan al bijna iets kope zoals; stripclub, filmstudio... enz enz. want ik wil nu iets kope duurt me veels te lang
     

Deel Deze Pagina