De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Boven op het politie bureau op het 2e eiland en dan het politie bureau in het noorden!Als je daar een beetje zoekt dan vindt je ergens een trap naar boven, volg die en je komt er uit....maar zeker weten doe ik het niet....
     
  2. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat politiebureau is in loopafstand, iets te noorden, van de Skumole Shack/Greasy Chopper. De trap is aan de oostelijke kant
     
  3. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    van vc: die vercetti-missies: kheb juist copland voltooid en nu verdiend mijn huis ook geld nl. 5000$ per dag.
    (copland) was dat de laatste missie?
    kheb ook de ijsjesfabriek gekocht maar die heeft geen missies of komen er later missies? je kan gewoon beetje ijsjes verkopen maar dat is ook al.
    en van het printbedrijfje om geld te printen is de laatste missie die missie dat je naar de haven moet om die platen te pakken en terug naar het printbedrijfje. of komen er nog?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    met de ijsfabriek, 50 ijsjes verkopen en met printstudio is dat de laatste missie.
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je bij de ijsjesfabriek 100 verkoopt is er tog nog iets anders, dat heb ik ergens oko weer gehoord, krijg je iets extra's ofzo....Maarja zal dan wel niet zo zijn...
     
  6. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    * is ook eindelijk aangespoeld op Vice City Beach _O_
    Wel relax, alleen mis ik mijn garage en shitload aan wapens uit GTA3. Wel leuke nieuwe wapens in Vice City (hakmes, hamer, schroevendraaier, kettingzaag etc) en die motoren zijn ook leuk.
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn verschillende huizen op 1e eiland die je kan kopen waar een garage bij zit!!
     
  8. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ocean Heights (zuiden), Links View (vlak bij de golfbaan en Swanko Casa (zuiden van Vice Point Mall) op het eerste eiland hebben allemaal een garage waar één voertuig in past. Op het tweede eiland heb je Hyman Condo (noorden) met verscheidene garages.
    Vercetti Estate en Sunshine Autos zijn missie-gerelateerde gebouwen met garages.

    Verder rest gebeurd er volgens mij niks als je 100 "ijsjes" verkoopt. Ik heb nadat ik die fabriek gekocht had er 102 verkocht in één keer en heb niks bijzonders gemerkt.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had er 200 ofzo verkocht, want ik verveelde me. Kreeg gewoon hetzelfde.
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke dan ga ik daar geen tijd aan verspillen!!
     
  11. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij de laatste missie ga ik vanmiddag spelen
    Spannend zal wel moeilijk zijn
     
  12. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog steeds bezig met Gta3. Ik heb hem wel uitgespeeld maar ik ben nog een keer overnieuw begonnen of alle hidden package te zoeken. En om als die auto's naar die garage te brengen. Maar nou moet ik nog 1 auto vinden maar die kom ik nooit tegen. Het is die ijscowagen Mr Woopee heet hij. Maar ik kan hem maar niet vinden. Ik heb al op gamefaqs gekeken maar daar kom ik er ook niet uit. Daar staat dat je naar chedar crove ofzo moet met een moonbeam en daar komt hij tevoorschijn. Maar ik rijd daar nou echt duizend keer langs maar nog geen mr woopee.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2004
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dan ook ff bij jou een lening kan openen ;) heb pas een paar missies gespeeld en die leveren ook geen drol op :) (paar honderd dollar is beetje jammer in vergelijking met bv 50000 voor een missie in GTA3 haha, ben verwend geworden denk ik)
     
  14. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote van mezelf uit het GTA 3 topic in Game Help/Cheats
    Ik ben zelf nog op zoek naar de Bus, verder neem ik aan dat ik de Dodo op het vliegveld in Shoreside Vale staat (ben nog niet klaar met Staunton Island).
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Is goed hoor;)

    Maar zelf vink de garage niet echt boeiend ja mooi auto's erin zetten maar dat kan later ook wel en op het eerste eiland rijden geen speciale auto's rond dus veel heb je er niet aan, al zeg ik het zelf....Als je op 2e eiland bent dan kan je wel mooie auto's krijgen en heb je ookv eel geld....
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  16. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes ehb Vice city uitgespeeld*) Nu alleen nog maar rampages
     
  17. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die dodo staat ergends op het vliegveld maar ook in een hanger van het vliegveld.
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL als ik bij vice city naar de golfbaan ga, de uitsmijters afknal en door het poortje ga, ligt er ineens een M60 met 200 patronen tussen m'n wapens. Is dit bij jullie ook zo ?

    I like it _O_
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Vroeger kon je zonder ook maar 1 missie te spelen met de metro naar het vliegveld, maar nu hebben ze er een hek voor de trap naar boven gezet :mad:
     
  20. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, superchill is dat_O_ .
     

Deel Deze Pagina