1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    owjah is ook zo was het ff vertgeten :D

2. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heeft die jongen dus gelogen want hij zei dat je ergens op het vliegveld kon vliegen met een boeing.

3. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast op het tweede eiland van GTA 3, ik ben bezig voor die vrouw die op die bouwput vlakbij die save plek zir..
    Je moet straatwinkeltjes van die colombianen slopen het zijn er 9 ik heb op Sauton en dit eiland alle winkeltjes amar er moeten er ook 2 op Portland zitten maar waar?! 1 heb ik er gevonden blakbij die auto winkels in de buurt van die tunnel maar waar zit de andere?

4. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    help

@kevin15, kijk ff in het eerste deel van de GTA3 helpthread, daar staan al die stalletjes in een lijstje op de laatste pagina:D

5. Neoflip

Neoflip Serious Game Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook deze double pack en moet zeggen dat Vice City op de xbox een stuk mooier is afgewerkt dan GTA 3. Gta 3 is op de pc een stuk mooier/fijner. Wat wel cool is, is dat je met de tank kan mikken en schieten met de rechter duimstick, die druk je in om te blasten :D Ik heb trouwens wel dat et spel ontzettend begint te stotteren na een schot met de tank, meer mensen last van??

Vice City is een stuk mooier op xbox dan gta 3. I.t.t. de pc versie zijn de graphics ietswat aangepast. De draw distance lijkt minder ver maar de auto's hebben hele gave 3d velgen die je in de pc versie niet tegenkomt :cool:

6. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    ja gek he, GTA 3 is wel even wat ouder en GTA Vice City maakt gebruik van een verbeterde GTA 3 engine...

7. Neoflip

Neoflip Serious Game Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Qua graphics vind ik op de pc GTA 3 en gta vc toch weinig voor elkaar onderdoen als je dezelfde instellingen gebruikt. VC ziet er gewoon mooier uit door de vele kleuren die erin zitten, tis opzich niet strakker of zo... mja mijn mening O-)

8. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA VC ook wel iets mooier. Maar qua spel vind ik GTA 3 toch leuker. Ik heb GTA VC al te veel gespeeld bij een vriend van me en dan is het niet meer leuk. Maar ik ga em nog wel uithalen.

9. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    is er ergens een lijst waar al die hidden packages liggen duurt een beetje lang om ze zelf allemaal te vinden heb er pas 30

10. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel op internet van die kaarten vinden waar ze allemaal op staan. Heeft een vriend van me ook voor VC. Maar ik weet niet op welke site. Misschien weet iemand anders wel een site. Maar er zijn in ieder geval wel van die kaarten waar ze op staan.

11. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Kaart met hidden packages.

12. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die kaart is wel lekker handig.

13. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Is er ook zo'n kaart voor GTA III? :)

14. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
  15. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Dankje, kan ik eindelijk al mn hiddenpackage vinden ;)

16. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 99 packeges en ik heb een kaart gebruikt.

17. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast:mad:

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gta3 en vice voor PS2(niet gaan Zeiken), maar zal het volgens jullie de moeite zijn om em ook voor de Xbox te kopen?
    |:-

_O_ XBOX ROCKS_O_

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk, kwa graphics is er een heeeel groot verschil. Bij de xbox zie je helemaal geen pixles.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind van niet hoor. Voor wat betere graphics ga je toch geen 70 euro betalen! Je hebt die 2 spellen al. Als je ze echt wil op de xbox, dan kan je beter wachten totdat ie goedkoper wordt god's gamer.

Deel Deze Pagina