1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    uit de gevangenis bevrijden? Bedoel je soms die missie dat je Lance moet bevrijden die vastgehouden wordt bij de vuilnisbelt?
    Ikzelf ben daar nu ook bezig - maar ik heb hem ook nog niet gehaald... Ik denk dat je gewoon met 100% armor en 100% health daarheen moet gaan, gelijk doorrijden naar die plaats waar hij vastgehouden wordt ( in een soort garage ofzo ), dan de 2 ventjes neerknallen die voor de garage staan en dan naar Lance toelopen. Dan ren je naar je auto en race je gauw weg daar.

    Ik heb hem nog niet gehaald 8) maar ik denk dat dit de manier is :p
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Da's de manier, ja. :p
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt de missie dat je iemand uit de gevangenis(letterlijk gevangenis) meot halen in het politie bureau!

    @ christvs

    Iig veel body armor en health vol...gewoon rennen niemand proberen neer te knallen en dan in de auto stappen die er dan voor je klaar staat. Btw naar links lopen als je eruit rent want daar staat een auto voor je klaar(ik dag een sentinel)....en dan naar het dicht bijzijnste pay en spray, ik ben eigenlijk naar die gegaan bij die in de buurt van de parkeergarage, waar ook een shotgun ligt, en bij een tankstation waar een pcj en een auto staan en boven op de trap een body armor....en towen gewoon naar plek van bestemming na 3x is die mij gelukt!!

    @ ImpulzZ

    Om weg te rijden moet je de vuilnis wagen gebruiken, wordt je neit zo makkelijk kapot gereden!!en ook niet van de weggebeukt!!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  4. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan zo maar je kan ook dit doen; Je rijdt naar die vuilnistbult toe en op dat weggetje doe je de cheat van de tank en dan rij je er naar toe dan maak je iedereeen af gaq je naar lance toe en dan laat je hem mee in de tank stappe en ook al schiete die gastjes op je tank kan er tege dus..
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha :D Ik heb gewoon een politieheli genomen, ong 15 meter van dat schuurtje met lance geland, paar gastjes neerknallen, en daarna lance ophalen en samen met Lance heel rustig ff naar het ziekenhuis gevlogen :) En ook geen gedonder met die comets gehad :)
    (Bijna) Geen centje pijn :D
     
  6. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Lance te voet bevrijd, eerst kom je met een beetje stevige auto aanrijden, je ramt de auto aan het begine van de vuilnisbuilt waardor de mannetjes erachter gelijk dood zijn. dan stap je uit, en je schiet iedereen met een schotgun neer. Toen ben ik buitenom gelopen en ben ik samen met lance weer terug gelopen. Met de auto aan het begin van de vuilnisbuilt Lance naar het ziekenhuis gebracht. En allemaal zonder cheats. Maarja, hier moet je skliis voor hebben he. :D
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dit, het is in het engels, maar dat maakt niks uit:

