1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de ene missie van vercetti doet(is geloof ik de 2e) daarna kan je bedrijven kopen. de missie is dat je int de mall ruiten kapot mmoet maken! Dan krijg je zon bericht dat je bedrijven kan kopen!!
     
  2. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    hee vett! dat kan ik nu doen! cool ga nu eff die missie spelen thnx man!

    edit moeilijke missie! welk geweer/gadget gebruiken jullie om die ruiten verrot te slaan/schieten ?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ DA_richard_-
    Ten eerste pakte ik al een motor en reed door de deur van het winkelcentrum. Als je namenlijk van winkel naar winkel moet lopen, kost dat veel te veel tijd. Ik pakte gewoon een U-zi, maar het maakt niet echt uit welk wapen je pakt. Je zou ook met die motor langs de winkels heen kunnen rijden en ze kapot schieten.
    Als je die missie doet, let dan goed op waar al die winkels liggen die je kapot moet schieten, mocht het mis gaan, dan weet je tenminste waar ze liggen de volgende keer.
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    En let ook ff op of er een vierkantje of een driehoekje op je radar staat. Daaraan kan je zien of ze boven of beneden zitten.
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    En vierkantje is op de verdieping waar jij zit, en driehoekje de andere!!
     
  6. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    o thnx ik probeer het vanavond weer (moeiljke missie:))
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    w000t :D
    Ik heb net voor het eerst een trip met de apache(hunter) gemaakt :D
    Chaos all over town :D
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Oooooh, hoe moet je die nu ook alweer halen??
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    80 hidden packages vinden, of als je wat verder bent gevorderd in het spel, kun je 'm ook vinden op de militaire basis :)
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik twijfel altijd heel erg tussen het spelen van Vice City met trails aan of met trails uit...... AAN heeft veel meer sfeer + kleur, en UIT is toch iets' normaler'

    Wat hebben jullie? :confused:
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb aan, net wat je zegt -> Veel meer sfeer. En dat vind ik toch wel belangrijk bij dit spel.
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 't uit staan :)
    Ik vind de trails behoorlijk klote, verkloot het beeld nogal. Ik snap niet wat sommigen er zo sfeervol aan vinden, ik vind het slecht gedaan. Bij 'Uit' heb je een veel duidelijker beeld, en mooier niet te vergeten :) IMO dan :)
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dodgie, het is 100 hidden packages. Ik zit de hele tijd te switchen.
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Owh, najah, zit al op 34, haha!!
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    damn, kan ff idereen spoiler tags gebruiken bij antwoorden en vragen. tis weinig werk en wel zo leuk voor diegene die net begonnen zijn aan VC (ik).

    Anyway, ik heb een vraagje over GTA VC in het algemeen:
    kun je ook winkels overvallen? Heb al iemand geprobeerd onder schot te houden maar ik kreeg geen geld, wel twee politiesterren en wat bloed aan mijn schoen. Maar ik meende ergens te hebben hgehord dat je bij middenstanders beschermingsgeld (pizzo, protection money) kon innen. Hoe?
    of komt dat later (ben niet zover, vanmiddag begonnen) als ik wat geduchter ben?
     
  16. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraag check en pleaze geef antwoord:):

    ik ben nu klaar met die rame in dat winkel centrum verrot te slaan en zoals jullie zeiden kan ik nu dingen kopen, heb net eff striptent gekocht en hoeveel geld moet je aan die stripwijf geven en dan krijg je $...? terug? moet je dan op b drukken of doet ie dat automatisch?

    en nog 1 vraag:
    ik ben met die motorrij club moet ik van die gast een chaos op me moterfiets veroorzaken hoe doe ik dat? wat moet ik doen? (en antwoord nou nie je moet een chaos veroorzaken:)
     
  17. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon tank nemen (als je cheat: gaat da wel easier :) ), en iedereen omver rijden en alles kapot schieten: dan gaat uw metertje wel vlug vol zijn. ge kunt wel niet met je tank in een spray shop "that's to hot" zegt ie dan: waarschijnlijk omdat je dan 6 sterretjes achter je hebt :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Elite

    Je deed het goed hoor. Soms krijg je geld erbij zonder dat je het door hebt. Maar dan heb je de winkel wel overvallen.

    @ DA_richard_-

    Je moet aan die vrouw 600 dollar uitgeven en dan kan je op B drukken om eruit te gaan. Dan krijg je te zien dat de Stripclub nu geld voor je verdient.

    Voor die biker-missie, voertuigen vernietigen vult sneller je metertje dan andere dingen. Zeker als je steeds op een helicopter blijft schieten (moet je ff wachten tot je 3 sterren hebt voordat ie komt). Maar dit is best een lastige missie, ik had hem met geluk gehaald.
     
  19. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kunnen die spoilers niet in de andere thread, er word nu meer gespoilert dan wat anders... Sorry mods, maar vind dit een beetje teveel van het goede.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan hier wel een stuk van de game verraden als je iemand helpt. En hier word sneller op gereageerd als in cheats/help forum.
     

Deel Deze Pagina