1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze ook op de PS2 en sinds de release van het DP ook op de Xbox. Maar ik collect die spellen ;)
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    @ god's gamer, ik zou het niet doen. De spellen zijn precies hetzelfde, op de graphics na dan. En als je ze op de PS2 al hebt uitgespeeld is er niet veel meer aan denk ik. En net wat The Matrix zegt, om nou alleen voor betere graphics zoveel geld te betalen...
     
  3. martijntjeG

    martijntjeG Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap nog steeds niet hoe je dat stadion in VC in kan...via de voorkant de trappetjes op of eromheen rijden en aan de zijkant naar binnen met je auto??
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    martijntje, dat stadion is maar van 8 tot 12 uur savonds open...
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan alleen in dat stadion als het 20.00 uur is dan gaan de deuren open.

    Hm Yi-Long was me al voor...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  6. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een heli kan vinden???

    (Voor de meeste van jullie een domme vraag, denk ik)

    Ik heb de eilanden al en ik zit op 12 procent.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan nog niet elke helikopter, maar sommige wel, so try it
    [​IMG]
     
  8. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al een hele tijd vast bij de missie dat je Lance moet bevrijden. Ik weet dat dit al veel is gevraagd, maar het lukt me ook niet met alle tips die er al zijn gegeven.

    Iemand had het over "Uit een heli schieten" maar ik weet geen heli waaruit je kan schieten.
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gewoon een sniper met heel veel kogels gekocht. Dan moet je die eerste mannetjes die bij de poort staan killen van een afstandje met je sniper. Dan rijd je gewoon met je auto erheen. Toen heb ik gewoon vanaf daar de rechterkant van de vuilnisbelt gesniped, ben ik naar links toegelopen en al die mannetjes bij die schuur waar Lance zit, neergesniped. Dan heb je hem bevrijd en, dan in de auto links van de schuur stappen. Dan komen er nog wat extra mannetjes van Diaz in auto's aanscheuren. Dus vanaf de vuilnisbelt ben ik gelijk links in zo'n klein straatje ingereden, en heb ik al die mannetjes ontwijkt en de missie gehaald. :)

    Op zich niet zo heel moeilijk.
     
  10. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders had het over een schietende helicopter, maar ik kan alleen maar gewone heli's vinden!

    Het is me trouwens nog niet gelukt.
    Ligt niet aan jou, ligt aan mij. Ik ben er gewoon niet zo goed in.:D
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je 80 hidden package hebben verzamelt en dan komt er een Sea Sparrow in de achtertuin van je villa op Station Island te staan
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    sea sparrow is geen schietende heli, dan moet je alle 100 packages hebben, dan krijg je een apache heli

    mar over die missie, je moet gewoon met een gun met auto-aim, bijvoorbeeld die uzi of die magnum, en dan die 1ste 2 gasten snipen en daarna gewoon naar binnen gaan en heeel snel die gasten allemaal afwerken

    en lance pas redden als ze allmaal dood zijn, want als je m gered heb, gaat ie volgens mij nog veel sneller dood

    dan pak je vervolgens de autos naast die hanger, niet die vrachtwagen, dan rij je het terein af en ga je meteen rechts, door die steeg over dat bruggetje, ben je die gasten ook wel kwijt. daarna moet het wel lukken.

    ik hoop dat je m nog niet heb uitgespeeld, anders schrijf ik dit allemaal voor lul :p
     
  13. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu net GTA doublepack binnen (ja ik weet het is laat) maar nu deed ik GTA III en toen zag ik dat er in het menu geen map zit. Klopt dit? Dat zou wel jammer zijn want met vice city ben ik er nogal aan gewend geraakt om die veel te gebruiken. Hoe doen jullie het zonder die map? (er vanuitgaand dat ik niet scheel ben en die map er dus niet is 8) )
     
  14. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Die map is er niet nee, best vervelend. Ik zelf heb er niet zoveel problemen mee want had GTA 3 al op de PC gespeeld en wist dus de weg. Maar ik denk dat je het beste de kaart kan gebruiken die in het hoesje zit totdat je de weg een beetje kent, zou niet weten hoe je het anders moet doen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  15. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Poloscar ben jij Oscar v.d Pol????
     
  16. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ja waarom?
     
  17. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Nick (die ene vriend van Rutger)!!!!! Waarom heb je de Double Pack gekocht als Rutger VC hebt??
     
  18. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Lance bevrijdt en Diaz vermoord en de winkelruiten gesloopd en de Printing Works gekocht, maar ik wil graag weten hoe je daarmee geld kan verdienen. Is het per dag, per zaak, eenmalig, of moet je eerst een missie halen?
     
  19. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de filmstudio en icecream factory moest ik eerst wat dingen doen en toen kon ik daar dagelijks geld halen... Misschien dus bij die ook.
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou sorry maar ik heb toch echt een sea sparrow in me achteruin staan die kan schieten als ik de rechterstick indruk. De apache kan ook nog raketten (???) afvuren met B.
     

Deel Deze Pagina