    There are two main places to take off from the airport. There is the
    runway that the 767s use and the one that is not used. I, personally, like to
    use the one the 767s use as the other runway is more difficult to take off from
    due to the wind directions. Do not worry about crashing into the other planes
    as they take-off/land as you will go straight through them.
    AcidicFish has found a view that can make taking off with the Dodo easier.
    Get on the runway, and start backing up. When the camera starts to go behind
    the plane, hold R2 and L2. This should give you a view that is slightly lower
    than the regular view.
    Follow these steps for easy take-off:
    (a.) Face the Dodo towards Staunton Island. Hold R1 so that the engine
    will be revved up and ready to go.
    (b.) When you are ready, release R1 and immediately hold DOWN. The Dodo
    will gradually gain speed.
    (c.) As you are gaining speed, there will be two key signals that tell you
    that the Dodo is ready to fly. You will see sparks coming from the bottom of
    the Dodo and you will hear it scraping the ground. (If you are having trouble
    seeing the sparks, switch to the side view) Whenever you see or hear this,
    release down. DO NOT PRESS UP. The Dodo will begin to gain altitude.
    (d.) AS SOON AS YOU RELEASE DOWN, hold L2 or R2 so that you get the side
    view. Continuously TAP down so that the nose of the Dodo is level with the
    ground (or ocean.) DO NOT HOLD DOWN, for this will cause you to do a nose-dive
    straight into the ground. Not too much fun. If you wait too long to tap down
    after leaving the ground, you will not be able to fly the Dodo for an extended
    amount of time. Remember, as soon as you stop pressing down to lift-off, you
    must begin to level out.
    You should now be flying relatively parallel to the earth heading for
    Staunton Island.
    (e.) I have had many letters because people get confused with the D
    section above. This is an alternate way to level out the Dodo:
    Make sure that the view is in the second outside view. Not the one that
    is far away or the one that is close up; the one in the middle. Whenever you
    see the red part of the nose come into view, tap down until you cannot see it
    anymore. Repeat until the nose does not come up anymore.
    You should now be flying relatively parallel to the earth heading for
    Staunton Island.

    heb hem toch in het nerderlands gevonden.:

    Om met de Dodo te leren vliegen, heb je veel tijd en geduld nodig want het is
    geen gemakkelijke opdracht. Ga met het vliegtuig naar een van de landingsbanen
    op de luchthaven of een andere zeer lange baan. Als je via de landingsbanen
    naar het Westen vliegt, zal je niet kunnen zien waar je vliegt wat het extra
    moeilijk maakt. Gebruik de Versnelknop om sneller te gaan vliegen. Druk de
    neus van het vliegtuig naar beneden om sneller te gaan. Zodra de Dodo een
    beetje op en neer begint te gaan, moet je stoppen met indrukken van knoppen op
    de versnelknop na. Als je toch aanpassingen zou moeten doen aan de richting,
    doe dit dan rustig.

    >> VLIEGEN IN DE LUCHT MET DE DODO:

    De Dodo gaat automatisch richting grond als je niet bijstuurt. Als hij dit
    doet moet je hem gewoon even laten gaan want hij zal normaal ook weer
    automatisch naar boven gaan. Je moet natuurlijk wel op tijd op trekken om
    gebouwen te vermijden. Dit mag je niet te veel doen want dan zal het vliegtuig
    veel snelheid verliezen en neerstorten en dat is je bedoeling toch niet. Laat
    de Dodo dus zijn gang gaan.

    Zodra je goed aan het vliegen bent, moet je veranderen van camera zodat het
    vliegen makkelijker wordt. Zo kun je perfect zien of je te veel stijgt. Als je
    de motorkap van je vliegtuig ziet, moet je een beetje dalen. Je hoeft niet
    tijdens de hele vlucht de Versnelknop vasthouden. Het is wel nodig om te
    stijgen. Om met het vliegtuig te draaien, moet je lichtjes op de juiste knop
    tikken.

    Eens je goed met het vliegtuig kan vliegen, kan je naar overal in Liberty City
    vliegen maar pas wel op want je kan niet overal landen.

    >> LANDEN MET DE DODO:

    Daal voorzichtig in een niet te steile hoek met je vliegtuig. Zodra je met de
    wielen de grond raakt, moet je remmen zodat je bijna direct ter plaatse stopt
    zodat je nergens van een rand rijdt in de zee. Gebruik best de twee remmen
    tegelijk. Dan wordt ook op de bodem van het scherm de tijd weergegeven die je
    in de lucht bent gebleven. Je record wordt ook opgeslagen in het Statusscherm.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het daarnet nog geprobeerd op de manier wat ik eerst zei, maar toen schoten ze de auto die ik mee had kapot en moest ik dus wegrennen samen met Lance. Toen dacht ik - Oh mooi weg daar :) - maar toen kwam er zo'n gastje in een Comet aan die Lance doodreed! :+

