1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    mja hij kan ook schieten, begrijp niet waar ajaxman het vandaan haalt dat ie niet kan schieten.
     
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, sorry mijn fout. kan gebeuren :p
     
  3. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, weet iemand trouwens hoe ik op een simpele manier (geen cheats ofzo..) The Driver, de 3de missie van de malibuclub, kan uitspelen. die kerel ontwijkt iedereen en ik kan m nooit inhalen
     
  4. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    die is kuuuuuut, gewoon niet op die auto letten en door blijven karren je hebt namelijk een hogere topsnelheid. Die gozer maakt genoeg fouten om hem voorbij te gaan dus als je gewoon op de weg blijft letten moet het niet een groot probleem zijn.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    haha, die missie heb ik met geluk gehaalt. :p

    Ik liet die gast eens crashen, toen verdween ie opeens!? 8) Nou ja, ik denk zo van 'vast ff een grafisch foutje ofzo', dus ik ga snel ervandoor, alleen die ene gast komt maar niet terug. Ik wacht ff iets van 15 sec, maar nog steeds geen (naam v/d watje).. Nou ja, dus ik naar de finish en gehaalt. Goed heh :)
     
  6. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de virgo veel te vinden is?
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand anders vroeg het al in de help thread, daar was iemand hem tegen gekomen op starfish island. Ik zelf was hem laatst tegen gekomen op de meest zuidelijke brug van het ene naar het andere eiland.
     
  8. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet die eerste missie van die drukkerij. Dan moet je eerst naar de malibu. Dan naar een boot, maar daar wordt ik altijd neergeschoten. Wie kan helpen?
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Rustig de tijd nemen als je eenmaal op het schip bent, die gasten 1 voor 1 neerschieten, nooit vechten met meerdere te gelijk. Veel suc6
     
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOoh wat frustrerend is dat joh..... ik zit daar nu ook nog vast :{ Gisteren was ik zo bij de op een na laatste checkpoint en ik lag voor - word ik weggeduwd door zo'n politiewagen en rijdt die andere vent door naar de finish |:-

    wAAAAAAh gek werd ik 8) nog maar eens proberen dan..... :eek:


    edit; oja kan je die andere niet gweoon met een driveby kapotschieten? :confused: want ik ga ervan uit dat het dan mission failed is of niet
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  11. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je aan een politie uniform komt?
     
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan niet, toch?
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    door de eerste missie van de malibu uit te spelen, en dan vind je het in het politiebureau.
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat je de missie copland moest hebben gehaald om dat pak te krijgen want volgensmij als je the malibu hebt gehaald krijg je dat pak waarmee je die bank hebt overvallen.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, want in de eerste missie moet je Cam Jones redden, en moet je een politiepak halen in dat politiebureau.

    en dat pak met die hockeymasker krijg je als je de laatste uitspeeld van de malibu.
     
  16. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, thanx, nu nog ff sparen voor malibu:D
     
  17. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Copland is ook genoeg... dan krijg je ook al het politie uniform omdat je hem dan namelijk voor het eerst aan krijgt.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat kan wel zijn, maar als je dan een andere missie doet, waarbij je van pakje moet veranderen ben je hem kwijt.
     
  19. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m gewoon na copland gekregen, en kan m nu gewoon steeds pakken als ik wil...

    hoeveel missies van de malibu moet je nog doen, nadat je The Driver heb uitgespeeld??
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    1 om precies te zijn!
     

Deel Deze Pagina