De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen met scooters en motors volgens mij
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, alleen met scooters en moters recht voor uit, boten en auto's alleen zijkanten!!
     
  3. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de sunsine car's moet ik een mr whoopie hebben, maar kan je die alleen krijgen als je de ijsfabriek koopt of is er ook een andere manier?
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij komt ie ook een keer langs als je die brandweer missies doet, maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon die ijsfabriek te kopen
     
  5. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is beter:

    -Rocket Launcher
    -Flamethrower
    -Minigun
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik ben gisteren wat leuks tegen gekomen als je de VooDoo (auto) pakt en je drukt dan op X dan springt tie :D je kan hem het makkelijkst krijgen bij de missie Guardian Angels.

    ik heb gisteren wel een uur zitten springen met die auto 8)
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    alle drie wel, welke je het coolst vindt.
     
  8. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je hem dan bij een huis vlakbij de boot van cortez te staan. Als je alle packages vind staat hij juist in de leger basis en moet je idd een politie pak hebben. Maar je kan ook een helicopter pakken, dan achter een huisje die vlaknaast de apache staat landen en dan gauw instappen. Dan moet het heel vaak lukken, tenzij ze op dat moment direct naast de helicopter staan.
     
  9. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk jongens: IK KAN SPRINGEN MET DE TAXI!!!
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk jongens: IK KAN SPRINGEN MET DE TAXI!!!

    Naar lang zwoegen omdat ik 100 mensen heb weggebracht met taxi mag ik dan eindelijk genieten van het springen met de taxi, nou ik kan jullie vertellen het is echt de moeite waar, je ligt dubbel als je het ziet, over file'sw heen springen, op daken!!!!OP MENSEN!!

    oeps, dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ SplinterX, das vet hè. Ik heb het vorige week verdient (tis wel veel werk om 100 mensen rond te brengen). Maar dat is melig, moet je eens springen op een schans van een unique stunt jump. Dan spring je echt té hoog en dat ziet vet uit in die speciale camerahoek.
    Voor iedereen die dat nog niet heeft: Een taxi springt niet zo zielig als een voodoo (die btw links en rechts appart kan springen met het D-Pad Metal Mark). Maar écht hoog. Je kan alleen springen als je rijdt, maar als je snel genoeg gaat kan je makkelijk over 2 auto's achter elkaar springen. Dit is echt de moeite waard om te verdienen!
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik dit ook maar eens ff ga unlocken, heb ik eindelijk eens wat te doen, had Vice al weer een tijdje geleden aan de kant gelegt :)

    Edit: En kon de Voodoo springen :confused:
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, op X drukken, maar je komt maar een paar milimeter van de grond af:confused: maar daarentegen.. de taxi die springt Überhoog!:D:D
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad een enorme klus. Dat heb je niet zo 1, 2, 3 gedaan. Zelf heb ik een x er een salto mee gemaakt net! Maar over auto's heen springen en op mensen landen is echt veruit het mooist. Zeker de moeite waard!!
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je in één keer alle 100 mensen wegbrengen, of hoeft dat niet?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Yup. Das echt frustratie! :mad:
    Ik had zo 45 mensen weggebracht, en dan haal ik het opeens niet! DAN ben je pissig :mad:
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    oké, bedankt, zal ik het is proberen.
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft helemaal niet 100 mensen achter elkaar te vervoeren!Kan ook gewoon ff 10 andere keer 13 en zo door!!Zo heb ik ook gehaald! En het maakt ook niet uit welke taxi je neemt!!Ik zou NIET die van kaufman doen, gaat sneller kapot enzo!!
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zorg dat je een goed arsenaal ter beschikking hebt, want als het fout gaat wil je je nog wel eens ergens op afreageren :D (Dat had ik iig wel ff nodig :D)
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh? :{
    De (kauffman) Zebra Taxi is trouwens erg stevig an kan wel tegen een groot aantal botsingen. Nr 1 choice :)

    Edit: He sjit ja, je hebt gelijk, my wrong, dit maakt het een stuk makkelijker :) Ik had eens gelezen dat je ze wel allemaal tegelijk moest doen.. :{
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2004

Deel Deze Pagina