1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, er wordt wel eens gezegd dat het in 1 keer moet, maar das natuurlijk bullshit, ksnap niet waar iemand het vandaan haalt..
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ben nu bij de laatste missie, waarbij je naar die dam moet en dan die hele gang uit moet roeien...
    Beetje lastig...
    kom redelijk ver, maar dan komt er zon vrachtwagen me voor me flikker rijden,, en die rijdt me OF over, OF ontploft en dan ben ik ook dood...
    En dat schieten met dat machine geweertje met dat vizier is ook kut te besturen...
    Arghh,.... anyway... hoop hem tonight uitgespeeld te hebben...
     
  3. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wat dacht je van het gebruiken van een tank? je hebt genoeg tijd om hem te halen als je hem bij je save garage hebt staan
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij heeft het over GTA3. Dan krijg je pas een tank ná het uitspelen.

    Yi-Long, je kan het beste daar langs de muur de trap op rennen omhoog. Daar ben je wel even veilig.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik heb de tank nog niet. Nog niet gehaald ook...
    Ga ik wel eens naar op zoek als ik de game uitgespeeld heb... :)
    Ik zal ff dat advies van die trap proberen, thanks :)
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik dus voor nix 94 keer achter elkaar mensjes verplaatst, toen te laat gekomen bij de volgende, me toen afgereageerd en 6 sterren gekregen en dood gegaan. en het toen nog een keer overnieuw geprobeerd en het is toen wel gelukt
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    IK WERD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAARRRGGGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    tip

    even een tip voor die laatste missie, zorg dat je alle 100 hidden packages hebt gehaald en rijd dan ff langs je hide-out, je hebt tijd zat en met een M-16, snipergeweer en rocket launcher is die laatste missie echt een eitje:D
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    of je kan de kogel vrije wagen pakken en iedereen daar plat rijden
     
  10. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had juist 38 mensen vervoerd met die taxi en dan duwde ik op X want was vergeten voor wat X diende |:- nu weet ik het: het stopt de taxi missie.
    maar jullie zeggen dus dat je ze niet allemaal achter elkaar moet doen.
    dus je doet er 10 dan save je enz. tot aan 100.
    en waar kan je dan zien aan hoeveel je al bent?
     
  11. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff op start drukken, en dan 2 keer naar rechts gaan (geloof ik). bij stats staat het. daar staat o.a. ook hoeveel procent je m heb uitgespeeld en hoeveel hidden packages je heb
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    kogelvrije wagen

    ja is wel relaxed ding die kogelvrije wagen, maar als je ergens tegenop botst gaat ie gewoon naar de kolere:confused: |:-
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: kogelvrije wagen

    Mag ik vragen welke auto jullie bedoelen, die kogel vrij is??
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    marked man

    na de missie marked man van ray tanner krijg je een sleutel van een garage, hier staat een kogelvrije patriot en nog veel meer leuke spulletjes, maar dat ga ik niet verklappen:9
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: marked man

    hmm is dat nou van vice city? want in vice city heb ik alle gewone missies gehaald - en ik moet alleen nog maar een paar bedrijfjes kopen... maar ik kan me dus helemaal geen ray tanner herinneren :+ maar als dit dus in vice city is, kan je dan ongeveer vertellen waar dat is? :)
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    GTA

    Het is GTA3 en ik zie net dat ik Ray Tanner heb neergezet, maar het is Ray Machowski:eek:
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: GTA

    oh oke :) in gta3 ben ik nog niet zo heel ver maar waarschijnlijk heb ik die missie dus nog niet gehaald :p
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb deze 2 problemen in GTA:

    1.) In GTA3, ik heb gelezen dat zodra je de missie "Sayonara Salvatore" hebt gehaald, dat je dan 's avonds een BF Injection kan ophalen in Hepburn Hights en als je er voor de eerste keer instapt, dat die dan ook random voorkomt en er mensen in rijden. Nou staat die BF Injection bij mij er elke avond weer. Ik heb er ook vaak genoeg in gereden, maar hij komt niet random voor. Ik heb hem nog nooit op de weg gezien. Hoort dit?

    2.) In GTA Vice City heb ik wel eens dat als ik stil sta, dat de camera dan meteen overschakelt naar 1st person. Als ik ren niet, maar zodra ik stil sta meteen weer wel. In 1st person kan ik niet van wapen wisselen of richten, dat is zeer onhandig. Ik druk meestal maar wat knoppen in, dan krijg ik het meestal wel weg. Maar is dit normaal? En zoja, hoe kan ik dat dan verhinderen? Ik heb het btw met beide controllers, dus daar ligt het niet aan.
     
  19. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    1: het is gewoon een vrij zeldzame wagen, het kan dus best dat je 2 uur rondrijd zonder m te zien, maar als het goed is is ie wel gewoon random te krijgen

    2: ja daar heb ik ook last van. is echt super irritant!! het gebeurt volgens mij ook steeds vaker.. bij GTA III heb ik het ook, maar bij Vice City is het idd veel erger. je moet gewoon ff een paar rondjes draaien met je thumbsticks, dan gaat ie wel weer goed, meer kan k er ook niet van maken..
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Die camera switch bij VC heb ik ook, zal wel een klein bugje zijn ofzo.. Hindert verder niet echt, gebeurt ook maar zelden (bij mij dan)
     

Deel Deze Pagina