Beide games hebben zo hun charmes. Liberty city is top: een grimmige, realistische sfeer maar Vice city is gewoon uniek. Met al die roze en paarse kleuren, zonnige omgevinge en vooral fantastische muziek Ook de voertuigen in Vice vind ik leuker
De sfeer in GTA 3 is wel vetter. Alleen in Vice City kan je mensen in auto's doodschieten en banden kapot schieten, en je hebt motors. Dus dan kies ik toch voor Vice City.
Ik vind 3 toch leuker, vooral de donkere stads sfeer en ik vind Liberty City ook veel leuker. En daar merk je ook egt dat er "gangs" rondlopen, dat mis ik meer bij Vice City. Maar dat je in motors kan rijden en meer wapens vind ik weer leuker bij VC.
Ik kies voor Vice City, omdat het zo vrolijk is en daar word ik zelf ook helemaal vrolijk van En gta III vind ik minder omdat het zo somber is enzo en ik heb 10 x zoveel vice city gespeeld dan GTA III, maar dit geld voor mij en het verschilt zo te zien heel veel.
Op play(.com) staat bij de double pack: Region PAL: Will play on UK XBOX only. Betekent dit dus dat je hem niet kan spelen op een pal xbox uit Nederland?
Als ik toch een euro zou krijgen voor iedere keer dat ik deze vraag voorbij heb zien komen Je kunt deze gewoon op iedere Xbox spelen die PAL ondersteunt en dus ook op je Nederlandse Xbox. Ik zelf en vele anderen hier op het forum hebben al vaak wat besteld daar en het is dus echt geen probleem.
hmm beetje oud topic.. maar ik heb ff een vraagje; ik heb gta 3 en vice city beide op mijn computer gehad (niet allebei helemaal uitgespeeld maar wel erg veel gespeeld) is het voor mij dan nog nuttig om de double pack voor xbox te kopen? wat voor nieuwe features heeft de double pack allemaal die de pc versie niet heeft? alvast bedankt edit// laat maar ik heb hem net gekocht ik ga nu spelen
ik moet zeggen, ik heb hem al 4 maanden ongeveer, maar ik blijf het leuk vinden om gewoon een beetje de stad onveilig te maken, vooral als een vriend eris, en dan kijken wie het, het langst volhoud als je politie achter je aan zit.
dat ik ik ook,maar dan alleen bij Vice City-bij gta3 kun je dat niet meer zo fijn doen nadat de mafia,de triads enzo allemaal achter je aan zitten
ff een vraagje; bij de pc versie kon ik altijd met een pistool richten, maar bij xbox kan ik alleen richten door linker stick ingedrukt te houden is het mogelijk om ook gewoon te richten?
Bij sommige wapens like een bazooka of m4 kun je nog wel normaal richten, maar bij wapens als de MP5 of het pistool heb je alleen auto-aim. Dit heeft soms ook wel zo z'n voordeel, bijvoorbeeld als je iemand z'n motor wil doe je gewoon op hem een auto aim, en knalt er eraf Maar ik had ook wel graag de normale aim-modus willen hebben. Maar GTA-Xbox is meer een port v/d PS2, in tegenstelling wat ze hadden gezegt.
Hmmm... Ik had geelzen dat je in Vice City winkels/bedrijfjes kon overvallen, dus ik loop net die pizzawinkel binnen en mik me pistool op die gast, maar hij steekt alleen zijn klauwen in de lucht en verder gebeurt er niets. Ik krijg dus geen geld!? Doe ik iets verkeerd, of zijn ' overvallen' er uit gehaald ofzo?
Je krijgt wel geld, gewoon blijven rochten op hem, telkens als je er een ster bij krijgt, krijg je ook geld.
Hoelang moet dat duren dan? want stond al een tijdje op hem te richten en er kwamen geen sterren bij en ook geen geld. edit; nevermind... nu lukt het opeens. Beetje vreemd want bij die pizza tent deed ik precies hetzelfde; gewoon gun op hem richten.
Ga terug naar de winkel en bekijk de gast die je overvallen hebt, dan moet je ff kijken bij die pizzaria waar het niet lukt. Je zult zien dat ze andere kleren aan hebben. Een winkel die je kan overvallen herken je dus aan het type pak wat de verkoper aan heeft. Een hint om geen politie achter je aan te krijgen (of maar 1 ster): Je wacht tot je het geluidje hoort en een pakje geld ziet liggen, dan schiet je hem gelijk neer. Soms heb je dan helemaal niks en soms maar 1 ster achter je aan. Ik heb ze allemaal zo gedaan en heb maar een paar keer hoeven sprayen omdat het mislukte. succes!
Die kerel heeft dus wel de goede kleding aan, maar kan je niet overvallen (geen enkele pizzawinkel, je kan wel pizza kopen om je health aan te vullen) . Een aantal winkels waarbij dat wel kan zijn de toolshops, de juwelenshop waar ook één van de assasanation missies begint en in north point mall o.a. de gash en de juwelierszaak. Ik geloof dat je ook het café van Umberto Robina kan overvallen. Op gamefaqs staat trouwens vast wel ergens een complete lijst van winkels.