1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben pas weer overnieuw begonnen op de PS2 maar ik mot weer ff doorgaan want ik heb die tank missie nog nie eens gedaan.
     
  2. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee kan iemand mij helpen aan antwoorden op de volgende vragen over Vice City, ik ben nl. van plan hem aan te schaffen:

    1. Ik geef weinig om het spelen van alle missies maar zou wel graag de hele stad vrij willen hebben om vrij in te bewegen. Wanneer krijg je de hele stad tot je beschikking?? Moet je dan echt het hele spel uit spelen??

    2. Zijn er cheats om de hele stad vrij te krijgen?

    3. Waar kan ik een goede walkthrough voor de xbox versie krijgen (liefst in nederlands natuurlijk)?

    Alvast bedankt voor de antwoorden.

    Groeten Arno
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    1. Nee, je hoeft hem niet helemaal uit te spelen.

    2. Nee, er zijn geen cheats om de hele stad vrij te krijgen, wel codes waardoor je naar het twee eiland kan varen met je auto.

    3. Op www.gamefaqs.com staan hele goede walkthrough's voor de xbox, ook eentje in het nederlands.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Koop het XboxMagazine Codeboek. Daar staan goede walkthroughs in voor GTA3 en GTAVC. Inclusief kaarten voor hidden packages, unique jumps enz.
     
  5. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens.

    Groeten Arno
     
  6. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij 99 hidden packeges en ik heb al heel vaak geprobeerd de laatste hidden packege te vinden (met specialen kaarten enz.) volgens mij is dat laatste pakje er niet.
    weet iemand wat er mis is
    alvast bedankt.
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook. das echt zwaar kut .ik weet ook niet waar ie ligt.

    of je hebt er toch nog 1 over het hoofd gezien, of heb je cheats gebruikt. als dat het geval is, is het mogelijk dat er bepaalde packages verdwijnen.

    ikzelf heb geen cheats gebruikt, en toch mis ik er 1tje, maar je kan er nx aan doen
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik het spel had uitgespeeld(maar de hidden packeges nog niet had) gebruikte ik welleens de weapens,armor en health cheat, en ik gebruikte een keer een cheat om een tank op te roepen.
    maar ik vind het wel vreemd dat er dan een packege weggaat, best balen ook want zoon apache helikopter lijkt me strak:8
     
  9. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het tweede eiland heb je de brandweer maar van mij is er daar een groot ijzeren hekken voor wanneer gaat dat hekken weg?
     
  10. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    proberen om er met een helikopter heen te gaan en dan een in of uitgang te zoeken
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan beter gewoon die missies van cortez uitspelen, zijn tog niet zo heel moeilijk, dan ben je er ook!!
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    brandweer

    Tompy, als je in die brandweerauto rijdt en naar links gaat zit er gewoon een uitgang:D . Bij mij in ieder geval wel
     
  13. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    prijsverlaging

    Komt er binnenkort een prijsverlaging voor GTA: Double Pack?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb hem nu ook geleend ziet er iets minder uit dan de op pc maar het is en blijft een vette game :9 ik toer nu lekker met m'n motortje door stad...heb al 1 hidden packeges :D
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik al 93!!
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    heb er al 2 O-) daar ken jij niet tegen op :+

    het is echt een vette game ik heb nu alleen maar een beetjuh door de stad heen gereden morgen doe ik wel wat missies :D
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je alle missies (incl. ending missies) hebt uitgespeeld en alles hebt gekocht wat er te kopen valt (incl alle auto's bij Sunshine auto's halen) krijg je ook de Apache hoor....
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar nadeel is dat je dan in politie pakje daar na toe moet. Ik vind het namelijk vreselijk irri tant en ga dus ook die andere packages nog proberen te vinden!!
     
  19. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan ga ik denk ik ff bezig met de sunhine auto's missies want die zijn de enige die ik nog niet heb gehaald, maar ik heb het spel (de verhaallijn dus) wel uitgespeeld.
     
  20. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je met sommige auto's ook recht vooruit kan schieten of kan het alleen met scooters en motoren?
     

Deel Deze Pagina