    Ik denk dat ik het later met zo'n heli ga proberen. Dat had ik net ook bedacht O-) Ja, of met een tank - maar ik speel het eigenlijk liever zonder codes :cool:
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    het klinkt makkelijk, maar het is best tricky met een heli hoor :p
    probeer maar eens te landen op dat dak van die schuur waar ze lance houden, en vandaar iedereen die voor problemen kan zorgen te sniperen :p
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleempje. Ik heb een missie van vercettie gedaan, was copland, dan stat er een V op je kaartje, maar ben je bij je huis en is nergens zon roze cirkel ofzo, dus ben maar wat gebouwen gaan kopen en daar missie voor gaan doen...Moet je dan eerst die telefoon missie gaan halen voordat je weer een missie krijgt van vercetti??Wie helpt mij??
     
  11. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    DODO?? is dat een vliegtuig?? waar kan ik die vinden ? kan ik die al doen of moet je eerst het spel uitspelen wanneer jedie kan doen
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    GTA 3, derde eiland. Op het vliegveld, er staat er 1 bijna aan het einde. Ook staat er 1tje aan het begin, derde hangar rechts.
     
  13. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    wat VC vragen
    ik heb nu alle eilanden en ben nu net bij de vuilnisbeltmissie
    Je moet Lance redden van de Haitianen
    1 waar staan de helikopters? ik heb al wat gecruised maar niks gezien..staan ze verdekt opgesteld ofzo??? kan iemand een goede beschrijving geven? eentje is genoeg
    2 Je kan bedrijven doen na de missie Shakedown (bangmaken).
    voor wie moet ik deze missie doen? Weet ik ff welke ik moet kiezen.
    3 Ik wil graag een mooi huisje kopen. Heb nu $ 36000,- Er staan al wat huizen te koop, maar ik wil graag meteen een goed huis. Garage en savepoint is standard, maar ik wil ook graag een heliplatform. Tips?(bedrijven mag ook, dan wacht ik wel even met kopen)
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    1. bij het politiebureau in downtown staat er een, achterom is een trap.

    2.die snap ik niet helemaal, wat bedoel je?

    3.als je alleen een huis wilt, moet je hyman congo kopen in downtown, vlakbij het stadion. Een bedrijf kan je beter even sparen, want dat kan je sunshine auto's kopen.

    En Dodo is inderdaad een vliegtuig, en je heb er vier, maar wat [JeLL!e] HALO zei, die zijn het makkelijkste te vinden.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ SplinterX, die komen er niet meer. Die V staat er gewoon omdat het jouw huis is.

    @ Elite. Die missie shakedown hoort bij de Vercetti missies. Die krijg je binnenkort, nadat je Lance dus hebt gered.
     
  16. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    oo dus de dodo staat niet in vice city of heb ik dat verkeerd?
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, die staat in drie.
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Kej bedankt!

    Nog maar even een vraagje dan...
    Ik heb een telefoon missie, je moet dan naar het vliegveld gaan en dan in dat gebouw gaat de telefoon. Je moet een sniper pakken die ergens achter je ligt en dan iemand dood schieten. Je moet zijn koffertje pakken(waarschijnljk de drugs), daarna moet je weer snel naar buiten om vervolgens ergens het koffertje af te leveren alleen krijg ik gigantisch veel politie achter me aan en wordt ik kapot gereden..ik wil altijd naar pay 'n spray maar daar kom ik niet want die fbi rancher mensen schieten altijd mun banden lek en derest weet je wel....Iemand nog goede tips ofzo??
    Wat mij wel irriteerd aan die missie dan heb je een goede auto buiten gezet, heb je het koffertje gepakt en ga je weer naar buiten toe en is je auto weg:{ ...Wie helpt mij met deze missie....
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor die auto, die moet je niet voor de deur zetten. Als je hem iets verderop naast de muur van het vliegveld plaatst blijft hij wel staan. Verder is idd de enige optie snel wegwezen.
     
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar de poep vind ik die politieheli?
     

Deel Deze Pagina