1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Die M60 kicks ass !!

    Kent iemand hier nog meer van dat soort grappen ?? Ben nu de stad beetje aan het verkennen (waar liggen bijvoorbeeld wapens ?? Weet een pistool, uzi en M4 te vinden tot nu toe)
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Er ligt een bazooka op 2e eiland in de buurt vazn de airport bij een huis/ hotel waar je onder door kan rijden daar ligt een bazooka in zwembad!!

    Er ligt een flammenwerper helemaal in het zuiden van 2e eiland wanneer je richtings 8 balls bombshop gaat....lkigt naast de straat zeg maar.

    Er liggen molotov cocktails (of hoe je ook schrijft) bij ee terrasje, als je door het steeghje gaat waar je een huis kan kopen en dan dat je paar garages hebt en een heleikopter!!
     
  3. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    er ligt ook een shotgun op de vuilnisbelt, achter de loods waar je doel in de missie Death Row zat (jaja voor degene die het nog niet gespeeld hebben, anders vertel ik alles weer)

    Owja en een M4 (erg handig ding) in Little Haiti (op de kaart is het een klein groen gebied, en er staan een stuk of 15 krotten op. Tussen die krotten ligt een M4)

    Een Kruger vind je op het dak van de villa in het noorden van het 1e eiland (met zwembad en 1 garage, je kan em kopen voor 8000 dollar geloof ik) Je hebt alleen wel een chopper nodig om er te komen....

    Pistool vind je tegenover de pier waar de boot van de Colonel lag/ligt, of op de bouwplaats waar je die Yank kon ontmoeten in het begin van het spel.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schrijft molotov cocktail volgens mij goed, de rest van de zin echter weer niet :+ :p :cool: O-)
     
  5. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt ook nog body armor bij dat gebouw schuin tegenover die discotheek aan de rechterkant en bij die die garage bij die spuiterrij als je het trappetje oploop.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou....Je kan gewoon vanaf het dakje ernaast ernaartoe springen hoor. Daar hoeft geen helicopter aan te pas komen.

    Weet iemand wat je verdient met de taxi missies?
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dat je met je taxi kan springen.
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet iedereen is goed in Nederlands. Ik heb er moeite mee!!
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Wat kan je nou eigenlijk allemaal kopen? Ik heb nu de malibu,printing works, port, Taxi bedrijfje, en de ijs fabriek. is er nog meer dat je kan kopen
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    pole possion, filmstudio, en de huizen.
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    En Sunshine Auto's.
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    In de help thread van vice city heb ik een lijstje gemaakt voorals je het nog wilt weten!
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Filmstudio en Autozooi heb ik ook. Vergeten op te zetten.

    Waar is pole possion ong.?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    staat op die kaart die er als het goed is erbij zat. maar het ligt vlakbij cortez, het is dat gebouw waar je mercedis naar toe moest brengen.
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die gasten van Love Fist zijn echt fout _O_ :cool: Helemaal als ze dronken zijn....lache man.

    Net de missies van de cubanen en de haiti's afgerond, moet nou nog ff die van Biker Mitch doen, maar die 1e missie ging 2x fout dankzij mede weggebruikers die ineens afslaan en jou van je motor meppen |:- |:-
     
  16. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb GTA 3 uitgespeeld (niet 100%) en ben nu begonnen met Vice City. Vinden jullie ook dat de rampages in Vice City makkelijker zijn dan in GTA 3? Ik heb tot nu toe iedere rampage in VC nog gehaald, in 3 haast geen 1.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat viel me ook al op
     
  18. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie langste Weelie en stoppie (meters bedoel ik he geen secondes).
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een vervolge thread van gta dp daar moeten we volgens mij verder kletsen...omdat deze te overzichtelijk werde!
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Weelie ben ik niet zo goed in, maar stoppie ligt zo rond de 81 meter denk ik...

    Waar?

    Ik zit nu pas op 50 %, er is nog zo veel te doen, en er blijft altijd wel wat te doen. Dat is echt de grote kracht van het spel, de vrijheid en de mogelijkheden. Maar ik dwaal af... Voor mijn GTA review klik op de link in mesignature.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2004

Deel Deze Pagina