1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit precies op hetzelfde stuk vast. En dat je op het laatst verliest kan goed kloppen, de politie beukt je daar nogal. Maar ja kan hem niet doodschieten, hij moet je naar de race helpen...

    Ene,.... Als je een politieuniform aanhebt, kun je ook de legerbasis binnen!
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 99 packages, en ik weet niet waar die laatste is!! ik heb gewoon zo'n map gbruikt waar die pakages opstaan (van gamefaqs.com) maar ik moet er denk ik toch 1 gemist hebben.
    ik heb geen cheats gebruikt, is het mogelijk dat die dingen gewoon verdwijnen?
    heeft iemand hetzelfde probleem??
     
  3. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor de 1e missie van malibu dat je die gast moet bevrijden, want als ik hem peert met die gevangene schiet de politie hem dood.
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, is iet zo moeilijk, alleen moet je ff oefenen en geluk hebben.
    je moet eerst gewoon ff die agenten neerknallen, niet allemaal maar alleen de nodige. daar na in de auto stappen en wegracen

    je moet iig ff kijken waar die pay en spray is en daar de snelste weg naartoe nemen, is niet zo ver.

    vervolgens is het simpel
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    nou gistermiddag is hij mij gelukt :D met veel moeite , dat wel, en hij zit vlak achter me 8) daarna in 1 keer die bankroof missie gehaald :D dat dan weer wel, en ben nu klaar met de malibu missies....... ik ga nu nog maar wat andere gebouwen kopen denk ik... :)

    enne thx voor die tip van dat politieuniform, dat ga ik eens proberen!
     
  6. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die agenten neerknallen voordat je hem hebt bevrijdt of erna?

    edit: En na hoeveel missies gaat malibu geld verdienen?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  7. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Erna, want als je een politieuniform aan hebt kan je gewoon doorlopen, ze beginnen pas te schieten als je die gozer uit z'n cel hebt gehaald. En volgens mij verdien je geld na 3 missies.
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    4, je moet 3 gasten zien te krijgen en daarna nog "the job" deon
     
  9. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Owja, je hebt helemaal gelijk. Vergat 'the job' even;) .
     
  10. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die missie wel moeilijk, maar nu ga ik proberen om met m'n Rihno te vluchten:D:D:D
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Rhino? Is dat in Vice City? Waaar dan?
     
  12. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik uit de legerbasis of course.
    Maar die kan je helaas niet painten, dus moet ik een andere oplossing verzinnen.:mad:
     
  13. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    simpel, rij met de tank naar je autodealer pak daar een auto uit de showroom of garage (als je er 1 hebt ingezet) en ga daar dan mee in de pay and spray :D
     
  14. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Autodealer? Moet ik dan helemaal naar de Sunshine Auto's of begrijp ik je verkeerd?

    Oja, kan iemand mij de missie Check in at the Check out uitleggen? Ik begrijp er nix van!
     
  15. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat snap je niet aan die missie? Je moet met een sniper iemand neerknallen op het vliegveld, dan het koffertje pakken dat diegene bij zich had. En daarna dat koffertje ergens heen brengen.
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, die is vrij simpel!

    pak eerst die sniper en loop dan een stuk naar de vrouw met de pijl(die staat boven die roltrap). zorg alleen dat je niet gespot wordt. dan gaat die vrouw met een kerel praten, die kerel moet je neerknallen. er loopt ook nog een bodyguard naast, maar die moet je niet hebben. als je hem heb gesniped, loop je naar m toe, pak je ze kofer en ren je naar buiten. vergeet niet je wapens op te pikken die buiten op een rijtje liggen.
    ik ben met de heli naar het vliegveld gevlogen, dus als je naar buiten loopt, kan je meteen weer in die heli stappen en wegvliegen, de rest moet lukken dacht ik!!

    oh ja en over die 1ste van de malibu: gewoon die auto pakken en met die cam naar de pay en spray rijden, die is best dichtbij
     
  17. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er iemand al 100 mensjes met taxi rond gebracht, en weet hij/zij dan ook of dat springen nu echt zo leuk is??
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb het op pc gehaald en het is best wel grappig om over dingen heen te springen maar of het de moeite waard is....
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je dan met alle auto's springen of alle nde kaufman's cabs?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    alleen met taxi's
     

Deel Deze Pagina