1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hbe een vraagje, als je op start drukt en dan bij stats gaat kijken, dan staat er boven dat lijste een getal....met iets ervoor...waar staat dat voor, is dat het criminal rating ofzo, ik sta namelijk in de min daarmee, want heb net vigilanti missie gehaalt!!Met een tank!!
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    boef

    dat geeft idd je criminal rating aan, dus hoe zwaar je de boef uithangt. je hebt een score en als die verandert krijg je ook een andere titel, je kunt je dus van zakkenroller tot moordenaar 'opwerken'. het heeft alleen geen effect op de game, wel jammer
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je cheats gebruikt? Daardoor gaat je rating namenlijk flink omlaag. Anders als je wasted & busted raakt, gaat je rating ook omlaag.
     
  4. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb een cheat gebruikt om een tank te krijgen om daarmee te vigilantie missie te halen, omdak geen zin had om eerst veel sterren te halen en zo die tank de pakken. Dus even een cheat gebruikt, maar dat was maar eenmalig hoor!
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ik stond op -10.000:mad: niet zo best dus..:mad:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoeveel je hebt gecheat of niet, je gaat erdoor in de min. Maar die tank kan je gewoon ophalen op de Militaire basis (Fort Baxter). Tenminste, als je het hebt uitgespeeld.
     
  7. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    En ja hoor GTA 3 is voor de eerste keer vastgelopen bij mij. En precies op het verkeerde moment ook.
    In die missie dat je Ken Kasen moet vermoorden.
    Had ik hem vermoord en gelijk politie ontlopen, liep ik in die lift, dan moet dat Save schermpie komen, maar toen liep hij vast.|:- %#$zooi
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me echt zo K*T als hij op een belangrijk moment vastloopt!!Had ik eens met pgr2!!heel irritant...Dan heb je eecht de neiging om rare dingen te doen!
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem weer gehaald. Gelukkig dat dit niet zo'n moeilijke missie is. Ben nu op Shoreshide Vale. Moet nu zo'n auto van D-Ice brengen naar Portland, alleen zat ik 3 minuten vast op Shoreshide Vale om die klote brug te vinden. Toen was ik er eindelijk ging net precies die brug open dus ik lazer in de zee:'-( .
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2004
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @Stryker, GTA3 is bij mij pas 3 keer vastgelopen. Maar wel alle 3 de keren tijdens het saven in die lift op Staunton Island. :confused:
     
  11. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Vice City is bij mij 2 keer vastgelopen.. gewoon tijdens het rijden, en de ene keer ging de muziek van de radio wel gewoon door :+ en de andere keer liep alles vast... Tsja, gewoon even opnieuw opstarten.

    In GTA3 ook één keertje gehad, idd in die save-lift op Staunton Island :mad: das wel balen dan maar verder nog geen problemen gehad
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    vastlopen

    ik heb het ook een paar keer gehad dat ie vastliep met GTA3, twee keer nadat ik die missie had gehaald waar je Salvatore moet vermoorden, erg zuur, maar het is en blijft een topspel ondanks dat:D
     
  13. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had net een missie gehaald, waar ik best lang over deed, rijd ik over straat, schiet een gang een kogeltje tegen me auto,BOEM!!!!

    that sucks ass.:'-(
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    bah ik moet nu 3 gangster auto's halen moet ik helemaal terug naar de andere eiland :mad:
     
  15. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    die missie zuigt ja, ik ben iets verder.
    f*cking achter een helicopter aan, en die volgen, met moeilijke schiet partijen. meer zeg ik niet.
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom ik in dat stadion in Vice City?
     
  17. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    elke dag om 20:00 uur kan je er naar binnen en aan de races meedoen
     
  18. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Woei gehaald. Met een mooie tijd van 17:35:cool:.

    btw bedankt Zero
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net gta 3 binnengekregen en ga mezelf nu onderdompelen in het geweld. Wordt voor mij de eerste kennismaking met de game en heb in de draad al heel wat leuke dingen gelezen......maar nu........Morituri te salutant.
     
  20. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel van die ijsjes(nouja:+ ) moet je eik rondbrengen bij Mr Whoopee?
     

Deel Deze Pagina