1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    50, dan verdien je elke keer $3000,- :)
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoe moet de eerste missie van Phil -gun runner- ik snap niet echt wat je moet doen.....
     
  3. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ff wat duidelijker zijn, ik weet niet 1 2 3 welke missie je bedoeld :confused:
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er rijden een paar jeeps rond met zware wapens. Je moet achter tegen die jeeps botsen zodat hun krat eraf valt waarin een wapen zit. Dat wapen moet je oppaken en dat moet je be elke jeep doen. Als je dat hebt gedaan moet je vervolgens alle bestuurders vermoorden. Dit hoeft niet persé achteraf, je kan de bestuurder ook gewoon meteen vermoorden als je het wapen steel.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dan weet je het toch. Waarom vroeg je het dan?
     
  6. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhh die.. ja die is wel fucked up al zeg ik het zelf. In feite moet je gewoon heeeeel veeeel ammo voor je SMG wapen hebben zodat je vanuit je auto steeds alles en iedereen neer knalt en je dus niet uit je auto moet stappen. Als je slim bent pak of koop je alvast de wapens die die auto's straks laten vallen dat waren geloof ik de Phyton, de M60, de Mac 10 en... nou ja kijk maar ff :p
    Het level heeft niet echt een taktiek, je moet gewoon snel zijn en goed oppassen op die irritante scooters (rij die gewoon steeds over en knal ze neer)
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb hem gehaald..... pff..... bedankt voor de hulp :p
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    huh? Ik vroeg het niet. Ik legde Xmaster alleen uit wat je bij die missie moest doen.:eek:
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, sorry. Zat even niet op te letten. Was al laat;). Je had helemaal gelijkt, mijn fout|:-
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    tussen 20.00 uur en 24.00 uur zelfs volgens mij. Zijn er trouwens nog veel missies als je alle missies van alle gebouwen hebt gehaald?
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Woohoo! Vandaag dat laatste eiland met dat vliegveld bereikt in GTA3, en zojuist 87 seconden gevlogen in die dodo! Echt een kick als het eindelijk lukt joh....
    Wel neergestort op dat middelste eiland na een rondje daar te hebben gevlogen, maar echt cool dit... :D

    Hey in dat middelste eiland is trouwens ook een groot soort stadion. Gebeurt daar ook nog iets of staat ie daar alleen maar wat voor de sier? (Ik heb het nu dus over het stadion of whatever in GTA3, niet in Vice welke hierboven besproken wordt...)
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nope, in dat stadion kun je helemaal niets doen.
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan er alleen een hiddenpackage vinden ;)
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Even een vraagje over Vice City......

    Wat is de laatste lijst van Sunshine auto's? Heb net de dure wagens lijst HELEMAAL gedaan (Banshee, Comet etc.) maar er komt geen nieuwe.... Of was dit de laatste lijst?
    En ja, alle auto's zijn doorgestreepd.....
     
  15. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dit de laatste lijst was verdien je als het goed is $9000 per dag met sunshine auto's.
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, ik verdien nu 9000 dollar per dag ja, maar ik heb ook alle missies uitgespeeld en alle auto's gehaald. Op de PS2 kreeg je dan de ending missies, maar die heb ik nog niet......
     
  17. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf al die lijsten nog niet afgewerkt dus dat weet ik niet8) .
     
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gehoord dat je bij vice city ook in een vliegtuig kan, namelijk een boeing. Weet iemand daar wat van af.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    dat kan niet je kunt alleen in een helikopter vliegen of je moet codes aan zetten dat je ook met auto's kan vliegen maar je kunt niet in een boing vliegen
     
  20. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook met een watervliegtuigje vliegen, die je krijgt nadat je de missies van de studio's hebt gedaan.
     

Deel Deze Pagina