1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeg, ik was net vigilante missies aan het doen in die apache v/d legerbasis, voor de extra armorpoints. Maar hoeveel moet je er nou eigenlijk halen? Ik was al bij vigilante lvl 25 en nog geen armor gekregen :mad:
     
  2. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij de eerste malibu club missie moet iemand uit de gevangenis bevrijden maar ze schieten me de hele tijd neer |:-
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Okee... ik heb besloten dat ik het toch maar aanhoud........ idd. veel meer sfeer.... :p
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat heb ik ook gedaan.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft er iemand tips om de ambulance missies uit te spelen? 't Is gewoon onmogelijk :mad:
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    heel snel zijn, goed kunnen rijden, zorgen dat je geen politie achter je aan krijgt. En het is inderdaad onmogelijk.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Motors zijn zo vet. Maar had meer verwacht van de heli's.

    Vice city is wel beter dan 3.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hoezo, meer verwacht...? Vind het wel goed hoor, best veel.
     
  9. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb ze uit :) Ik vind het er dan op een of andere manier wat 'scherper' uitzien :cool: en met trails aan word ik er na een paar minuten hartstikke duizelig van :D
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Dodgie, die armor tot 150 krijng je al nadat je level 12 hebt gehaald. Je zult er wel overheen gekeken hebben denk ik.:eek:
     
  11. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA3 Laatste eiland missies.

    Ik ben nu met een missie bezig genaamd expresso 2-go.
    Weet iemand waar ik al die hokjes kan vinden?

    Elp
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik idd :D 2e keer dat ik het deed (makkie met de apache), zag ik het balkje wel van dat ik het heb gehaalt :)
    trouwens, als je rond de 25 zit krijg je per lvl iets van 15.000,- :9
     
  13. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die Leger Appachi hoe kan ike r aan komen ik wist dat je van die hidden package kunt pakke maar daar heb ik niet zo zin in is er nog een andere manier?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De stalletjes staan niet op de kaart. Maar als je door een bepaalde wijk rijd komen al de stalletjes van die wijk op de radar te voorschijn. De Tijd begint pas als je je eerste stalletje vernield. Wat je dus moet doen is eerst alle 3 de eilanden verkennen zodat je alle 9 stalletjes op de radar hebt staan. en dan pas beginnen met ze te vernietigen. Dan hoef je geen tijd te verkwisten aan zoeken.


    @ DA_richard_-
    Er zijn dus 2 manieren voor de Apache:
    A) 100 hidden packages dus, dan staat hij op eiland 1, op een helicopterplaats onderaan op het eiland
    B) De laatste missie uitspelen en dan verschijnt hij in de legerbasis (trek een politie-outift aan om gewoon naar binnen te kunnen zonder neergeschoten te worden)
     
  15. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje het is gelukt, maar valt er ook nog te vliegen met die vliegtuigen in deel 3 of kan je alleen maar 3 seconden omhoog ofzo?

    Elp
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, maar een paar seconden.
     
  17. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin, je kan uren lang vliegen als je dat wilt... ZOLANG JE DE TECHNIEK MAAR BEHEERST
     
  18. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je dit kan halen
     
  19. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    als je het politiebureau binnen loopt kan je links naar de kleedkamers..daar kan je je omkleden zodat je eruit zal zien als een agent....dan moet je naar boven om een pasje te halen en dan weer terug naar beneden en dan naar het gedeelte waar je de cellen hebt...je pasje bij de deur gebruiken en dan zo snel mogelijk naar buiten gaan...auto pakken, de gevangene die je hebt bevrijdt in laten stappen en als een gek naar je eindbestemming rijden, of eerst naar de Pay 'n Spray gaan.

    ik heb er 4 keer over moeten doen voordat ik deze missie haalde, was buiten een beetje druk met schietgrage mensen:)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is die techniek dan?
     

Deel Deze Pagina