1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    BF Injection

    Ik heb één keer gehad dat er allemaal van die BF dingen rondreden toen ik er zelf in stapte, maar de andere keren (5 ofzo) kwam er niks te voorschijn. Die ene keer was overigens wel in Shoreside, toen ik hem bij de Import/Export had gehaald, misschien moet je dat is proberen
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Das normaal. Ook als je op 'n motor gaat rijden, dan kom je ineens veel meer motors tegen :)
     
  3. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders ff bij die walkthroughs op
    http://www.gamefaqs.com, daar staan er wel wat bij die aangeven waar bepaalde autos rondrijden. succes

    en oh ja, als je er toch 1 vind, onthoud ff de locatie en tijd van de dag (wat rechtsboven staat), grote kans dat je m de dag daarna weer op die locatie vind
     
  4. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Vice City.

    Kan iemand mij aanvullen:

    -Vigilante level 13 = body armor tot 150
    -Taxi 100 mensen = springen met taxi

    verder weet ik het niet

    edit: oja, zijn er nou ook kogelvrije auto's in vice city? (behalve de tank)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    wat bedoel je

    Wat bedoel je precies. Wil je weten wat je verder krijgt, na pizza boy missies, level 10 iig, 150 health en na paramedic level 12 vlgns mij infinite run en health en adreline bij je hide-out.

    Kogelvrije auto's weet ik niet, maar ja als ze er zijn kan je het vast wel op gamefaqs vinden
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Kogelvrije auto's zijn alleen in GTA 3 las ik op vorige pagina!!
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    niet alleen GTA3

    Er zijn ook kogelvrije auto's in GTA VC, net ff op gamefaqs gekeken en er is o.a. een kogelvrije admiral en sabre turbo. Voor een overzichtje van de geheime auto's, de secrets FAQ (helemaal onderaan) op gameFAQS.com:D
     
  8. Dubbel R

    Dubbel R Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man zal ff kijken want ik wist nog helemaal niet dfat die er waren in VC ik dacht namelijk alleen in 3
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    blijkbaar

    Ik wist het ook niet tot een paar uurtjes geleden, wel vet hoor.

    Even een vraagje, waar kan ik Romero's Hearse krijgen (die auto waar de bendeleider in vlucht in één van de missies van Avery Carrington). Bij die begrafenisondernemer is ie niet te vinden. Of kan je hem helemaal niet vinden.:confused:
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is volgens mij de enigste missie dat je hem tegen komt, je moet een code gebruiken voor die wagen, alleen dan voor de lol en niet saven.
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    kak

    das kak, nou ja, ga maar ff codetje zoeken dan, kwil der toch een keer in rijden
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel jammer vind is wanneer je alle missies hebt gedaan is/was er geen uitdaging meer voor mij in het spel om dit/dat te halen....Alleen die springende taxi voor mij maar die heb ik nu ook al gehaald...!!Vinden jullie dat ook of hebben jullie nog een idee voor mij om te doen??
     
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    tja,je moet t maar zo zien: bij de meeste games héb je niet eens xtra's naast de normale verhaallijn/missies, maarja, je kan bijv. nog hidden packages halen (als je dat nog niet gedaan heb). je kan ook proberen om m 100% uit te spelen, dan krijg je ook nog xtra's
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik niet SplinterX. Ik heb het spel al bijna 3 maanden en nog steeds voelt het alsof ik hem net nieuw heb. Ik probeer echt zoeel mogelijk % te halen. Ik zoek nu rampages, unique stunt jumpg, hidden packages. Ik zit nu op 85%. Je kan altijd nog brandweer, ambulance, politie, pizzaboy missies doen.
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    pcies

    Ik heb hem net uitgespeeld en het is echt wel de moeite om 100% te halen. Ik had er wel ff een checklist van internet voor nodig om te controleren wat ik allemaal moest doen, maar het is echt supergaaf om hem op 100% uit te spelen. Zelfs bij GTA3, waar je er niks voor krijgt, is het gewoon super om bij percentage 100% in beeld te zien staan.
     
  16. HaloWeen

    HaloWeen Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd JelleJelle !!!
    Knap.

    Heb zelf 20% maar wel alle hidden packages en dus het nodige aan vuurwapens.

    Let the missions begin !!
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij GTAIII op iets van 95%, moet alleen nog politie, brandweer,ambulance en rampages geloof ik.

    Vice City is op dat gebied wel ff een stuk moeilijker.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zit midden 80% ongeveer. Maar dat maakt'm juist leuk, ik rijd/vlieg/schiet gewoon in het rond meestal en kom packages per toeval tegen, net als rampages. Ik ga niet met een afgeprinte map van alle hidden packs/rampages/unique jumps naast m'n xbox zitten om'm zo uit te spelen, want dan heb je er volgens mij bitterweinig aan. Ook al blijft het oudere game en is ie niet live, niets gaat er boven even in gta vice city cruisen als je andere games even beu gespeeld bent: )
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, vooral als je ff lekker gefrustreerd bent door SCPW of zoiets, potje in de rondte karren en zoveel mogelijk ongein veroorzaken}:]
     
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke vinden jullie eigenlijk beter: GTA III of Vice City?

    ik vind eigenlijk GTAIII leuker, het heeft gewoon een betere sfeer, wat vinden jullie?
     

Deel Deze Pagina